EL POST DE LA NOSTRA LLENGUA

Al link d'en Peri, al final en brus no ho explica si ha pres classes o ha viscut a cap lloc catalano-parlant
 
Jo uso el traductor de softcatalá. Encara que tinc família a Barcelona i València no parlo ni una paraula de català o valencià. Per això solament llegeixo alguns dels posts curts d'aquest fil. Loq ue em deixa el traductor
 
LOL! he de trobar un traductor d'aquests per l'euskera i trollear una mica l'Arisgo
 
Tanta lírica i polles en vinagre i no veig pas que cap de vosaltres, fills de la gran puta, hagi passat -i participat, ai las!- pel meu post sobre Gabriel Ferrater al fòrum literari. M'hauré de cagar en Déu, al final.
 
Centinela rebuznó:
Frikatxu rebuznó:
LOL en Brus parlant en català !!

On l'has après Brussy?
Joder, el Brus es capitolino como mua y sabe catalán... :D
Me tenéis flipao...

que va. aqui esta la herramienta para salir al paso de los no catalinoparlantes.

https://www.softcatala.org/traductor/

viva españa i la mare que la va parir. Tot el qual no s'asseu espanyol és perquè és un miserable infrahombre
 
Txe, quina coia de fills de puta q'esteu fets tots...
Ara, que lo del brussy m'ha deixat flipant...
 
semensatan rebuznó:
Txe, quina coia de fills de puta q'esteu fets tots...
Ara, que lo del brussy m'ha deixat flipant...
collons, mira que fill de puta ha tornat :eek:
 
semensatan rebuznó:
Txe, quina coia de fills de puta q'esteu fets tots...
Ara, que lo del brussy m'ha deixat flipant...

Jo no sóc anticatalan, sóc antinacionalista que és molt diferent. Si manifesto la meva repulsa per l'ús d'una llengua és perquè s'usa per a destruir i perquè fomenta la ineficiència estatal. No per altra cosa.
 
Ramon Llull rebuznó:
Tanta lírica i polles en vinagre i no veig pas que cap de vosaltres, fills de la gran puta, hagi passat -i participat, ai las!- pel meu post sobre Gabriel Ferrater al fòrum literari. M'hauré de cagar en Déu, al final.

No estic preparat per intervenir en aquell fòrum :oops: pero el poema de la persiana era molt interessant. És que veient a gent com russas macizas, tu o Molay... i a part tinc la incòmoda sensació de que no aprofito bé lo que llegeixo.
 
brus lee2 rebuznó:
semensatan rebuznó:
Txe, quina coia de fills de puta q'esteu fets tots...
Ara, que lo del brussy m'ha deixat flipant...

Jo no sóc anticatalan, sóc antinacionalista que és molt diferent. Si manifesto la meva repulsa per l'ús d'una llengua és perquè s'usa per a destruir i perquè fomenta la ineficiència estatal. No per altra cosa.

I uns collons de Déu, et molesta perquè vols una seguretat absoluta -assimilació total- per a la teva nació de cul inquiet -imperialista i genocida-.
 
No siguis troll ni victimista per enesima vegada perineo


un idioma és bàsic per a la construiccion nacional. Això ja ho hem discutit mil vegades. No hi ha problema perquè es parli un idioma mes el problema és que es niege l'altre (l'espanyol)
 
Perque no fas el mateix que esta fent la noia de la teua merda d'avatar i em xucles el pit???
Brus, ets un fill de la pijor i mas malalta puta de tot el paralel....
tu has menjat merda de jove, eh?
 
brus lee2 rebuznó:
No siguis troll ni victimista per enesima vegada perineo


un idioma és bàsic per a la construiccion nacional. Això ja ho hem discutit mil vegades. No hi ha problema perquè es parli un idioma mes el problema és que es niege l'altre (l'espanyol)

Irlanda? Estats Units? Àustria?
 
