EL POST DE LA NOSTRA LLENGUA

Re: re

HaMmeTT-clon rebuznó:
El pp és testimonial a catalunya, i el boadella un lerrouxista que s'està omplint de diners espanyolistes. I, tampoc, va a menjar-se res aquest estiu. Quin tio més botilfer.
estas borracho?
:lol: :lol: :lol: :lol:
 
Re: re

HaMmeTT-clon rebuznó:
El pp és testimonial a catalunya, i el boadella un lerrouxista que s'està omplint de diners espanyolistes. I, tampoc, va a menjar-se res aquest estiu. Quin tio més botilfer.


Molt més testimonials son els partits pancatalanistes a valència i Balears.....a fotre!!! :D
 
Re

Al país valencià sí, només té 5 regidors ERPV, i només governa a Sueca.

A les illes ERC-illes governa en un poble crec, i té quasi el 3% per cent del vot. Supose que amb la situació de crisi que viu el PSM apujarà vots.
A més l'església mallorquina està plena de catalanistes.

Al país valencià,la cosa canvia, el centre-dreta nacionalista s'ha afonat, però el centre esquerra 'tercera via' és la tercera força política. No sé com anirà el 2007.

Fins prompte.
 
re

Ie sóc en HaMmeTT^, demà ja no tinc internet, espere que vos vaja bé a tots. Em despedisc de vosaltres, als 'amics' i 'enemics'.

Adéu Skincccp, pirri, jacques i d'altres.

Fins promte.
 
Re: re

cassalleta rebuznó:
Ie sóc en HaMmeTT^, demà ja no tinc internet, espere que vos vaja bé a tots. Em despedisc de vosaltres, als 'amics' i 'enemics'.

Adéu Skincccp, pirri, jacques i d'altres.

Fins promte.

agur
 
Tom Bombadil rebuznó:
Es que el penediment no es pot contrastar de manera certa si no es mitjançant una conversió ideològica.
Si un skinhead de sobta digués que es penedeix de's seu passat de violència i s'afiliés a democràcia nacional per lluitar pacíficament pels seus ideals,....el creuría molta gent? sería perdonat?

Jo no me'n refio dels que passen del blanc al negre amb tanta facilitat.
Això ja és un tema personal de cadascú, si te'ls creus o no.
 
Player rebuznó:
Tom Bombadil rebuznó:
Es que el penediment no es pot contrastar de manera certa si no es mitjançant una conversió ideològica.
Si un skinhead de sobta digués que es penedeix de's seu passat de violència i s'afiliés a democràcia nacional per lluitar pacíficament pels seus ideals,....el creuría molta gent? sería perdonat?

Jo no me'n refio dels que passen del blanc al negre amb tanta facilitat.
Això ja és un tema personal de cadascú, si te'ls creus o no.

Cal fer un seguiment de les declaracions i actuacions públiques, car es la manera de sapiguer si ha existit conversió real o canvi de jaqueta.
 
Re: re

cassalleta rebuznó:
Ie sóc en HaMmeTT^, demà ja no tinc internet, espere que vos vaja bé a tots. Em despedisc de vosaltres, als 'amics' i 'enemics'.

Adéu Skincccp, pirri, jacques i d'altres.

Fins promte.


Segueix inventant paraules perquè distin més del castellà, subnormal.

Sigue inventándote palabras para que disten más del castellano, subnormal.
 
Quines paraules m'he inventat jo, tros de suro?

En tot cas són dialectelismes, no paraules inventades.
 
Re: re

cassalleta rebuznó:
Ie sóc en HaMmeTT^, demà ja no tinc internet, espere que vos vaja bé a tots. Em despedisc de vosaltres, als 'amics' i 'enemics'.

Adéu Skincccp, pirri, jacques i d'altres.

Fins promte.

Adéu, nin.
Fins aviat!
 
Denbora zure izena kirolak herri jaiak ?oso ondo trikitrixa gabon zuzenean , hilargi ardi beltza arrano oskorri zara .

Ortuondo jatetxean jaungoikoak gorde beza patxarana

Sangu gorri , aurpegi eta bat bi iru lau ta ... Catalana ken saspi jazz berri

agur
 
ANN-FETATTO rebuznó:
Denbora zure izena kirolak herri jaiak ?oso ondo trikitrixa gabon zuzenean , hilargi ardi beltza arrano oskorri zara .

