Feliç Diada de Catalunya a tothom

  • Iniciador del tema Iniciador del tema kuduka
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
Estado
Cerrado para nuevas respuestas.

kuduka

Novato de mierda
Registro
20 Mar 2004
Mensajes
46
Reacciones
0
Espero que aquest any ja hagueu posa't l'estalada al balcó i hagueu xiulat a qui toca...

Ens veiem a la manifestació de la pç. Urquinanona a les 17:00, no falteu!


Para mis amiguitos castellanoparlantes:

Espero que este anyo ya habreis puesto la "estelada" en el balcón i ya habreis silbado a quien toca...

Nos vemos en la manifestación de pç. Urquinaona a las 17:00. no falteis!


VISCA CATALUNYA LLIURE!


estelada.gif



PD: Un poema molt bonic :)

Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor;
fins perdent nostres banderes
serà l'urna de l'honor.
Així mestre Jordi, un dia
cavant, deia en lo fossar,
quan Barcelona sentia
que l'anaven a esfondrar.
La batien bronze i ferro
dels canons de Felip Quint.
Ell los mata i jo els enterro -
lo fosser deia, enfondint.
Quin vellet lo fosser Jordi!
Jo l'havia conegut;
no hi ha pas qui se'n recordi
que no el plori condolgut.
Havia passat la vida
mirant la mort fit a fit,
i era una ànima entendrida;
no l'havia això endurit.
Era vell: mes ningú ho veia
veient-lo al fossar, cavant;
aquell pit que tot és teia
quan és sec no aguanta tant.
Son dol no el feia commoure,
i, l'aliè, el veia patint;
era un cor dur com un roure
que sentia com un nin.
Sempre al fossar anava
a cavar amb un nét seu;
si ell lo seu magall portava,
- Jo - el nin deia - porto el meu! -
I cavant ambdós alhora,
i fent fosses al fossar,
sempre dels morts a la vora
se'ls sentia mormolar:
- Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor;
fins perdent nostres banderes
serà l'urna de l'honor.
Molts jorns feia que, sitiada
la ciutat pels de Verwick,
amb l'ànima trasbalsada
lo vell cavava amb fatic.
Los fossars de Barcelona
s'omplien de gom a gom.
Pel tros d'or d'una corona
si se'n gastava de plom!
Mestre Jordi, que això veia,
cavant deia en al seu nét:
- Felip Quint que tan se'n reia
vet aquí què n'haurà tret:
rius de sang i un munt de ruïnes
per pujar al trono reial.
Ni essent d'or i pedres fines,
val res un ceptre que tant val?
I així dient, lo vell plorava,
i ofegava amb lo seu plor
una pena que el matava
i li trossejava el cor.
Tenia un fill, que era pare
d'aquell nin que li era nét,
i li enrogia la cara
la vergonya d'un secret.
Que aquell fill... taca afrentosa!
no tenint la pàtria en res,
va abandonar fill i esposa
i va vendre's al francès.
Compteu, doncs, si del vell Jordi
no fóra amargant lo plor;
no hi ha pas qui se'n recordi
que no el planyi amb tot lo cor.
Ell tan lleial a Catalunya,
i el seu fill tan criminal...!
Qui, si té bon cor allunya
aquest pensament mortal?
Per ço el pobre vell plorava
com si cavés lo clot seu,
i tot cavant, mormolava:
- Si sigués... no ho voldrà Déu!
Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor;
fins perdent nostres banderes
serà l'urna de l'honor.
Cava el pobre vell la terra
amb l'ajuda del seu nét.
Fa ja avui tres jorns que enterra;
tants de morts li duu la guerra
que són pocs los clots que ha fet.
De trenc d'alba a la vesprada,
de la nit al dematí,
los morts li van com riuada
i ell obre pas amb l'aixada
a aquell riu que no té fi.
- Bé en tenim, fill meu, de feina!
- Oh, mon avi, aqueixa rai!
Mentre no torni a la beina
l'arma del soldat, nostra eina
no espereu que pari mai.
- Mes, al fossar - respon l'avi -
no hi hem d'enterrar ningú
que a la pàtria faci agravi.
Que cap traïdor se n'abali!
Si jo em moro, pensa-hi tu.
Conec bé de quina banda
són los morts que van venint
al fossar a esperar tanda.
No en vull cap dels que comanda
lo botxí de Felip Quint,
Ja hi ha un clot fet per aqueixos
fora el marge del fossar;
traïdors amb traïdors mateixos.
Així els vils tindran esqueixos
per plantar i replantar.
I, així dient, lo nét i l'avi
anaven clots enfondint,
mentre obrint tot just lo llavi,
com si dir-ho fos agravi,
seguien, baix, repetint:
- Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor,
fins perdent nostres banderes
serà l'urna de l'honor.
Ai, pobreta Barcelona,
Felip Quint l'assalt et dóna
i t'ofega amb sa corona
apressant ton fi mortal.
Mes tots fills per ço no afluixen
i combaten sempre forts,
i en los murs que, caient cruixen,
entre rius de sang que els ruixen
s'alcen altres murs de morts.
I a rengleres, a rengleres
los van portant a enterrar
al fossar de les moreres
entre fum i polsegueres
i un retrò que fa esglaiar.
Barrejats en un munt cauen
los d'un i d'altre cantó,
i encara quan morts ja jauen
sembla que en combatre es plauen
lo lleial amb lo traïdor!
De sobte, l'avi es fa enrera
en mirar un mort que han dut,
i el nin, en veure qui era,
tant és el que s'esparvera,
que, de l'esglai, resta mut;
contemplant-se'l, nét i avi
s'estan al mig del fossar
sens obrir per res lo llavi;
a tots dos los sembla agravi
lo mot que han de pronunciar.


