GALLEGOS

  • Iniciador del tema Iniciador del tema Gatao
  • Fecha de inicio Fecha de inicio

Gatao

RangoAsiduo
Registro
16 Ago 2003
Mensajes
901
Reacciones
0
pues ala, como BITXO dedico un hilo a los asturianos, yo se lo dedico a los q como yo, somos grandes bebedores de estrella galicia (uhm... q rica), cantores de rianxeira ("HEY CARBALLEIRA!!!!!") y principales afectados por el chapapote... en estos momentos solo conozco a DONKAMILO y a NeNeTaRo (a este ultimo lo conozco en persona y en su dia fue mi jefe xDDD ). Veña compañeiros, dadevos a coñecer e dicideme... cantos galegos hai por estes lares¿?¿?

PD- MiaU!!!! =^¬^=
 
Yo tambiés soy gallego... aunque sólo sea por nacer allí y vivir 9 nueve años, porque no tengo familia allí, ni nada.

será por eso que incumplo todos y cada uno de los tópicos que les tienen puestos a los gallegos!!
 
dende a cidade onde ninguen e forasteiro, outro galego mais para a causa !!

estrella galicia e ribeiro rules !!!
 
eSe abdiel!!!! olvidabame de ti paisano... brindemos con un bo costeira ou un albariño!!!! ONDIÑAS VEÑEN E VAAAAAAAAAAAAN!!!!

PD- MiaU!!! xD
 
Nuevo conversador del foro, pero ávido lector desde hace mucho, vuestro filósofo escribe también desde el fin de la tierra de los romanos, desde donde los verdes parajes y el rumor de las aguas confieren un olor especial a nuestros prados, nuestros montes, nuestros valles y nuestras ciudades.

¡Únome con ledicia a todos vos, compañeiros!
 
aish Kant.... q profundo... me has emocionado con tu descripcion de nuestra gran tierra.... MiaU!!!
 
EEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!!!!!!!
calamidade.jpg

fraga.gif


CAAAARBALLEIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
 
Epaaa aki esta otro coruñes mas!
Lo k nos faltan son foreras gallegas, a ver si se os animais chicas, sabemos k estais leyendo y aki hay material de primera jejeje

Jalicia Calidade!
 
HEIIIIIIII!!!!!!
Non me deixedes atras, eu tamen me apunto.

oliñas veñen, oliñas veñen...........
 
Nesta parte de españa concurren as mellores persoas que xamas eu coñecín, somos do que non hay, somos especiais, somos GALEGOS!!!
 
bueno bueno, tampouco voz pasedes falando galego... q despois os de fora non entenden o q nós dicimos... veña, outro voto mais para q as foreras galegas se dean a coñecer!!! ISCALLE LURA!!!!!!!! MIAU!! xD =^¬^=
 
uhm... perrecha, cona... parrocha papuda... q fame de mexillons peludos me esta entrando MIAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUU!!!!! :29
 
Maaaaaaarchaaaaaaaaaando outra de galegooooo¡¡¡¡

Salu2
 
MiaU!!! asi me gusta... mais fauna galega no friki-foro xDD :29
 
Arriba Pie