Lacroix rebuznó:Només dic tonteries companys!
Ui que asco de bandera!
Calla si us plau! :53
Siga el video a continuación para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en su pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
Lacroix rebuznó:Només dic tonteries companys!
Avisado estaba.Haunebu rebuznó:Ui que asco de bandera!
Calla si us plau! :53
Lacroix rebuznó:Hola companys,
Només volia deixar constància que ahir vaig poder anar a la manifestació de Barcelona i va ser acollonant !!!!
Jo que estava decebut de l'apatia del pais i del passotisme general, vaig sorprendre'm de veure tanta gent a la manifestació, gent absolutament normal (no eren els radicals ni esquerranosos de sempre) i vaig pensar que en uns quants anys, encara podrem fer alguna cosa de profit.
Al Montilla encara haurem de reconeixer-li una virtut (i només una): que amb la seva manera de fer, la seva grisor i el seu servilisme respecte el PSOE, ha aconseguit despertar una mica el pais i fer-lo reaccionar.
Per una vegada, estic optimista (potser el Carod al 2014 encara es sortirà amb la seva idea d'astronauta... i jo que ho celebraré)
Aixo si que ho entens oi? Pues vinga, a fotre el camp d'aqui troll dels collons!Jacques de Molay dijo:
COMO SE OS HA ADVERTIDO EN UN HILO:
EVITAD EL INSULTO A LAS PRIMERAS DE CAMBIO.
De lo contrario, rodarán algunas cabezas.
NO SE CONSENTIRÁ TROLLEAR.
CUALQUIER FORERO "NUEVO" SERÁ SOSPECHOSO DE SER TROLL Y CLON, ASÍ QUE MEJOR QUE MIDA SUS PALABRAS.
Respetad estas cosas y todo irá como una seda.
Puerta.OrgasmSEEKER rebuznó:La verdad es que no estiendo que permitan este guetto catalanista en una web en español (que no españolista- aqui solo hablamos de codigos de comunicacion compartidos, que son la base de interaccion de esta web y todas,... ¿saldran hilos en chino o ingles?).
Si quieren patalear los independentistas, que se vayan de esta web a las suyas. avui, e-noticies, vilaweb, etc...
A fer la mà!
Catullus rebuznó:Aznar denuncia les "vueltas de tuerca" contra el castellà
L'expresident del Govern espanyol José María Aznar ha afirmat un el segon acte de la FAES en poques setmanes -l'anterior va ser la constitució del nou consell assessor- que "no es posible asumir nuevas vueltas de tuerca en contra de nuestra lengua común, la de todos, como las que se proponen en el País Vasco y Cataluña". "No es aceptable que se niegue el principio mismo de elección a padres y alumnos", ha afegit.
Aznar ha presentat el llibre -juntament amb el president del PPC, Daniel Sirera- sobre "Libertad o Coacción. Políticas lingüísticas y nacionalismos en España" juntament amb els escriptors Xavier Pericay i Valentí Puig. "Al final, resulta que la llamada normalización no era tan normal. Coaccionar no es nunca normal. O no debería serlo", ha afegit alhora que ha criticat "las políticas lingüísticas promovidas por el nacionalismo" a les que ha titllat de "políticas autodestructivas y fracasadas".
El dirigent del PP ha deixat entreveure que és partidari que l'Estat recuperi les competències d'Educació que, en el cas de Catalunya, són exclusives de la Generalitat. "Coincido con todos los que creen llegado el momento de evaluar el efecto de décadas de políticas de supuesta normalización", ha afirmat.
Aznar ha denunciat també, en la seva opinió, "unos nacionalismos radicalizados, intervencionistas e insensibles a les exigencias del respeto a la pluralidad, la igualdad y los derechos inderogables de todo ciudadano español en cualquier parte del territorio nacional".
Font
Catullus rebuznó:És entendible que s'utilitzin polítiques que afavoreixin el català, perquè encara avui no està en condicions de sobreviure com si ho està el castellà.
OrgasmSEEKER rebuznó:Sincerament, una solucion raonable només passa per fomentar el català sense agredir el castellà ( i aqui és on algun pot dubtar si no s'ha creuat la linea, doncs a catalunya et multen si rotules els teus comerços en castellà...i a l'escola es tracta com l'anglès).Si aquestes politiques fossin per compensar, jo mateix les aprovaria...però no són per "compensar i assolir un "equilibri" entre ambdues llengües.
Catullus rebuznó:Jo no sé pas com es pot assolir un equilibri, què faries tu exactament per a millorar la situació?
BartlebY rebuznó:1.-Deja de usar el valenciano, catalan mallorquin o como sea, es como intentar leer un sms de un hijo de la LOGSE.
Usted de leerse las normas poco, ¿verdad?PsicoWiLL rebuznó:121
121
121
121
121
121
Catullus rebuznó:Jo no sé pas com es pot assolir un equilibri, què faries tu exactament per a millorar la situació?
A reveure.
CABRON_ rebuznó:Encara que a València no sé com estarà el tema, et dic el que faria a Catalunya, l'únic lloc del món, junt amb Espanya, on no poden existir els lliberals: respectant els drets de les persones que viuen ARA I AQUÍ, legislant sense rancúnies ni enemics exteriors que ens ataquen, fent lleis NECESSÀRIES, eliminant les coses INNECESSÀRIES.
Com es pot observar, aquesta concatenació d'idees em duu a defendre el dret dels marroquins o subsaharians a escolaritzar els seus fills en àrab, ara a l'any 2008 o en un futur més o menys llunyà, si fos raonable per motius pràctics.
Crec que aquesta segona idea la subscriuria un tant per cent molt petit d'aquest fòrum.
CABRON_ rebuznó:Encara que a València no sé com estarà el tema, et dic el que faria a Catalunya, l'únic lloc del món, junt amb Espanya, on no poden existir els lliberals: respectant els drets de les persones que viuen ARA I AQUÍ, legislant sense rancúnies ni enemics exteriors que ens ataquen, fent lleis NECESSÀRIES, eliminant les coses INNECESSÀRIES.
Com es pot observar, aquesta concatenació d'idees em duu a defendre el dret dels marroquins o subsaharians a escolaritzar els seus fills en àrab, ara a l'any 2008 o en un futur més o menys llunyà, si fos raonable per motius pràctics.
Crec que aquesta segona idea la subscriuria un tant per cent molt petit d'aquest fòrum.
ElSapoDeLaTrankaEmp¡nada rebuznó:Malditos hijos de puta, no se ni como puede haber gente que se atreva a negar que el español está discriminado en Cataluña cuando a los castellanohablantes ni siquiera se les permite estudiar en su propia lengua.
ElSapoDeLaTrankaEmp¡nada rebuznó:Aseguran que lo hacen para preservar el catalán, curiosa forma de preservar una lengua discriminando otra, aparte de que en Cataluña preservar el catalán tiene el mismo sentido que preservar el español, ya que ambas lenguas son habladas aproximadamente por el mismo porcentaje de ciudadanos.
Das Ich rebuznó:Llavors jo soc l'unic a Catalunya que ha pogut estudiar en un ambient bilingüe?, collons, doncs dec ser realment molt afortunat. A la EGB el 60% més o menys de les assignatures les feiem en castellà i la resta en català. A la ESO només vaig fer en català 2 o 3 materies i més tard als cursos de Cicles Formatius les assignatures impartides en castellà van ser la gran majoría. He anat tant a llocs publics com concertats i d'aixo que dic no fa tants anys.
Utilizamos cookies esenciales para que este sitio funcione, y cookies opcionales para mejorar tu experiencia.