EXPULSADO!!1! por hamor...

Myolastan es tetrazepam. Ya no lo venden aquí en España. venden Alprazolam tranquimazin o Xanax diazepam Valium.Venden la pitufada azul a los talgeueros y no me acuerdo cómo se llama
 
PERQUE NO VULL QUE EM LOCALITZI. eLL JA SAP EL MEU NON I COGNOM, PERO EL FACEBOOK QUE TINC NO HI SURT
 
Vale nomes era per saber si jo encara estaba amb ell pero per lo vist sii i em va engañar bueno ell sabra el que fa amb la seva vida ara
 
Última edición:
Percibo un Qansar amargo, resentido, más cerca del fin que nunca. Un ser hastiado de su propia enfermedad y su fail at life. Veo un vórtice de negatividad en este Qansar, un foco de infección, la ruína absoluta del espíritu en un cuerpo aún vivo.
Me gustaría que te inmoles por lol, que te vayas con style, que te lleves unas docenas por delante antes de dormir la mona para siempre.
 
Em sap greu per a tu pero no per a ell, El que ha fet es una marranada molt grossa. Que m'ha fotut enlaire el tractament, que t'ha tractat com suposo que no t ho mereixes, que ha pensat en salvar el seu cul i enviar a la merda als demés que res teniem a veure amb el que li passes ni els dubtes que tenia.
 
Parlo de de la ràbia, però només es puc dir que és un porc, un bocazas, un envejós, un inmadur i que no es mereix res. Que et pot dir missa però que a comunitat ja el coneix tothom.ñ
 
Percibo un Qansar amargo, resentido, más cerca del fin que nunca. Un ser hastiado de su propia enfermedad y su fail at life. Veo un vórtice de negatividad en este Qansar, un foco de infección, la ruína absoluta del espíritu en un cuerpo aún vivo.
Me gustaría que te inmoles por lol, que te vayas con style, que te lleves unas docenas por delante antes de dormir la mona para siempre.
Sí, pero ya cambiaré. De momento asín estoy.
 
Jo sabia que ell era molt faldiller pero pensaba que nones era per els efectes de la droga pero ara ja veig que no
 
Es pitjor que un faldiller, es una persona que només pensa amb ell i li sua a qui puguin afectar les seves accions
 
Podria dir-te més merda sobre ell que m'ha explicat i he vist. No ho faré si no vols. Estic rabiós, però simplement vull que no es surti amb la seva, perque aquest tipus de persones no es mereixen res.
 
Cáncer, pillate el The witcher 3 y pégate un mes jugando sin salir de casa solo para lo imprescindible. Verás la vida de otra manera después de eso.
 
Arriba Pie