Doctor en machoalfismo nazi mojabragasjudias

  • Iniciador del tema Iniciador del tema .338
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
Estado
Cerrado para nuevas respuestas.

.338

RangoNovato de mierda
Registro
8 May 2009
Mensajes
76
Reacciones
0
Cuando él llegaba con su terrible voz, los guardias nazis se aterrorizaban, y eso aterrorizaba aún más a los judíos. Mengele siempre se presentaba con su uniforme impecable y sus botas de cuero perfectamente lustradas, muy elegante, como un caballero refinado y aristocrático, caminando como si fuera dueño del universo, absolutamente seguro de sí mismo, mirando a los ojos a cada uno de los recién llegados. "Lo veíamos vestido inmaculadamente, con un par de guantes de cuero en una de sus manos, y con un pequeño látigo para cabalgar en la otra. La relación entre "sujetos" y "amo" es muy difícil de explicar, y aún luego de haberla vivido, no puedo explicarla" (Eva Mozes Kor).

Mengele sabía el efecto que causaba en las mujeres, y calculaba perfectamente sus ademanes para lograr el resultado deseado. Gissela Weird, una doctora judía prisionera, recuerda: "Mengele se deleitaba presentándose ante nosotras, exquisitamente perfumado... tan elegante y atractivo... Vestía hermosas camisas de color azul. Muchas mujeres decían: “me encantaría pasar la noche con él”. Era su forma de hacernos enloquecer: se debe estar loco para respirar el humo de los crematorios, y seguir viendo en él a un hombre tan atractivo como para pasar la noche".

"Mengele gustaba seleccionar las más bellas mujeres judías para pasar sus horas libres. Las hacía pasar una bella noche, tocando el piano. Pero en todos los casos, por la mañana, las mataba" (Siegfried Halbreich, sobreviviente). Mengele era un excelente pianista. Incluso se conoce una grabación suya, cantando y tocando. A menudo, tocaba para los invitados, mientras las notas se paseaban, macabras, por el campo, hasta el amanecer.

mengele01.jpg


El fragmento (http://sgm.casposidad.com/prensa/angelmuerte.htm) habla por si mismo. ¿Hasta dónde pueden llegar las mujeres siguiendo su mezquino instinto de zorra grabado a fuego en su cerebro? ¿Quizás hasta el sinsentido y la locura? ¿Acaso no solo no tienen autocontrol sobre sus instintos sino que lo desprecian y aborrecen?
 
Seguramente muchas de esas mujeres no tenían idea de lo que Mengele hacía. También habría otras que lo sabían y aún así mojaban las bragas, pero apuesto a que en un número muy bajo.No creo que haya debate, pero de este foroc todo se puede esperar.
 
Bah, todo esto lo escribió alguno al que le jodío que las tías del campo no quiseran ir a probar las dichas con él, seguro.

"Todas judías" le faltó escribir.

:lol:
 
Yo de adolescente me ví una película que se llamaba "La última orgía de la Gestapo", un film calentorro a más no poder. En cuanto a rigor histórico no creo que le andara muy lejos al copia y pega con el que nos ha obsequiado nuestro hamijo, pero por lo menos permitía hacerse una pajita.
 
(...) Gissela Weird, una doctora judía prisionera, recuerda: "Mengele se deleitaba presentándose ante nosotras, exquisitamente perfumado... tan elegante y atractivo... Vestía hermosas camisas de color azul. Muchas mujeres decían: “me encantaría pasar la noche con él”. Era su forma de hacernos enloquecer: se debe estar loco para respirar el humo de los crematorios, y seguir viendo en él a un hombre tan atractivo como para pasar la noche". (...)

Muy locas tienen que estar para desear a un ser así, respirando el humo de los crematorios.
Para gustos, los colores. Está claro.

mecagoenSatán rebuznó:
No hay que dudar que todo lo que dice el artículo es verídico al 100%. Como cualquier cosa que se diga sobre los nazis.

Por ejemplo :lol:
Tú tienes un boot o algo así, que cada vez que se tocan estos temas, apareces. Pásamelo. También lo quiero.
 
Lucky_ rebuznó:
Por ejemplo :lol:
Tú tienes un boot o algo así, que cada vez que se tocan estos temas, apareces. Pásamelo. También lo quiero.
Lo siento, es sólo para uso privado. Pero reza para que GPV no tenga uno parecido, porque sino ya me imagino esto convertido en una copia de cualquier hilo del política.
 