I mentrestant, allà, al lluny,
encara la canonada,
fent núvols de fum, retruny
i el vell veu l'eina mullada
de sang de son fill, al puny.
- Oh - al fi esclata, amb foc que llança
pels ulls la ira del cor seu -
Mira'l, Déu n'ha pres venjança
Duu el vestit de l'host de França...
i és lo teu pare, fill meu!

I el vell, que el magall empunya,
diu tot d'una al nin que plora:
- Lo seu crim dels bons l'allunya,
fou traïdor a Catalunya.
- A on l'enterrem? - A fora.
Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor;
fins perdent nostres banderes
 
Pero vamos a ver si esque los independentistas sois más tontos que las piedras coño, la independéncia de Catalunya es IMPOSIBLE

Solo date un rulo por cualquier parte y mira la relación de gente que habla castellano y cuantos catalán

Y esque además es de sobra conocido que la gran mayoría de catalanes sois unos mierdas, no habré visto peleas donde salen escaldados y darles el palo de la forma mas humillante posible siendo mayoria...

anda y q os jodan.
 
Kawalski rebuznó:
es de sobra conocido que la gran mayoría de catalanes sois unos mierdas,

yo también te quiero

A mí lo que me jode es que la diada sea en Sábado y no un día normal de curro :evil:
 
SAQUESE LA ALBONDIGA DE LA BOCA Y APRENDA A HABLAR, PALETO PAYES HIJO DE PUTA

Buenos Dias
 
joder, veo mucho rencor hacia lo catalán.

Yo no veo mal que se cree este post tal día como hoy
 
kuduka rebuznó:
Para mis amiguitos castellanoparlantes:

Espero que este anyo ya habreis puesto la "estelada" en el balcón i ya habreis silbado a quien toca...

Nos vemos en la manifestación de pç. Urquinaona a las 17:00. no falteis!

Buen intento, pero los niños de preescolar escriben mejor en castellano que usted. No se preocupe, eso se cura saliendo del pueblo de vez en cuando.
 
Vercetti rebuznó:
SAQUESE LA ALBONDIGA DE LA BOCA Y APRENDA A HABLAR PALETO PAYES HIJO DE PUTA

Buenos Dias

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

la verdad es que el catlan como lengua suena como un castellano comiendo poyas, pero vamos sin acritud , el que sea independiente como el diario ABC que lo sea.

VALLEKAS NACIÓN Y RAYO SELECCIÓN.

rayovallecano_esp.gif
 
Por culpa de SUBNORMALES como tú, el resto del estado piensa que los catalanes/as somos todos iguales... :evil:


Que te den HIJO DE PUTA!!!!
 
