Georgy Dan´s La Vuvucela

Seguro que los arbitros no dejan ganar ningún partido a Sidáfrica, a ver si dejan esas trompetas de plástico que forma parte su cultura, por cierto EL DATO el sonido que emiten es de alerta por eso molestan tanto al escucharse de forma fuerte y continuada.

BZZZZZZZZZZZZZZ

4164.jpg

bzzRage.jpg

FUFUZELAAAA.png

Hace gracia que los nigga no paran de decir que la Vuvuzuela la han inventado ellos, incluso hacen documentales visitando las fábricas donde las realizan como si hubiesen descubierto el oro cuando como ya se ha comentado, las trompetiiiiiilllas ya estaban aquí cuando en Surafrica solo habia gallinas.

Para ver este contenido, necesitaremos su consentimiento para configurar cookies de terceros.
Para obtener información más detallada, consulte nuestra página de cookies.

Nótese como el culé de PRO iba al Nou Camp ataviado con bufanda y Vuvuzuela grana...

Anoche vi "invictus", del todopoderoso Klin isgud. Estadio de rugbi, año 1995, campeonato mundial de Rugbi, Suráfrica en la final...

Y NI UNA PUTA VUVUCELA!!!!!!!!

OWNED

Se que no es una gran aportación al hilo, pero quería dejar constancia escrita de que las noches que, después de la cena, como algo de queso, obra en mi un milagro tal que mis pedos mañaneros suenan cual vuvucelas. Mis vecinos están encantados.

Con los cacahuetes, tambien me pasa, pero menos.

f_77.jpg

PAGÈS.- (Davant del palau reial)
Senyor rei del Matalgram
una llebre tinc al camp, que em pastura la verdura
i se’n menja l’enciam!
senyor rei, senyor reiàs,
que em voldríeu deixar els gossos?

REI ( Fent badalls).- Aaaah! No… que ara esmorzen!

PAGÈS.- Ai! Ai! Ai! Ai, ai, ai, ai!

LLEBRE.- He, he! Quin tip! Cebes, enciams, coliflors, faves, julivert…

PAGÈS (Més amoïnat.).- Ai, llebreta! Ai, llebreta! No vols pas fugir del camp?

LLEBRE.- Ni amb un flabiol sonant!

PAGÈS.- I si els gossos del rei vénen?

LLEBRE.- No vindran, que prou son tenen!

PAGÈS.- I si els gossos del rei van?

LLEBRE.- Faré cara de gegant!

PAGÈS.- Senyor rei del Matalgram
Una llebre tinc al camp, que em pastura la verdura
i se’m menja l’enciam!
senyor rei, senyor reiàs

REI.- Aaaaaah! No… que ara dinen

PAGÈS.- Ai!, Ai!, Ai! Ai, ai, ai, ai!

LLEBRE.- He! He! He! Bròquils, alls, bledes, espinacs, bitxos… Quin tip! He! He!

PAGÈS.- Ai, llebreta! Ai, llebreta! No vols pas fugir del camp?

LLEBRE.- Ni que m’ho diguis cantant!

PAGÈS.- I si els gossos del rei vénen?

LLEBRE.- Ja veurem quin posat treuen!

PAGÈS.- I si els gossos de rei van?

LLEBRES.- Ells també s’atiparan!

PAGÈS.- Senyor rei de Matalgram
una llebre tinc al camp
que em pastura la verdura i se’m menja l’enciam!
senyor rei, senyor reiàs

REI.- Aaaaaaaaaaaah! Ara…vénen.
( Surten dos gossos, bordant, empaiten la llebre i després d’unes quantes corregudes l’atrapen, un per les orelles i l’altra per la cua.)

I.- Ja la tinc!

II.- Ja és meva!

I.- Jo l’he vista primer!

II.- I bé, jo l’he atrapada!

I.- És meva!

II.- És meva!

REI.- Com, que és vostra? És meva, perquè sou els meus gossos i tot el que teniu és meu.

PAGÈS.- Ja em perdonarà el senyor rei, però aquesta llebre és meva perquè era el meu camp.

I-II.- És meva, perquè jo l’he caçada!

REI.- Tot el que teniu és meu!

TOTS QUATRE.-Ésmeva! Meva!
( És donen cops de ceptre, de força i de cua.)

LLEBRE.- Prou! Perdonin el senyor rei, el senyor pagès i els gossos, però si voleu jo us puc dir com s’ha de fer per a saber de qui sóc.

REI.- Com?

PAGÈS.- Digues!

I-II.- Què parli! Què parli!

LLEBRE.- Que ho decideixi la sort! Cadascú de vosaltres es tapa els ulls amb un mocador, ben ulltapats us poseu en rotllana al voltant meu i quan jo hagi comptat fins a tres us llanceu damunt meu, i qui m’agafi primer se’m menjarà. Què hi dieu?

I-II.- Fet! Ja ho podem provar!

REI.- Molt bé!

PAGÈS.- Mmm, si no hi ha remei…
( Se’n va tots quatres a tapar-se els ulls. La llebre prepara el sac que el pagès duia al principi. Tornen tots quatres a empentes i rodolons perquè no s’hi veuen. La llebre els va col.locant al seu lloc, en cercle.)

LLEBRE.- He! He! Tu, aquí! Tu aquí! Esteu a punt?

TOTS QUATRES.- Sí!

LLEBRE.- Una! Dues! Tres!
( Fa un bot i surt de dins del cercle. Els altres s’hi tiren al damunt i s’agafen entre ells.)

PAGÈS.- Ja et tinc!

REI.- Ja ets meva!

II.- Ai! Qui m’agafa? Deixeu-me estar!

REI.- (Donant un cop de ceptre al pagès.) Ah, té llebreta!

PAGÈS.- ( Donant cop de forca al gos i parant el sac.) Ei, gos! Sóc d’aquí!
( El gos I es fica dins del sac fent un crit. El mateix joc amb tots els altres.)Ei pagès! Que sóc aquí! Ep,rei! Sóc aquí!( Tots van a parar al sac. La llebreta el lliga i penjant-lo fora de l’escenari, diu.) Tots quatre al sac! Un rei que tot ho volia perquè el camp era seu, uns gossos que tot ho volien perquè tenien fortes les dents, tots quatres al sac i ben lligats!

I ara, què en faig del sac? ( I es dóna l’oportunitat que cada espectador hi digui la seva.)

Vinga, a fer nonetes :D

Para ver este contenido, necesitaremos su consentimiento para configurar cookies de terceros.

Atrás
Arriba Pie