O POST DA LINGUA GALEGA

Frikatxu rebuznó:
O mapa intenta mostrar a procedencia de cada un; a posteriori usámolo para facernos unha imaxe do dialecto / entorno lingüístico de cadanseu. Pon a tua localización e xa está.

Eu non sei como pola pero é pola zona de catallus, se cadra ata somos veciños. ¿E loJo ti de quen vés sendo Catallus?.

BAILARÉ SOBRE TU TUMBA rebuznó:
Eu non sei como pola pero é pola zona de catallus, se cadra ata somos veciños. ¿E loJo ti de quen vés sendo Catallus?.

Báixate a imaxe e co paint pois un número na zoa da tua orixe e ó lado escribes o número e o teu nick como fixemos os demáis. Se no téis o paint ou o que seixa, di a poboación e xa subiréi a foto eu.

Ti vai poñendo o Bailaré sobre tu tumba cerca de catullus, e ó chinasky onde os asturiáns, e van servidos.

Parece que puxeras 26 aló enbaixo. Como mostra da produtividade laboral que temos nas Hespañas, tomei a liberdade de facerlle algúns arranxos:

foreiros2402671.jpg

Moi ben. :lol:

Non sei si a Chinasky lle agradará estar tan preto dos asturians :137

Fai tempo que no falamos das tolerías dos gramáticos da lingua, xa mudaron de novo a ortografía? agora emprégase o alfabeto grego?

BAILARÉ SOBRE TU TUMBA rebuznó:

Home hamijiño, eu veño de xente de: https://gl.wikipedia.org/wiki/Cenlle

Frikatxu rebuznó:
Non sei si a Chinasky lle agradará estar tan preto dos asturians

:lol: Preto dos de Vilanova d'Ozcos e os de Figueiras. Entendo o seu amor polos asturiáns. :lol::lol:

Catullus rebuznó:
Entendo. Xa non sei se preguntar por Pepiño, o mesmo será :lol:

Non é así. O caso de Pepiño Blanco é o contrario ao de Rajoy. O do PSOE é de Palas de Rei e ten un galego nativo que podería falar perfectamente, o do PP non sabe falar galego porque coma desgraciadamente cada vez máis fillos do país non ouviu unha palabra en galego até chegar á idade adulta.

O que pasa é que a Pepiño blanco nunca o verás falar galego nin aquí nin acolá porque xunto coa lingua (ten gallego de pueblo, a fonética perfecta e todo) mamou tamén uns enormes prexuizos diglósicos e un gran complexo. É un ignorante.

Fai pouco tempo debatían nun televexo local un do PP que foi conselleiro e o propio Pepiño Blanco. Os dous teñen un galego nativo, un galego de aldea aprendido das súas nais. Iso podovolo asegurar. Pero o do PP falaba galego e o Pepiño Blanco falaba castelán.

2ptne6h.jpg

Xa somos uns cantos, é o momento de facer unha queimada online. Frikatxu, fai ti o esconxuro, que te-lo verbo fácil. :lol:

Frikatxu rebuznó:
Fai tempo que no falamos das tolerías dos gramáticos da lingua, xa mudaron de novo a ortografía? agora emprégase o alfabeto grego?

Ποις μολαρια αβονδο εμπρεγαρ ο αλφαβετο γρεγο :oops: Desculpade, estou aborrido...

Conxuro Frikatxeiro

Mouchos, curuxas, sapos e bruixas.
Foreriros menceiros de castigo on-line.
Fillos dos montes, das putas das pontes
De merda de pobos e galiñas do corral.

Vaites conxurados polo cu ben dados
por shemalotes de insignio calibre.
Todos chegados de Ferrol a Bembibre,
Veñen correndo dun e mil lados.

Preto é o tempo do fato fermento
vidos a centos no insigne foro.
Cerveceiros galegos con cara de loro,
Inxerindo mil alcoholes en un momento.

Vai terminando o escuro bando,
Deste foreiro sen civilizar.
Polo tempo que queda é xa cando
Este conxuro ha terminar.

Catullus, non des ideas ós gramáticos... que nos fain unha nova orto-grafía

DENWODRILO rebuznó:
Dado que este es el subforo de política y no el de lengua o cultura, solicito que se muevan todos los hilos de dialectos regionales al subforo correspondiente.
Aquí no pintan nada.

Bienvenidos sean los hilos sobre nacionalismo político, pero a tomar por culo esta basura, que la muevan al cultureta.
Joder, qué pesado.

Que no entre usted aquí si no le gusta, coño.

