Gora andiko. De gran importancia.

• Iniciador del tema Iniciador del tema Str8100
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
Estado
Cerrado para nuevas respuestas.

Str8100

RangoForero del todo a cien
Registro
14 May 2004
Reacciones
0
Pilloak eintxe gero, seuser a, lurreas edo tapeute, su emonta su emonta an itxe san, ondo tapeute bai, egur pilloa imiñi, nik estot iñ iños baye ikusi bai eitxen, asko ortxe Dxatan ta, Dxatako andiko alderditxi eta dxoate siren, iketza itxen esaten dxien iketza, egurriketza da ori" - (Piloak egin eta gero, zerozer, lurragaz edo tapatuta, su emanda su emanda han egiten zen, ondo tapatuta bai, egur piloa ipini, nik ez dut egin inoiz baina ikusi bai egiten, asko hortxe Jatan eta, Jatako handiko alderditik eta joaten ziren, ikatza egiten esaten zuten ikatza, egurrikatza da hori)

Por otra parte:

?Zer, baña? ?txirringeak esan eutson?. Nik uste neban geu jaurtingo gindubezala ezkonbarrijen opaz.

?Ori ixango da zeuri dagokixuna: iñoren menbian egotia ?Zizirikuak esan eban?. Bai, iñoren aurrian buruba makurtutia ixango da zure biarra... Baña niri beste gauza bat dagokit. Ni Ziziriko ospetsuba naz, ta entzute andiko gurasuakandik nator. Ama, aldi atako sutautsezko txirringarik ospetsubena ixan zan. Gixonen aurrian agertu zanian lenengoz, emeretzi bira (buelta) egin ebazan il baño lenago. Eta bira-biraka ebillala, ixar gorrijak botaten euzan. Luzeran iru kana eukozan, eta sutautsik onenagaz eginda eguan. Ata, neu-lako Zizirikua zan, jatorriz pantzetarra (prantzesa), baña. Goi-gora juan zan-eta, ikusliak uste ixan eben etzala beste bein lurrera jatsiko. Baña jatsi zan, jatsi ez? Ziziriko zintzua zan, ixakera onekua, ta ezeban gura olako atsekaberik ikuslioi emon. Jatsi zan lurrera urrezko euri-artian. Orduko izparringijak (periodikuak) goraltz andijak egin eutsoezan.

?Esaten nebanez ?Zizirikuak jarrai eban, ?esaten nebanez... Zer esaten ete-neban, baña?

?Zure burubatzaz zengozan itz-egiten ?kandelak erantzun eutson.

?Bai, ba. Ba-neban susmetan ardura andiko arazoren bat ixango zala.

Todo para decir que anoche se follo a un negraco, cagonriáu.

Pues nada, enhorabuena!

Estado
Cerrado para nuevas respuestas.
Atrás
Arriba Pie