En Àustria parlen alemany perquè són part de la "Gross Deutschland". En Irlanda els irlandesos passen del gaélico que és una llengua que solament defensen els politicos. No renuncien a parlar Engonals. I en USA el bilingüisme els està donant molts problemes. Si jo fos nord-americà defenderia l'ús sol de l'engonals. Altra cosa és que em venja bé que es parli espanyol alli, però reconec que els afebleix igual que si es comença a parlar altre idioma en qualsevol pais la nacion s'afebleix. sobre todo (en realidad había puesto sobre todo junto porque soy un subnormal) si ni tan sols és nadiu sinó fruit de la inmigracion


semensatan segueixes sent un retardat ignorant. la segueix xuclant la teva mare per 3 euros?
 
brus lee2 rebuznó:
En Àustria parlen alemany perquè són part de la "Gross Deutschland".

Sí, la gross deutschland que no reclama ningú. :? Primer exemple que et contradiu.

En Irlanda els irlandesos passen del gaélico que és una llengua que solament defensen els politicos.

I precisament, si passen del gaèl·lic i ni bojos tornarien amb els anglesos, això no contradiu lo que has dit abans? :? I a part, no, els polítics no la van defensar gens.

No renuncien a parlar Engonals.

Orgàsmic.

I en USA el bilingüisme els està donant molts problemes.

Jo parlava de que prou que van fugir de ser anglesos! Collons, són tres exemples d'independentisme alingüístic!!

Si jo fos nord-americà defenderia l'ús sol de l'engonals.

Mmmmmmmmm...!!

Altra cosa és que em venja bé que es parli espanyol alli

T'asseguro que si intentes fer uns encreuats sudamericans t'hi moriràs, són un pseudocastellà bastant complicat a molts llocs ja.

però reconec que els afebleix igual que si es comença a parlar altre idioma en qualsevol pais la nacion s'afebleix.


I per què no us quedeu a la vostra puta terra i deixeu de tocar-nos els collons una mica? N'hi hauria prou que a totes les lleis no referents a defensa o exteriors hi posés "sin perjuicio de las leyes catalanas".

semensatan segueixes sent un retardat ignorant. la segueix xuclant la teva mare per 3 euros?

I com frueixo quan ton llavi jussà tot humit és a la meua fenella, on sec!

L'internostrum és entretingut de desactivar :eek:
 
doncs si, la gran alemania que no reclama ningú però que queda latent encara com un element cultural a pesar de la derrota en la guerra perquè el aleman és tan austríac com dels alemanys

Els irlandesos passen del gaelico i dels anglesos però consideren que el seu idioma és l'engonals. Si vas allí vores que tinc razon en el que dic: els irlandesos estan molt orgullosos de parlar engonals, encara que reneguin d'ells són culturalment molt depenents de inglaterra


No t'entenc. com que són 3 exemples d'independència lingüistica?. Si tots els paises que has citat són paises que estan lingüisticamente interconnectats amb uns altres :roll:


T'asseguro que si intentes fer uns encreuats sudamericans t'hi moriràs, són un pseudocastellà bastant complicat a molts llocs ja.

Això és veritat. hi ha molts llatinoamericans que parlen espanyol fatal però amb els quals jo he parlat personalment (mexicans, peruans, bolivians, colombians i argentins) se'ls entén perfectisimamente. En USA el que hi ha és bastant spanglish que em sembla una aberració però és el que hi ha

No desvaries que et puja la febre. En la nostra terra estem i en la nostra terra estais. Sou part de tot el que succeïx en aquest pais per al bo i per a l'inconvenient. Però no som colons per molt que vulguis vendre la moto d'aquesta forma
Els quals estais fomentant de forma totalment artificial el catalan sou els catalans. La veritat és que creo que amb el pas de les decadas no us va a servir de molt, primer perquè se sembla massa a l'espanyol com per a posar una barrera forta i segon perquè estais massa lligats a Espanya i sempre haurà alguna cosa espanyol en la vostra conducta

per molt que us pesi sempre sereis espanyols, potser no en un 100% però si en un 90%. I acabéssiu tornant a la cleda No em parlis de la balança comercial resta de españa-cataluña que em posa trista
:lol:
 
brus lee2 rebuznó:
No t'entenc. com que són 3 exemples d'independència lingüistica?. Si tots els paises que has citat són paises que estan lingüisticamente interconnectats amb uns altres

Alingüistica.