DENWODRILO rebuznó:
¿Se supone que esa comarca o región tiene algún nombre lolante o algo así?
Es que no me he leido el resto del hilo (ni ganas)

No, es el ayuntamiento en el que estoy empadronado. Aunque he de reconocer que el nombre es algo lolante.

DENWODRILO rebuznó:
Oiga, creo que es la primera vez que propongo esta idea, no me flagele.

De todas formas convendrá en que razón tengo: el foro de política no es el lugar para hablar de lingüística.
Me dirá usted que las lenguas no se utilizan políticamente en este país.

Si queremos considerar esto como un foro para todos los españoles, debemos intentar hacer sentir cómodo al mayor número posible de ellos. Y creo que una de las formas es expresando aquí la tan manida pluralidad.

Que no digo que no tenga su parte de razón, pero que creo que tampoco es necesario mover estos hilos al Cultura.

DENWODRILO rebuznó:
Como esta no es una ocasión Servet sino Galileo, aún teniendo razón no seguiré argumentando, no hace falta que apriete el botón.
Saludos.
No voy a apretar ningún botón. Y sólo tiene parte de razón, no toda.

Dudas

Ola! levo só un mes estudiando galego pola miña conta así que falo unha especie de castelego, perdón :-)

Teño moitas dudas, espero que poidades axudarme:

Galiza ou Galicia? Lin nalgún sitio que Galiza é portugués e Galicia é galego. É así ou ten que ver con temas políticos? Segundo a normativa, que forma é a correcta? Os que fan a normativa en que se basan para facerla (na manera de falar da maxoría dos falantes, nos textos literarios galegos??)

Outra: No verán do ano pasado estiven en Galicia/Galiza e cando vin a TVGA extrañoume que os periodistas falaban galego... pero con acento castelán! Iso é o que se quere que sexa a norma? Páreceme fatal que falen con acento castelán, é como despreciar o acento galego, non?

Tamén extrañoume que moita xente non falaba galego no medio urbano. Ten que ver coa política (a xente de dereita fala castelán e os esquerdistas galego)??

A gheada está mal vista? (cando ía a Ferrol de pequena os meus amigos ríanse da xente que falaba con gheada)

Teño moitas dudas máis, pero non quero abusar da vosa paciencia :-)

Dudas

Ola! levo só un mes estudiando galego pola miña conta así que falo unha especie de castelego, perdón :oops:

Teño moitas dudas, espero que poidades axudarme:

Galiza ou Galicia? Lin nalgún sitio que Galiza é portugués e Galicia é galego. É así, ou ten que ver con temas políticos? Segundo a normativa, que forma é a correcta? Os que fan a normativa en que se basan para facerla (na manera de falar da maxoría dos falantes, nos textos literarios galegos??)

Outra: No verán do ano pasado estiven en Galicia/Galiza e cando vin a TVGA extrañoume que os periodistas falaban galego... pero con acento castelán! Iso é o que se quere que sexa a norma? Páreceme fatal que falen con acento castelán, é como despreciar o acento galego, non?

Tamén extrañoume que no medio urbano moita xente non falaba galego. Ten que ver coa política (a xente de dereita fala castelán e os esquerdistas galego)??

A gheada está mal vista? (cando ía a Ferrol de pequena os meus amigos ríanse da xente que falaba con gheada)

Teño moitas dudas máis, pero non quero abusar da vosa paciencia :-)

Catullus rebuznó:
Entendo. Xa non sei se preguntar por Pepiño, o mesmo será :lol:

Por outra banda, teño eu hoxe unha pregunta (unha curiosa curiosidade :oops:), que parva ou non vou facela carallo. ¿Qué fama tenen os ourensáns no resto de Galicia?.
Os de Ourense,teñen, mellor dito,tedes sona de tacaños.Na meirande parte dos casos gañada a pulso.Digo isto con coñecemento de causa,xa que coñecín bastantes,de feito o meu compañeiro de traballo e dá Límia.

LASTCRUISER rebuznó:
Os de Ourense,teñen, mellor dito,tedes sona de tacaños.Na meirande parte dos casos gañada a pulso.Digo isto con coñecemento de causa,xa que coñecín bastantes,de feito o meu compañeiro de traballo e dá Límia.

:137:137:137:137:137:137 entroume unha risa do carallo. :121:121:121:121

LASTCRUISER rebuznó:

O que aforra sempre ten, e aforrar sempre foi ben.

Normalmente,son boa xente,aínda que as veces teñen unha forma moi curiosa de facer unha pregunta.¿Imos,OU?.¿Xantamos OU?.Sempre dixen que un ourensán é lle a Galicia o que un yihadista lle é o Islám.

Atrás
Arriba Pie