Brotes Verdes rebuznó:
Mengele no opinaba igual :lol:

Ya. Menudo elemento.
Más bien, diría que era un enfermo psíquico.
Posiblemente bipolar.

Lo siento, es sólo para uso privado. Pero reza para que GPV no tenga uno parecido, porque sino ya me imagino esto convertido en una copia de cualquier hilo del política.

Eh, a mi me encanta veros a los del Talante por aquí.
A todos. Déjale que use su boot, y suba, verás qué risas :lol:
Aparte, si no os veo, bajo a por allí para comprobar que seguís respirando.
Molaría que alguna usuaria más bajara por allí.
Mismamente Lisabeth.
 
Elmer Batters rebuznó:
Yo de adolescente me ví una película que se llamaba "La última orgía de la Gestapo", un film calentorro a más no poder. En cuanto a rigor histórico no creo que le andara muy lejos al copia y pega con el que nos ha obsequiado nuestro hamijo, pero por lo menos permitía hacerse una pajita.

Con un argumento similar existe una película erótica de una calidad sensiblemente mayor. Es Portero de noche: Una mujer judía que, durante la Segunda Guerra Mundial, siendo apenas una adolescente, estuvo en un campo de concentración, se reencuentra trece años después con el oficial nazi que solía abusar sexualmente de ella cuando estaba cautiva. Ambos coinciden en un lujoso hotel de Viena, donde él trabaja como portero. La dolorosa experiencia pasada desencadenará una relación sadomasoquista entre ellos.

porteronoche.jpg


Sin duda que se puede dudar del rigor histórico de cualquier artículo. Y, aunque también pueda tratarse de una invención, en éste estan citadas las opiniones de algunas supervivientes de Auschwitz.
 
Se han publicado recientemente unas escuchas telefónicas de conversaciones entre Martin Bormann y ese monstruo de crueldad y fanatismo llamado Mengele. Son rigurosamente verdaderas, como el diario de Ana Frank, estremecedor también. Ahi va un estracto:


- Oye, Josef, ¿Tú para qué cojones te has ido al Brasil? Ahí lo único que hay son putas y futbolistas, hombre.

- Cuidao con lo que dices, que mi mujer es brasileña.

- Coño, ¿y en qué equipo juega?

:1
 
Antes de que Misógino nos cierre el hilo, me gustaría compartir con vosotros este curioso caso de uno de los secretillos sucios de Israel que pega bastante con el tema del erotismo nazi: El escándolo del "Holoporno", la pornografía holocáustica:
Israel’s Unexpected Spinoff From a Holocaust Trial
06stalag-600.jpg
Courtesy of Heymann Brothers Films
Pocket books called Stalags were practically the only pornography available in the conservative Israeli society of the early 1960s. Though it was claimed that the Stalags were translated from English, they were actually created and written by Israelis.
Correction Appended
JERUSALEM, Sept. 5 — It was one of Israel’s dirty little secrets. In the early 1960s, as Israelis were being exposed for the first time to the shocking testimonies of Holocaust survivors at the trial of Adolf Eichmann, a series of pornographic pocket books called Stalags, based on Nazi themes, became best sellers throughout the land.
Skip to next paragraphEnlarge This Image
06stalag.1-190.jpg
Courtesy of Heymann Brothers Films
Hitler made a rare appearance on the cover of a Stalag.



