O POST DA LINGUA GALEGA

Catullus

RangoVeterano
Registro
7 Mar 2007
Reacciones
0
Eu non son galego mais descendo por vía paterna de ourensáns, polo que sei falar galego con certa dilixencia (ou iso penso eu).
Animeime a abrir este post lendo ó moderador MarXito, quen deu a súa aprobazón para que un post similar ó catalán se fixése.
Quen queira facer algunha achega é benvido. Poderá así aprender a lingua, practicar, mellorar e o lle salga do carallo.
Tamén, quen queira empregar a grafía reintegracionista pode facelo.

Pois iso rapaciños, falade canto queirades :!:

Saú2

Está ben a idea, pero mellor houbera sido que puxeras o título en maiúsculas, para que sexa fácil de localizar entre o resto dos fíos. Penso que aínda estas a tempo, por outra parte.

Eu o galego non o practico moito, pero nunca está de mais. e se hai algún portugués por eiquí (se é que existen realmente), tamén podería aproveitar este fío para expresarse, paréceme a min.

Logo chegará o Frika, e xa non sei se teremos máis aportacións neste fío :roll:

É verdade o das mayúculas, xa está posto. Grazas.
Home, se queredes falar de política, do nacionalismo galego e todo iso, entón pode ser que o fío acabe tendo moitas aportazóns e así unha longa vida.
Por outra banda, xente como MrLosantos fará que se fique un tempo.

Saú2.

Home, os trolls son imprescindibels en todo fío que se precie; e o van subindo cando esté a cousa parada. Benvidos sexan.

A legislaçom europeia recomenda a aprendizagem dos idiomas que favorecerem laços transfronteiriços

PGL.- A Associaçom Galega da Língua (AGAL) acordou dirigir-se aos centros de ensino de todo o país para encorajá-los a demandar o português como segunda língua nos currículos dos estudantes. O pedimento baseia-se sobretudo na actual legislaçom europeia na matéria, que recomenda um «especial esforço», assinala a AGAL, «no conhecimento em todas as suas zonas, e ainda mais se estám a funcionar fortes laços transfronteiriços, da língua vizinha mais próxima geograficamente». [+...]

Para o Conselho da associaçom, a possibilidade de os galegos apreenderem a norma culta do português serviria-nos «para ajudar a rachar o processo inconsciente porém real, que faz perceber o castelhano como língua de correcçom da nossa língua galega».

A AGAL lembra aos centros de ensino do país a projecção mundial do português, «com mais falantes que o francês, oficial dos organismos internacionais e da nossa Uniom Europeia; que é a quinta língua do mundo de mais utilizaçom na internet, segundo os últimos dados dos organismos a ver com a web, por cima da língua castelhana», pondo como exemplo o facto de a versão lusófona da Wikipédia ter uns 20 mil artigos mais do que a sua equivalente hispanófona.

A mensagem que a associaçom fará chegar aos centros conclui na necessidade de encorajar o claustros e professores para «serem firmes na defesa desta oportunidade de incorporarmos a língua portuguesa ao nosso sistema de ensino».

Apoyo la creación de este hilo, los idiomas españoles son más que el castellano.

Por otra parte, para poner la mierda que es AGAL, creas un hilo llamado "Lengua Portuguesa", porque los gallegos ya le han dado multitud de veces la espalda a los lusistas en las elecciones.

Para el que no se situe que es AGAL
https://es.wikipedia.org/wiki/AGAL

Unos tipos que quieren pulirse el gallego e implantar el portugués en Galicia, y muchos de ellos de paso, anexionarla a Portugal.

Catullus rebuznó:
A legislaçom europeia recomenda a aprendizagem dos idiomas que favorecerem laços transfronteiriços

PGL.- A Associaçom Galega da Língua (AGAL) acordou dirigir-se aos centros de ensino de todo o país para encorajá-los a demandar o português como segunda língua nos currículos dos estudantes. O pedimento baseia-se sobretudo na actual legislaçom europeia na matéria, que recomenda um «especial esforço», assinala a AGAL, «no conhecimento em todas as suas zonas, e ainda mais se estám a funcionar fortes laços transfronteiriços, da língua vizinha mais próxima geograficamente». [+...]

Para o Conselho da associaçom, a possibilidade de os galegos apreenderem a norma culta do português serviria-nos «para ajudar a rachar o processo inconsciente porém real, que faz perceber o castelhano como língua de correcçom da nossa língua galega».

