EL POST DE LA NOSTRA LLENGUA

ruben_clv

RangoLeyenda
Registro
5 Sep 2005
Mensajes
21.996
Reacciones
20
hola

he decidit obrir aquest post al vore q n´hi ha molta gent en el forum q utilitza el catala, valencia o mallorqui per a comunicar-se a diari, tambe per a poder parlar d tots aquests temes pol-litics o socials q tinguen a vore amb les nostres poblacions o els referits a la seua historia......


tambe deu ser aquest un post obert a tot aquel q tinga la curiositat d´aprendre una llengua com la nostra (catala, valencia o mallorqui) i espere q tots nosaltres fiquem el necesari per a facilitar-los la feina.....


qualsevol contribucio sera benvinguda........

adeu
 
No me gusta.

Tienes miles de foros provincianos donde expresarte en ese idioma.
 
Y tu, con tus "q" de los huevos, en que idioma has escrito?
:pla

Es que si pones que resides en Valencia, eso que has escrito no pega mucho como valenciano... y mira que yo me conozco muchos pueblos desde el norte de Castellón al sur de Alicante... y nadie habla como tu escribes...

(Ahora no me vengas con "valenciano culto" y chorradas por el estilo)
:-o
 
Per O'Grullo rebuznó:
Y tu, con tus "q" de los huevos, en que idioma has escrito?
:pla

Es que si pones que resides en Valencia, eso que has escrito no pega mucho como valenciano... y mira que yo me conozco muchos pueblos desde el norte de Castellón al sur de Alicante... y nadie habla como tu escribes...

(Ahora no me vengas con "valenciano culto" y chorradas por el estilo)
:-o



jo parle el valencia q vaig aprendre a escola, no soc valencia-parlant de naiximent i per aixo el meu vocabulari es mes "reglat"..........

no tens q coneixer molta gent si el q dius es veritat, pero no et preocupes, aci tindras la oportunitat de veure gent parlant la mateixa llengua de moltes formes diferents..........

au
 
Cateto.jpg





Si, efectivamente, te estoy llamando CATETO.
 
Anótate otro punto cateto, es increible como cada día te superas por parecer incluso más gilipollas de lo que eres.
 
Baneo a este retrasado.

I per favor escriu un poquet millor.
 
Denne er hva hender når noen er å dum å tenke å snakker inne en annen omgangsspråk er avkjøle
 
ruben_vlc rebuznó:
el post va tenint mes exit del q esperava........



1.-Deja de usar el valenciano, catalan mallorquin o como sea, es como intentar leer un sms de un hijo de la LOGSE.

2.- Los lenguajes, idiomas, dialectos etc estan hechos para que la gente se entienda hablando, no para decir "ey neng como molamos que somos unos marginales que solo nos arrejuntamos entre nosotros", hasta que no os metais esto en la cabeza, os van a seguir odiando y puteando, aunque bueno eso en el fondo os pone cachondos porque asi podeis seguir con la cantinela del victimismo de "ay, esque estos opresores fascistas no me dejan hablarles en mi idioma".

Bueno que te vaya bien con tu exitoso y polémico post.


Pd: Ponerse a un yonko de avatar no mola
 
Einherjer rebuznó:
Denne er hva hender når noen er å dum å tenke å snakker inne en annen omgangsspråk er avkjøle

Noruego, danés o un invento de tu cosecha que parece algo de ello?

Traduce, malandrín y demuestra que no inventas!!!
:twisted:
 
Per O'Grullo rebuznó:
Einherjer rebuznó:
Denne er hva hender når noen er å dum å tenke å snakker inne en annen omgangsspråk er avkjøle

Noruego, danés o un invento de tu cosecha que parece algo de ello?

Traduce, malandrín y demuestra que no inventas!!!
:twisted:

Mas o menos que esto es lo que pasa cuando un ímbecil se cree especial por abrir este tipo de post.
 
ruben_vlc rebuznó:
hola

he decidit obrir aquest post al vore q n´hi ha molta gent en el forum q utilitza el catala, valencia o mallorqui per a comunicar-se a diari, tambe per a poder parlar d tots aquests temes pol-litics o socials q tinguen a vore amb les nostres poblacions o els referits a la seua historia......


tambe deu ser aquest un post obert a tot aquel q tinga la curiositat d´aprendre una llengua com la nostra (catala, valencia o mallorqui) i espere q tots nosaltres fiquem el necesari per a facilitar-los la feina.....


qualsevol contribucio sera benvinguda........

adeu
¿ Qué te pasa en la boca ?
 