Read under the table by a generation of pubescent Israelis, often the children of survivors, the Stalags were named for the World War II prisoner-of-war camps in which they were set. The books told perverse tales of captured American or British pilots being abused by sadistic female SS officers outfitted with whips and boots. The plot usually ended with the male protagonists taking revenge, by raping and killing their tormentors.
After decades in dusty back rooms and closets, the Stalags, a peculiar Hebrew concoction of Nazism, sex and violence, are re-emerging in the public eye. And with them comes a rekindled debate on the cultural representation here of Nazism and the Holocaust, and whether they have been unduly mixed in with a kind of sexual perversion and voyeurism that has permeated even the school curriculum.
“I realized that the first Holocaust pictures I saw, as one who grew up here, were of naked women,” said Ari Libsker, whose documentary film “Stalags: Holocaust and Pornography in Israel” had its premiere at the Jerusalem Film Festival in July and is to be broadcast in October and shown in movie theaters. “We were in elementary school,” he noted. “I remember how embarrassed we were.”
Hanna Yablonka, a professor of history at Ben-Gurion University of the Negev, says the film highlights what she calls the “yellow aspects of nurturing the memory of the Holocaust.”
“Are we taking it into the realm of semipornography?” she asked. “The answer is, we are.”
The Stalags were practically the only pornography available in the Israeli society of the early 1960s, which was almost puritanical. They faded out almost as suddenly as they had appeared. Two years after the first edition was snatched up from kiosks around the central bus station in Tel Aviv, an Israeli court found the publishers guilty of disseminating pornography. The most famous Stalag, “I Was Colonel Schultz’s Private Bitch,” was deemed to have crossed all the lines of acceptability, prompting the police to try to hunt every copy down.
The Stalags went out of print and underground, circulating in specialty secondhand bookstores and among furtive groups of collectors.
Mr. Libsker’s 60-minute documentary puts the Stalags under a spotlight for the first time and exposes some uncomfortable truths. One is that the Stalags were a distinctly Israeli genre, created by Israeli publishers and penned by Israeli authors, although they had masqueraded as translations from English and were written in the first person as if they were genuine memoirs.
Until the Eichmann trial began in 1961, the voices of the Holocaust had hardly been heard in Israel. The survivors sensed the ambivalence of the old-timers who blamed them for not having emigrated in time, and questioned what immoral deeds they might have done in order to stay alive.
In the movie, the publisher of the first Stalag, Ezra Narkis, acknowledges that it was the trial, in all its sensational and often gory detail, that gave momentum to the genre.
More provocatively, the movie contends that Stalag pornography was but a popular extension of the writings of K. Tzetnik, the first author to tell the story of Auschwitz in Hebrew and a hero of the mainstream Holocaust literary canon. K. Tzetnik “opened the door,” and “the Stalag writers learned a lot from him,” Mr. Narkis said.
K. Tzetnik was a pseudonym for Yehiel Feiner De-Nur. The alias, short for the German for concentration camper, was meant to represent all survivors, a kind of Holocaust everyman. One of K. Tzetnik’s biggest literary successes, “Doll’s House,” published in 1953, told the story of a character purporting to be the author’s sister, serving the SS as a sex slave in Block 24, the notorious Pleasure Block in Auschwitz.
Though a Holocaust classic, many scholars now describe it as pornographic and likely made up.
"It was fiction," said Na'ama Shik, a researcher at Yad Vashem, The Holocaust Martyrs' and Heroes' Remembrance Authority. "There were no Jewish whores in Auschwitz."
Yet “Doll’s House” and other writings of K. Tzetnik, who died in 2001, are treated as historical fact by many in Israel, and are included in the high school curriculum. Mr. Libsker’s movie shows the vice principal of an Israeli school guiding a group of teenagers through Auschwitz, pointing out Block 24 and quoting from K. Tzetnik.
This approach to Holocaust education is being eschewed by an increasing number of Israeli academics. “The Holocaust was bad enough, without making things up,” Dr. Yablonka said.
Sidra Ezrahi, a professor of comparative Jewish literature at the Hebrew University of Jerusalem, said, “His books were so graphic and so barbaric.” Maybe at first they had an important impact, she said. “But over time,” she added, “if this is what they have chosen to leave in the Israeli curriculum, it’s a scandal.”
For many Israelis, the most dramatic part of the Eichmann trial was the testimony of K. Tzetnik. His true identity was revealed for the first time on the witness stand, where he passed out. Simultaneously, the Stalags were reaching the peak of their commercial success.
Yechiel Szeintuch, a professor of Yiddish literature at the Hebrew University, rejects any link between the smutty Stalags and the writings of K. Tzetnik as “an original sin.” He insists K. Tzetnik’s work was based on reality.
But Mr. Libsker, 35, himself the grandson of Holocaust survivors, contends that it is the same mixture of “horror, sadism and pornography” that serves to perpetuate the memory of the Holocaust in the Israeli consciousness to this day.
Israel’s Unexpected Spinoff From a Holocaust Trial - New York Times
Para los que no entendais la lengua de Shakespeare:
Para ver este contenido, necesitaremos su consentimiento para configurar cookies de terceros.
Para obtener información más detallada, consulte nuestra página de cookies.
 
Están mezclando churras con merinas. Si quieren abran un hilo sobre por qué las mujeres se sienten atraidas por la violencia que se ejerce sobre ellas. Pero no metan a los nazis, que esto se convierte en una farsa.
 
Estado
Cerrado para nuevas respuestas.
Atrás
Arriba Pie