EL POST DE LA NOSTRA LLENGUA

Perineo rebuznó:
Si... corrents anirem tots a casar-nos amb moros, sobretot les ties. :?

No sirà necesari, amb sa vostra taxa de natalitat i sa que tenen ells, ja podeu començar a aprendre el corán.
 
Perineo rebuznó:
Si... corrents anirem tots a casar-nos amb moros, sobretot les ties. :?

Doncs jo conec un bon grapat de casos de ties normals, de classe mitja, que s'ha casat amb moracos, amb funestes conseqüències per elles, naturalment.
Més se'n mereixen.
 
Tom Bombadil rebuznó:
Perineo rebuznó:
Si... corrents anirem tots a casar-nos amb moros, sobretot les ties. :?

No sirà necesari, amb sa vostra taxa de natalitat i sa que tenen ells, ja podeu començar a aprendre el corán.

La meva intenció és tenir set o vuit fills, de poder-los mantenir.
 
Perineo rebuznó:
Tom Bombadil rebuznó:
Perineo rebuznó:
Si... corrents anirem tots a casar-nos amb moros, sobretot les ties. :?

No sirà necesari, amb sa vostra taxa de natalitat i sa que tenen ells, ja podeu començar a aprendre el corán.

La meva intenció és tenir set o vuit fills, de poder-los mantenir.

Ben pensat, jo faria el mateix. Hem de millorar la raça.
 
Quan estiguis a punt m'avises, et donaré unes quantes idees per no gastar en coses innecessàries i per evitar que surtin fills subnormals (no genètics sinó de conducta).

La cagadora del bus podria ser una bona mare, qui sap.
 
Perineo rebuznó:
Quan estiguis a punt m'avises, et donaré unes quantes idees per no gastar en coses innecessàries i per evitar que surtin fills subnormals (no genètics sinó de conducta).

La cagadora del bus podria ser una bona mare, qui sap.

Qui sap, però no era de la nostra raça, sinó una filla de la Gran Bretanya.

De totes formes, és el pare el que definitivament et fa pertànyer a una raça. Si tu et boixes una eslava o una germànica, els teus fills seguiran essent catalans. En canvi, si el teu pare és un puta moro, tu seràs indefectiblement un moro de merda.
 
Conec alguns casos en que la mare és la catalana i la identitat i llengua s'han conservat, perque pensa que tot i que el pare és dominant, la mare és la que cuida als nens. Clar, que si la cosa s'extrema molt, com una burra que es casa amb un moro, potser si.
 
Perineo rebuznó:
Conec alguns casos en que la mare és la catalana i la identitat i llengua s'han conservat, perque pensa que tot i que el pare és dominant, la mare és la que cuida als nens. Clar, que si la cosa s'extrema molt, com una burra que es casa amb un moro, potser si.

Sí, evidentment. Jo no parl de la transmisió de la llengua ni de la cultura.
Però per a mi el fill d'un puta moro sempre serà moro encara que es sàpiga l'Atlàntida de memòria.
 
Feixista! :lol:

9904.jpg
 
Jacques de Molay rebuznó:
Però per a mi el fill d'un puta moro sempre serà moro encara que es sàpiga l'Atlàntida de memòria.
Veritablement, aquesta estampa faria plorar el bo de Mossèn Cinto.
 
Sou uns paranoics, ací no tenim ni una tercera part de la immigració que tenen a França, i us sembla la fi de la civilització. Només són un 2% de la població. A les 9 de la nit es concentren tots al metro, però això és tot. Tranquilitat, i tasteu el cus-cus, que no es per a tant...
 
Jo no se estadístiques, però tinc que agafar el rodalies (de Barna) cada dia i us dic que gent que no siguin sudaques (sobretot), xinesos, moros i africans en general, hi deuen haver un... ¿20%? A les hores que van i tornen de treballar a les obres ja es pitjor. Clar que si et fiques a segons quins barris (raval, gòtic) la cosa encara es pitjor, et miren com si tu no fossis d'allí i ells fossin els autòctons.
 
Va sortir un reportatge d'una escola del Raval i dien els professors que el 80% eren extrangers ja. Quina merda. I la gent vinga a fugir com a putes gallines dels seus pisos.
 
Perineo rebuznó:
Bastant més.

https://www.idescat.net/cat/idescat/publicacions/anuari/aec_pdf/aec-cap2.pdf

Mireu la pàgina 100 (20 de 56)

Nascuts a Catalunya: 4.455.928 (65'40%%)
Nascuts a Espanya: 1.632.007 (23'95%)
Nascuts a altres països: 725.384 (10'65%)
Total: 6.813.319

Això el 2004, i sense comptar els ilegals.

Dels nascuts a Catalunya......... cuants son "charnegos" que NO
parlen catalá, tal vegá no se senten catalans i tal vegá sempre
parlen CASTELLÁ?

"Lo entiendo, pero no lo hablo" (sobre el catalá)

PD: Les coses no son molt millors en Valencia... :twisted:
 
Ei!, nins, aprofit aquest fil per a comunicar-vos que per causes desconegudes (no m'han dit res de res) ja no som el moderador d'aquest subfórum. Hauré caigut en desgràcia. Hahahahaha. Tampoc és que em preocupi. Però volia ser jo mateix el qui vos ho digués.

Aprofitem aquest fil mentre dura perquè em jugaria els collons a que el tancaran ràpidament.
:lol: :lol: :lol: :lol:

:twisted: :twisted: :twisted:
 
I mira que té l'honor de ser el fil més contestat de tot el fòrum política.



Perogrullo, lo de el tant per cent de catalanoparlants ho vaig posar l'altre dia, mira dues pàgines enrere potser.
 
Por tocar los cojones indiscriminadamente, si yo se suagili y un compañero del foro me brinda la ocasion de parlamentar con el en dicho idioma, puedo hacerlo en este foro, o el fascismo maquillado que se vislumbra a veces me lo negaria porque es pa "nostra lengua"?
 
En ese caso me alegro, no se decir nada en suagili.
Agradezco su talante respondiendome en la lengua que ambos dominamos.
Me retiro de aqui al foro general
 
Atrás
Arriba Pie