- Registro
- 29 Abr 2004
- Reacciones
- 2
JesusChristo rebuznó:o eixo gandeiro-vinícola-festivo (Ourense-Lugo, noutras palabras)

A miña variedade e nororiental de carallo.
Siga el video a continuación para ver cómo instalar nuestro sitio como una aplicación web en su pantalla de inicio.
Nota: Esta función puede no estar disponible en algunos navegadores.
JesusChristo rebuznó:o eixo gandeiro-vinícola-festivo (Ourense-Lugo, noutras palabras)
Frikatxu rebuznó:O mapa intenta mostrar a procedencia de cada un; a posteriori usámolo para facernos unha imaxe do dialecto / entorno lingüístico de cadanseu. Pon a tua localización e xa está.
BAILARÉ SOBRE TU TUMBA rebuznó:Eu non sei como pola pero é pola zona de catallus, se cadra ata somos veciños. ¿E loJo ti de quen vés sendo Catallus?.
BAILARÉ SOBRE TU TUMBA rebuznó:Eu non sei como pola pero é pola zona de catallus, se cadra ata somos veciños. ¿E loJo ti de quen vés sendo Catallus?.
Frikatxu rebuznó:Non sei si a Chinasky lle agradará estar tan preto dos asturians
Catullus rebuznó:Entendo. Xa non sei se preguntar por Pepiño, o mesmo será![]()
Frikatxu rebuznó:Fai tempo que no falamos das tolerías dos gramáticos da lingua, xa mudaron de novo a ortografía? agora emprégase o alfabeto grego?
Joder, qué pesado.DENWODRILO rebuznó:Dado que este es el subforo de política y no el de lengua o cultura, solicito que se muevan todos los hilos de dialectos regionales al subforo correspondiente.
Aquí no pintan nada.
Bienvenidos sean los hilos sobre nacionalismo político, pero a tomar por culo esta basura, que la muevan al cultureta.
DENWODRILO rebuznó:¿Se supone que esa comarca o región tiene algún nombre lolante o algo así?
Es que no me he leido el resto del hilo (ni ganas)
Me dirá usted que las lenguas no se utilizan políticamente en este país.DENWODRILO rebuznó:Oiga, creo que es la primera vez que propongo esta idea, no me flagele.
De todas formas convendrá en que razón tengo: el foro de política no es el lugar para hablar de lingüística.
No voy a apretar ningún botón. Y sólo tiene parte de razón, no toda.DENWODRILO rebuznó:Como esta no es una ocasión Servet sino Galileo, aún teniendo razón no seguiré argumentando, no hace falta que apriete el botón.
Saludos.
Os de Ourense,teñen, mellor dito,tedes sona de tacaños.Na meirande parte dos casos gañada a pulso.Digo isto con coñecemento de causa,xa que coñecín bastantes,de feito o meu compañeiro de traballo e dá Límia.Catullus rebuznó:Entendo. Xa non sei se preguntar por Pepiño, o mesmo será
Por outra banda, teño eu hoxe unha pregunta (unha curiosa curiosidade), que parva ou non vou facela carallo. ¿Qué fama tenen os ourensáns no resto de Galicia?.
LASTCRUISER rebuznó:Os de Ourense,teñen, mellor dito,tedes sona de tacaños.Na meirande parte dos casos gañada a pulso.Digo isto con coñecemento de causa,xa que coñecín bastantes,de feito o meu compañeiro de traballo e dá Límia.
LASTCRUISER rebuznó:Os de Ourense,teñen, mellor dito,tedes sona de tacaños.Na meirande parte dos casos gañada a pulso.Digo isto con coñecemento de causa,xa que coñecín bastantes,de feito o meu compañeiro de traballo e dá Límia.
Utilizamos cookies esenciales para que este sitio funcione, y cookies opcionales para mejorar tu experiencia.