Cuanta tolerancia... Tenemos venia moderadora, señoras. Aquí os dejo un traductor para los que queráis cotillear las cosas que decimos en nuestra vil lengua y tal. :eek:

https://www.internostrum.com/

Quina sensació tan alliberadora. Podem aprofitar per fer com amb els missatges en castellà, corretgir-nos mútuament les faltes que la Logse ens fa cometre.

També pudriem aprofità per parlà tal i com escrivim, per comparà dialectes (no t'enfadis, Per O'grullo) i tal. O per posà poesia'n català, comparà sinònims i vocabulari...
 
Aquí, en este hilo, hasta el hipotético retorno de Campano y salvo orden gubernativa en contra, se habla en el idioma que a mí me sale de la polla.

Ergo si quieren hablar en catalán, valenciano, mallorquín o lo que sea en este hilo que lo hagan.

Y a quien no le guste, que se joda.
 
Perineo rebuznó:
Cuanta tolerancia... Tenemos venia moderadora, señoras. Aquí os dejo un traductor para los que queráis cotillear las cosas que decimos en nuestra vil lengua y tal. :eek:

https://www.internostrum.com/

Quina sensació tan alliberadora. Podem aprofitar per fer com amb els missatges en castellà, corretgir-nos mútuament les faltes que la Logse ens fa cometre.

També pudriem aprofità per parlà tal i com escrivim, per comparà dialectes (no t'enfadis, Per O'grullo) i tal. O per posà poesia'n català, comparà sinònims i vocabulari...



lloron.JPG


lloron.jpg


Cry%20Baby%202.JPG


cry.gif



Que llorones os poneis con estos temas
 
Si da igual, el nivel intelectual del imperialismo español ha descendido a niveles abrumadoramente bajos, dónde están los Ortega y Gasset y Unamunos? Mejor para nosotros, ya sea a nivel político o lingüístico.

Claro, que tampoco vamos mucho mejor por desgracia. Cuanta gente ha leído a Cambó o Espinalt, por citar dos? :(
 
A ver, señores, he permitido este hilo por un motivo:

Ver cuantos gilipollas saltaban al ver usada una lengua que no es la suya propia, pero que también es oficial en una parte no despreciable de España.

Realmente no ha supuesto una decepción el comprobar que el cerrilismo mesetario sigue siendo un problema en España, no porque sea triste tal cosa, sino porque era lo esperado.

Abrid vuestras mentes de una puta vez. El catalán no es el problema, el problema es la estupidez de tirios y troyanos.

Putos hijos de Caín que estamos hechos!
 
Perineo rebuznó:
O per posà poesia'n català, comparà sinònims i vocabulari...

"Plus ultra", de Jacint Verdaguer. Se encuentra en el libro póstumo Al cel (1903), mi favorito si no tenemos en cuenta los dos cantos épicos del mismo -L'Atlàntida (1878) y Canigó (1886)-. Aquí tienes vocabulario para los más sibaritas.

Allà d'allà de l'espai
he vist somriure una estrella
perduda en lo camp del cel,
com espiga en temps de sega,
com al pregon de l'afrau
una efímera lluerna.
-Estrelleta- jo li he dit-,
de la mar cerúlea gemma,
¿de les flors de l'alt verger
series tu la darrera?
-No só la darrera, no;
no só més que una llanterna
de la porta del jardí
que tu creies la frontera.
És sols lo començament
lo que prenies per terme.
L'univers és infinit,
pertot acaba i comença,
i ençà, enllà, amunt i avall,
la immensitat és oberta,
i a on tu veus lo desert
eixams de mons formiguegen.
Dels camins de l'infinit
són los mons la polsinera
que puja i baixa a sos peus
quan Jehovà s'hi passeja-.
 
ruben_vlc, a sa enquesta que jo vaig proposar, tu no vares dir que valencià i català eren llengues diferents?
Has cambiat d'idea o que?

Collons, si que se fa extrany xerrar mallorquí per aquí. :)
 
Tom Bombadil rebuznó:
ruben_vlc, a sa enquesta que jo vaig proposar, tu no vares dir que valencià i català eren llengues diferents?
Has cambiat d'idea o que?

Collons, si que se fa extrany xerrar mallorquí per aquí. :)

i no he dit jo aço?.....jo parle valencia, pero si haguera nascut a mallorca diria q parle mallorqui............i clar q son la mateixa llengua, no fem d´aquet post un post de pol.lemica linguistica per favor........
 
Atrás
Arriba Pie