Ortuondo jatetxean jaungoikoak gorde beza patxarana

Sangu gorri , aurpegi eta bat bi iru lau ta ... Catalana ken saspi jazz berri

agur

Mi proyeccion profesional frustrada de psicologo hace que vea en ti, oh annfetas, un curioso ser digno de estudio. Al margen de la sarta de sandeces vascas que sueltas con verborrea incontenida, me lama poderosamente la atencion el avatar de Pablo Escobar.

Eres un tio curioso.
 
No es tan dificil oh frustrado psicologo agarrador de rabietas por baneo .

1 Soy amigo del chorreo amen de que me aburria , hago lo mismo con euskaltzales a los que conozco .

2 No eres el primero ni por internet ni en la vida real que me tacha de especimen extraño , tendra que ser asi supongo .

3 Mi avatar de pablo escobar es una portada de Brujeria por si no ves el cartelito bien .

4Si quieres rollete no andes con tanto remilgo .

5 Eres buen observador pero veo que no escuchas motorhead , eso ha hecho incompleto tu sesudo analisis de mi desbarajuste mental reflejado en los posts.
 
El otro día mi padrastro me soltó por teléfono una patraña que dice que segun un linguista cuyo apellido me da por culo recordar, dijo que el castellano tiene las vocales alargadas gracias al euskera, ¿alguien más se ha hecho eco de semejante anunciamento?
 
El_gañán rebuznó:
El otro día mi padrastro me soltó por teléfono una patraña que dice que segun un linguista cuyo apellido me da por culo recordar, dijo que el castellano tiene las vocales alargadas gracias al euskera, ¿alguien más se ha hecho eco de semejante anunciamento?


Si hijo mio si , el castellano mal que te pese tuvo su origen en la zona castellana del norte donde se hablaba un paleo euskera o mas bien uno de tantos dialectos vascones que aun perviven .que se mezclo posteriormente con el latin .
 
ANN-FETATTO rebuznó:
El_gañán rebuznó:
El otro día mi padrastro me soltó por teléfono una patraña que dice que segun un linguista cuyo apellido me da por culo recordar, dijo que el castellano tiene las vocales alargadas gracias al euskera, ¿alguien más se ha hecho eco de semejante anunciamento?


Si hijo mio si , el castellano mal que te pese tuvo su origen en la zona castellana del norte donde se hablaba un paleo euskera o mas bien uno de tantos dialectos vascones que aun perviven .que se mezclo posteriormente con el latin .


Muy interesante la verdad.


Por cierto asi termino Pablo Escobar :lol: :lol:



200740.7.gif
 
No me extraña nada , seguramente los cesteros tengan un promedio de vida mas alto que los narcos si, interesante .

De todas maneras mas vale vivir 5 años como rey que 50 como buey
proverbio mexicano cantado hasta la saciedad en diversos corridos .

Por 2º vez lo he puesto por el grupo brujeria .

No te hace falta que te enseñe como acabaron aquellos heroes arios a los que admiras verdad ? :lol:
 
Me gusta este hilo, señal inequivoca que vivimos en una grande y libre, grande por su riqueza en idiomas y culturas, y libre por poder expresarte en uno de estos idiomas que reconoce la constitución española. Abajo los rancios mesetarios, pobres y miedosos. En otra época llamados "fachas".

Ahora si, hermanos.....Visca la constitució, Visca Catalunya !!.
 
me parece bien que cada cual guste de conservar su historia, por lo tanto no me importa que existan distintos idiomas en españa

lo que me toca los cojones es que sean imprescindibles para trabajar en organismos oficiales y en muchas empresas, y que sean obligatorios en la educacion

tiene delito que se consientan este tipo de cosas
 
O follamos todos o la puta al río. Y no veo que se esté por la labor de anular toda oficialidad idiomática.

No es absurdo. EEUU funciona.
 
De la nostra!

El divendres vaig poder comprovar en les meves carns que Barcelona és bona si la borsa sona.

Muahahaha.
 
Arriba Pie