Però no som colons per molt que vulguis vendre la moto d'aquesta forma

Tu no ets un colon però per aquí en volten uns quants. Rustynet6 n'és un. Superbs troços de merda amb suc que els haurien de xafar el coll perquè aprenguessin a respectar la terra on viuen i la gent d'aquí.

I si estàs temptat de dir-me intolerant per això imagina't que ve el Rubianes a viure al costat de casa teva. Bé, el típic taxista subnormal de Barcelona.

Els quals estais fomentant de forma totalment artificial el catalan sou els catalans.

És que ens surt dels collons fer-ho, o estudiar el reflux vaginal dels pingüins del Càucas.

sempre haurà alguna cosa espanyol en la vostra conducta

És veritat, ens heu infectat bastant, per exemple abocant-nos merda diària des d'A3, TVE i T5. Si fossim lliures PP i PSOE es moririen de gana aquí i podriem legislar una televisió de més qualitat.

per molt que us pesi sempre sereis espanyols, potser no en un 100% però si en un 90%. I acabéssiu tornant a la cleda No em parlis de la balança comercial resta de españa-cataluña que em posa trista

No ploris molt quan ens escapem de vosaltres. És lamentable que hi vulguem compartir sobirania, fins i tot quan n'hi hagi de bons dels vostres és com si tinguéssiu un parlament compartit amb Marroc.
 
Idees sanes

Un amic m'ho contava.

Ell passava per un estret carrer barceloní. Poc a poc, si ara davant mon amic, ben tost a seguici, hi feia també via una parella de pintors de parets, ab ses bruses blanques. L'un, de certa edat, important i pedagògic, sermonejava a l'altre, qui era encara un noi i se l'escoltava ab aire aplicat i ab respecte.

Amollia son pas l'amic per a oir-los. I va sentir com el vell artesà aixís dogmatisava:

-Noi, avui en dia, si ve que tu pintes, diríem, una figura, tothom te demanarà: "I l'expressió?" I sembla que ningú s'enrecordi de lo més sèrio, diríem, de lo més formal, que és l'anatomia...

Oh, dita admirable! Una palpitació dels temps parlava, senyors, per la boca humil del pintor de parets. La gent, el vulgus, demana expressió; però lo seriós és l'anatomia... No hi ha aquí l'"estructuralisme" a què aspirem? No hi ha aquí tot l'estructuralisme, tant en lo que té de doctrina, com en lo que té de reacció? L'Anatomia sobre l'Expressió; és a dir, l'Estructura sobre la Sensació i el Sentiment; és a dir, el Número sobre l'Anècdota... Vet aquí encara algú estretament emparentat ab la Teresa i ab Nando el Pescador.

I pensar que un home qui té idees tan sanes potser és obligat, per guanyar-se la videta, a decorar cases i botigues en Andrew-estil!

19-III-1912
 
Tu no ets un colon però per aquí en volten uns quants. Rustynet6 n'és un. Superbs troços de merda amb suc que els haurien de xafar el coll perquè aprenguessin a respectar la terra on viuen i la gent d'aquí.

I si estàs temptat de dir-me intolerant per això imagina't que ve el Rubianes a viure al costat de casa teva. Bé, el típic taxista subnormal de Barcelona.


Això dels colons ho diràs pels moros. Mira per on que rubianes va a venir al meu poble a actuar amb diners publico i tot. Alguna cosa que al reves no passaria si fos un senyor de la coruña que es caga en cataluña


La resta del que escrius ni ho comento, a la vista està que et quedes sense arguments.
 
Cojones, aquí todo Cristo habla catalán, me está dando envidia.
 
Arriba Pie