A AGAL lembra aos centros de ensino do país a projecção mundial do português, «com mais falantes que o francês, oficial dos organismos internacionais e da nossa Uniom Europeia; que é a quinta língua do mundo de mais utilizaçom na internet, segundo os últimos dados dos organismos a ver com a web, por cima da língua castelhana», pondo como exemplo o facto de a versão lusófona da Wikipédia ter uns 20 mil artigos mais do que a sua equivalente hispanófona.

A mensagem que a associaçom fará chegar aos centros conclui na necessidade de encorajar o claustros e professores para «serem firmes na defesa desta oportunidade de incorporarmos a língua portuguesa ao nosso sistema de ensino».
Eu pensaba que este era un fio para a lingua galega.

Ainda asi, non comprendo as ganas de facer un fio só para os galego-parlantes. Penso que tendo una lingua comun todos os españois, e a malloria de sudamerica, deberiamos expresarnos nesa lingua.

As linguas son para comunicarse cós demás, para unirnos, non para diferenciarnos.

Llop rebuznó:
Exijo mi gallifante.

Sírvete todos los que quieras:

foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg
foto_invitado_1_001.jpg

JesusChristo rebuznó:
Non hai tempos compostos en galego.

Catullus rebuznó:
Non lle siga-lo xogo ós bloqueiros. Están fabricando un Frankenstein ca lingua que xa veremos cómo remata.

Champo rebuznó:
joder, si es castellano mal hablado jijiji
Estudia Historia. Sería ó revés.

DerosMC rebuznó:
Ainda asi, non comprendo as ganas de facer un fio só para os galego-parlantes. Penso que tendo una lingua comun todos os españois, e a malloria de sudamerica, deberiamos expresarnos nesa lingua.
¿E por qué falas en galego? :lol: Non creo que lles sexa moi difícil entende-lo galego ós non galegos, aínda que difícilmente poden entender o que hai aquí montado ca lingua, entre os que pensan que o galego é un atraso e os que cren que son máis patriotas que o veciño por dicir "grazas".

Llop rebuznó:
España non eu Castella
Por fi eu amites, Espanha seumos toudos.E toudos poidemos vivir en pais, soulidariamente e falando a noustra lleunga.Pero eiso e molto dificil para alguños.

DerosMC rebuznó:
Eu pensaba que este era un fio para a lingua galega.

Só quixen pór unha mostra do galego AGAL, para que a xente saiba de que vai iso.

Una Bellísima Persona rebuznó:
Non lle siga-lo xogo ós bloqueiros. Están fabricando un Frankenstein ca lingua que xa veremos cómo remata.

:D É verdade, de feito o meu avó sempre se estaba a queixar das grazas. A culpa é da TVG, isos meigos contaxiáronmo.

Saú2.

Levar 25 anos fora da terra fai co meu galego sexa peor co do noso presi.

Eu nunca falei galego normativo.Falo o que se fala preto dos Ancares,onde cada vez queda menos xente,e cando vou a Lugo sinto que cada vez menos xente o fala,mais por prexuizos ca por outra cousa.

Na clase de miñas sobriñas,elas son as únicas co falan.

A ver si os detestables nacionatas fan algo ben por unha vez e non deixan que morra o galego.

O outro dia logo de comerme unha lata de riaxeira e balancear o botafumeiro atopeime cun viejuno que apestaba a cans mortos e dígolle:

-Oia, lavese de cando en vez

E vai e dime:

-Non me dá a puta gana

Quedeime flipadiño, que situación mais surrealista :shock: :shock:

Leonard Shelby rebuznó:
Levar 25 anos fora da terra fai co meu galego sexa peor co do noso presi.

Eu nunca falei galego normativo.Falo o que se fala preto dos Ancares,onde cada vez queda menos xente,e cando vou a Lugo sinto que cada vez menos xente o fala,mais por prexuizos ca por outra cousa.

Na clase de miñas sobriñas,elas son as únicas co falan.

A ver si os detestables nacionatas fan algo ben por unha vez e non deixan que morra o galego.

Tu eres gallego?¿??¿¿

Esta lengua es una degeneracion y un cancer.

Creo que el catalan tiene mas futuro :lol:

Yo sens hablarns catalans y tuns??

Atrás
Arriba Pie