Consultas Lleida. Pregunta y los foreros te responden

  • Iniciador del tema Iniciador del tema Faluc
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
Buenas solo por curiosidad a que edad les pico el bicho del puterio?
 
La de les fotos de l´anunci és ella. Estava molt bona. Però d´abans de la pandèmia que no la vec.
 
Hola!


Diuen que la Marta, d´un pis que hi havia al carrer Lamarca, ha tornat. M´agradava molt i li havia perdut la pista. Ja deu començar a ser veterana.
Algú en pot dir alguna cosa?

Salut!
Mecago en la puta mare meva home..escriure en Castellä collons que soy de Osca y no enten res de res.Merci. men sembla que es obligat...para 4 mensajes de Mérda tots en catalã ya estabe noi.🤣🤣🤣🤣😂😂
 
Si el dormitorio está como la cocina debe haber un colchón en el suelo. Llevate insecticida.
Y el baño? Me destrempan las fotos
 
Jo vaig estar amb ella i no tenia pits naturals com diu l'anunci.
I les fotos diria que no es ella, pero si era prima i més aviat alta.
Tens raó. Els pits operats de fa molts anys. Quan la vaig conèixer jo, ja estava operada. Potser massa grossos per un cos tan prim...
Però jo diria que sí és ella la de les fotos. Feia de model amateur amb un amic fotògraf.
 
Mecago en la puta mare meva home..escriure en Castellä collons que soy de Osca y no enten res de res.Merci. men sembla que es obligat...para 4 mensajes de Mérda tots en catalã ya estabe noi.🤣🤣🤣🤣😂😂
Los aragonesos sou molt espavilats i teniu bon domini de llengües. El català és espanyol. Saps que passa, no sé escriure en castellà.
 
Los aragonesos sou molt espavilats i teniu bon domini de llengües. El català és espanyol. Saps que passa, no sé escriure en castellà.
Tranquilo, aquí tus compañeros de subforo tampoco saben escribir en español y lo hacen entre mal y muy mal, pero al menos lo intentan. El idioma de este foro es el español, procura escribir en él para que todo el mundo te entienda.
 
Por cierto, Marta ha hecho estos años como el Guadiana..., embarazo e intento de constituirse como madam de por medio. Dicho lo cual, está igual de buena y tiene la carretera que se le supone a estas alturas.
 
Arriba Pie