Feliz Día da Patria

Kutxinasky

RangoVeterano
Registro
8 May 2004
Mensajes
1.387
Reacciones
0
Vémonos cando me levanten o ban :lol: Disfrutade o día festivo como o imos a facer nos, como galegos. Peor sería ser asturiano :lol: A rañala, vou beber á praia
 
Onte a maña andaba o Quintana no bar o lado da miña casa.
Se fora traballar.
 
E levo esto posto meus
racion360.jpg


Máis os meus curmás ainda están resacosos e teño que darlle unha marxe de media hora ata que baixe ao bebedeiro municipal, é unha magoa pero sé non me banean aquí me quedo un anaco máis.
Hekatombe, tí es galego honorario, ben o sabes, podes celebralo co puño esquerdo en alto.
 
Yo no soy gallego pero me beneficio de este día festivo, en el literario os espero esta tarde, hijos de puta :lol:
 
vivamos como galegos!!!!!:lol::lol::lol:


post patrocinado polo gadis
 
Yo estoy currando... bueno, en realidad tengo un morazo que te cagas en la oficina xq a las una y media siempre que es el cumple de algunop aqui nos bajamos a `pegranos unos cubatazos.. y ahoptra mismo estoy en la jloria jajjaa... pero incluso asi estoy en la ofi ahora... cawen en Canarias.
 
Este e o conto de Carmiña Vacaloura
a vacaloura mais xentil do lugar.
Carmiña vivía nun vello carballo
e levabase ben con todo o mundo en xeral.
 
Vídevos todos á mariña lucense carallo, págovos unha ronda como hai deus, será por dinero na casa de Kutxinasky!
 
Xinasky ve preparando ya el carné de socio de la fábrica Estrella Galicia que hoy es el día de los tajarinos...:lol:
 
los gallegos son como los sicilianos pero mas pobres y mas tontos
 
pedrako rebuznó:
perdon me redacto, pobres Y MUY tontos

Tan só te quoteo pra que antes de banearme se dé conta Main Man do absoluto descoñecemento que tes da ortografía castelá, Analfaburro :lol:
 
Xa penseí que non o ías abrir. Estaba por facelo eu, pero as tradicións son as tradicións.

1177461614_0.jpg

- Mira Maruxiña, mirá, mira como veño. Que auga non bebo.

Feliz día da Patria, fillos de puta.
 
Rarito rebuznó:
Este e o conto de Carmiña Vacaloura
a vacaloura mais xentil do lugar.
Carmiña vivía nun vello carballo
e levabase ben con todo o mundo en xeral.

::121
 
Por sangre y genes soy medio gallego.

Afortunadamente, no dejé que esa mitad se desarrollara demasiado.
 
Leyendo al viejo borracho dan ganas de nacionalizarse gallego. Pero que nadie se engañe, ser murciano es también un orgullo. La gente que no ama a su patria me provoca lástima.
 
eu ia ir a santiago que o ano pasado collin unha merda a base de cuncas de alvariño e de arroz con langosta e vieiras :lol::lol:.
hoxe cohve moite e isto e unha merda.tocara pillala no fogar...:lol:
 
yo estuve una época follando con una gallega, que debe ser lo mejor que ha salido de esa tierra
 
Arriba Pie