EXPULSADO!!1! por hamor...

Y los 300 contactos de fb tienen que saber catalán. Tu plan de venganza hace aguas.

Tiene sentido. Donde no sé si dejarán aparearse es en las residencias geriátricas (por cierto, si alguien quiere entrar en depresión, que visite una:face:). Estuve algunas veces para ver a mi abuela, que se consumía en su demencia, y en una ocasión quedé impresionado al ver a dos ancianos (mujer y hombre) que se morreaban , cada uno sentadito en su silla de ruedas, sin ningún pudor. No había ningún enfermero vigilándolos, ni sé si los habrían separado en caso de verlos; después me dijeron que no tenían ninguna relación, que eran dos desconocidos. A saber dónde pensarían que estaban, o quiénes eran; puede que en sus demencias hubiera islas de fantasiosos delirios donde eran jóvenes enamorados que viajaban en un lujoso crucero. Me fui pensando que quizá aquello fue el único momento agradable que vivirían allí dentro.

Vuestras abuelas prostituyendose en los geriaticos, una mamada sin dientes tragando una madalena, sodomización dos madalenas...

Las mias murieron sin pisar uno

Donde estabas internado exactamente? Esa escusa de echado por follar es muy floja... pero aun así podías ir retransmitiendo tu venganza. Si no se te ha ocurrido, puedes follarte a su mujer, si es que puedes. También puede incluir una de Puerto hurraco inmolándote al final (sería grande, pero lo emites en cam4 y antes avisas por aquí para q lo veamos)

Vuestras abuelas prostituyendose en los geriaticos, una mamada sin dientes tragando una madalena, sodomización dos madalenas...

Las mias murieron sin pisar uno
Hijueputa:lol::lol:.
Por estadística, te toca a ti la próxima, ya verás.

@Cáncer de Colon, la novia de tu enemigo posiblemente esté mojando bragas ante tu despliegue de malotismo. Puedes dejar caer que estás dispuesto a dejar que ella colabore en la venganza...
:ylosabes:

Última edición:
Cada vez que veo subir este hilo pienso que es el mítico hilo de Fikinkula sobre el torneo de Magic

Sin_t_tulo.png

La venganza era un mensaje al Facebook? Joder tenía más hype que con la nueva de Star wars. Darkiano al menos enterraba pilas de botón bajo los olivos del vecino para joderselos.

Hola, sóc un exusuari expulsat de xxxxxx. Expulsat per culpa meva - no hauria de haber fet el que vaig fer- però també per culpa d'exxxxxxxxxx amb una noia i ho va anar dient a alguns companys sabent que això comportaria expulsions. Resulta que ell mateix ja s'havia liat amb aquesta noia temps abans i que segons ell va dir ho lo meu perque li creva malestar. Interpreta-ho com vulguis, per a mi està clar. Més enllà de tot el que ha passat, de que s'ha carregat el meu tractament i segurament el d'unes persones més (inclús el seu si existeix la justicia i s'acaba sabent tot) vull que sàpigues que aquesta persona és un fals, que no va sentir malestar quan es va enrollar amb aquesta noia pero sí que el va sentir quan em va veure a mi fent-ho. Que és un traidor i una mala persona més enllà dels problemes que comporta una addicció. Que el que ha fet no té nom, que el imbècil riu enganyante i fotent als demés mentres que simplement, els seus companys em buscat ajudar-lo. Ha caigut molt baix. Estic enfadadíssim amb ell. No m'ho esperava. Parla molt de tu i del que t'estima, però t' enganya i fot el tractament als demés a la que pot simplement per gelosia. Hauria d'apreciar més el que té (tu) i deixar de fotre vides enlaire. Ho sento per tu però no per ell. Contesta'm si vols o tens dubtes. Pero que sàpigues la classe de persona que és en xxxxxxx. Jo no m'ho esperava.
1f44e.png
1
-PAXP-deijE.gif
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ha aceptado tu solicitud.

Gracies per dirmu no en sabia res de aixo tot i que ara no estic amb ell pero al principi de que ell estes alla si
Aixi que ja em va be saberu si hi ha alguna cosa mes que maiguis de dir ja saps

L'hem intentat ajudar amb les eves dificultats. L' hem donat suport quan rebia cartes teves sobre els teus dubtes de si seguir amb ell o no. Jo he estat un amic per a ell i ha tingut el meu consell sempre que ha volgut. M'han expulsat per culpa seva, perque em va veure liant-me amb una noia amb la qual ell s'havia liat abans i ho va anar dient. Tot ell és una mentida, jo això no l'hi ho faig a ningú. Porta mesos abstinent i ha actuat com un fill de puta. Ni ha parlat amb mí, l'únic que em va dir quan va passar això van ser mentides(que ja em valia liar-me amb aquesta noia, que ell ja s'havia liat amb ella abans i que no diria res) i m'he vist al carrer per un tema de gel·los, per la falsedat i mala idea d'en xxxxxxxxx

Ja et dic que estic cabrejat i rabiós amb en xxxxxx, però que tot el que et dic és cert. Una persona així no es mereix el que té mitjançant mentides. Només vull que ho sàpigues. Si parles amb ell pregunta'l-hi i que t'expiqui per què ho ha fet

Tu mateixa, només volia deixar clar el que ha passat. No em van donar l'oportunitat de fer-ho al centre i tampoc volia fotre a la noia implicada. La veritat és que no sento cap mena d'empatia amb en xxxxxxxx, només ràbia per haver fet el que ha fet. Si vols seguir parlant pel que sigui ens parlem per aquí. ÀNIMS.

Atrás
Arriba Pie