Richal rebuznó:
Kawalski rebuznó:
es de sobra conocido que la gran mayoría de catalanes sois unos mierdas,

yo también te quiero

A mí lo que me jode es que la diada sea en Sábado y no un día normal de curro :evil:

He generalizado demasiado, me refería a los tipicos catalanes independentistas radikales, mucha palabrería pero a la hora de la verdad son unas nenas, es la jodida verdad.
 
se guardan caramelos y regalos dentro y/o bajo una manta justo en la parte de el culo de el tronco. Entonces los niños golpean con un palo el tronco mientras cantan un villancico específico y por 'sorpresa' ohhh el tronco ha cagado caramelos y regalos.
 
Siempre me ha fascinado la relacion que entablan los catalanes, entre la navidad y el cagar.

Eso de poner un señor cagando, entre las figuritas del Belen, me parecio bastante escatologico.

Ahora me dice que durante la navidad, los niños se dedican ha apalear, a un tronco con un gorro, para que cage caramelos.........


Estan locos estos catalanes........ :shock: :shock: :shock:
 
pues es una tradición muy maja (a mí me retrotrae a la infancia (no hacer chistes sobre si de pequeño me petaron el ojal o similares) )
 
Hijos de Perra vais a silbar a vuestra puta madre payesa mereceis la degollacion en plaza publica y amortajaos en la bandera española, asi españoles por la eternidad, HIJOS DE PUTA
 
¿Es verdad que en los bares de Vic no hay chupitos ni cachis?
 
kuduka rebuznó:
Espero que aquest any ja hagueu posa't l'estalada al balcó i hagueu xiulat a qui toca...

Ens veiem a la manifestació de la pç. Urquinanona a les 17:00, no falteu!


Para mis amiguitos castellanoparlantes:

Espero que este anyo ya habreis puesto la "estelada" en el balcón i ya habreis silbado a quien toca...

Nos vemos en la manifestación de pç. Urquinaona a las 17:00. no falteis!


VISCA CATALUNYA LLIURE!


estelada.gif



PD: Un poema molt bonic :)

Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor;
fins perdent nostres banderes
serà l'urna de l'honor.
Així mestre Jordi, un dia
cavant, deia en lo fossar,
quan Barcelona sentia
que l'anaven a esfondrar.
La batien bronze i ferro
dels canons de Felip Quint.
Ell los mata i jo els enterro -
lo fosser deia, enfondint.
Quin vellet lo fosser Jordi!
Jo l'havia conegut;
no hi ha pas qui se'n recordi
que no el plori condolgut.
Havia passat la vida
mirant la mort fit a fit,
i era una ànima entendrida;
no l'havia això endurit.
Era vell: mes ningú ho veia
veient-lo al fossar, cavant;
aquell pit que tot és teia
quan és sec no aguanta tant.
Son dol no el feia commoure,
i, l'aliè, el veia patint;
era un cor dur com un roure
que sentia com un nin.
Sempre al fossar anava
a cavar amb un nét seu;
si ell lo seu magall portava,
- Jo - el nin deia - porto el meu! -
I cavant ambdós alhora,
i fent fosses al fossar,
sempre dels morts a la vora
se'ls sentia mormolar:
- Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor;
fins perdent nostres banderes
serà l'urna de l'honor.
Molts jorns feia que, sitiada
la ciutat pels de Verwick,
amb l'ànima trasbalsada
lo vell cavava amb fatic.
Los fossars de Barcelona
s'omplien de gom a gom.
Pel tros d'or d'una corona
si se'n gastava de plom!
Mestre Jordi, que això veia,
cavant deia en al seu nét:
- Felip Quint que tan se'n reia
vet aquí què n'haurà tret:
rius de sang i un munt de ruïnes
per pujar al trono reial.
Ni essent d'or i pedres fines,
val res un ceptre que tant val?
I així dient, lo vell plorava,
i ofegava amb lo seu plor
una pena que el matava
i li trossejava el cor.
Tenia un fill, que era pare
d'aquell nin que li era nét,
i li enrogia la cara
la vergonya d'un secret.
Que aquell fill... taca afrentosa!
no tenint la pàtria en res,
va abandonar fill i esposa
i va vendre's al francès.
Compteu, doncs, si del vell Jordi
no fóra amargant lo plor;
no hi ha pas qui se'n recordi
que no el planyi amb tot lo cor.
Ell tan lleial a Catalunya,
i el seu fill tan criminal...!
Qui, si té bon cor allunya
aquest pensament mortal?
Per ço el pobre vell plorava
com si cavés lo clot seu,
i tot cavant, mormolava:
- Si sigués... no ho voldrà Déu!
Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor;
fins perdent nostres banderes
serà l'urna de l'honor.
Cava el pobre vell la terra
amb l'ajuda del seu nét.
Fa ja avui tres jorns que enterra;
tants de morts li duu la guerra
que són pocs los clots que ha fet.
De trenc d'alba a la vesprada,
de la nit al dematí,
los morts li van com riuada
i ell obre pas amb l'aixada
a aquell riu que no té fi.
- Bé en tenim, fill meu, de feina!
- Oh, mon avi, aqueixa rai!
Mentre no torni a la beina
l'arma del soldat, nostra eina
no espereu que pari mai.
- Mes, al fossar - respon l'avi -
no hi hem d'enterrar ningú
que a la pàtria faci agravi.
Que cap traïdor se n'abali!
Si jo em moro, pensa-hi tu.
Conec bé de quina banda
són los morts que van venint
al fossar a esperar tanda.
No en vull cap dels que comanda
lo botxí de Felip Quint,
Ja hi ha un clot fet per aqueixos
fora el marge del fossar;
traïdors amb traïdors mateixos.
Així els vils tindran esqueixos
per plantar i replantar.
I, així dient, lo nét i l'avi
anaven clots enfondint,
mentre obrint tot just lo llavi,
com si dir-ho fos agravi,
seguien, baix, repetint:
- Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor,
fins perdent nostres banderes
serà l'urna de l'honor.
Ai, pobreta Barcelona,
Felip Quint l'assalt et dóna
i t'ofega amb sa corona
apressant ton fi mortal.
Mes tots fills per ço no afluixen
i combaten sempre forts,
i en los murs que, caient cruixen,
entre rius de sang que els ruixen
s'alcen altres murs de morts.
I a rengleres, a rengleres
los van portant a enterrar
al fossar de les moreres
entre fum i polsegueres
i un retrò que fa esglaiar.
Barrejats en un munt cauen
los d'un i d'altre cantó,
i encara quan morts ja jauen
sembla que en combatre es plauen
lo lleial amb lo traïdor!
De sobte, l'avi es fa enrera
en mirar un mort que han dut,
i el nin, en veure qui era,
tant és el que s'esparvera,
que, de l'esglai, resta mut;
contemplant-se'l, nét i avi
s'estan al mig del fossar
sens obrir per res lo llavi;
a tots dos los sembla agravi
lo mot que han de pronunciar.


I mentrestant, allà, al lluny,
encara la canonada,
fent núvols de fum, retruny
i el vell veu l'eina mullada
de sang de son fill, al puny.
- Oh - al fi esclata, amb foc que llança
pels ulls la ira del cor seu -
Mira'l, Déu n'ha pres venjança
Duu el vestit de l'host de França...
i és lo teu pare, fill meu!

I el vell, que el magall empunya,
diu tot d'una al nin que plora:
- Lo seu crim dels bons l'allunya,
fou traïdor a Catalunya.
- A on l'enterrem? - A fora.
Al fossar de les moreres
no s'hi enterra cap traïdor;
fins perdent nostres banderes

Estas enfermo. Por favor miratelo en un psiquiatra porque empiezo a pensar que esta gente tiene un trastorno mental muy grave y me empiezan a dar pena.

Ninguna persona en su sano juicio querria que su tierra se muriera de hambre y que un simple citroen pequeñito por los aranceles que impone la comunidad economica europea a paises exteriores valiera 8 kilos.
 
NomadS0ul rebuznó:
¿cataluña?¿pero eso donde esta?

Donde a ti te gustaria poder ir a trabajar algun dia aunque fuera viviendo en una chabola.

Visca Catalunya!!!
 
Eso del tronco es el "caga-tio".
Ya veis que los catalanes no pueden dar los regalos o ponerlos en el árbol y ya está, tienen que hacer algún tipo de ceremonia gilipollas porque un catalán regalando algo es motivo como para hacer una gran fiesta.
Respecto a lo del cagón del belén, forma parte de ese sentido del humor tan simplón que tienen en esas tierras. Son patéticos.
 
hoy el dia del atentado de las torres gemelas nos importa una mierda la diada.
 
Estado
Cerrado para nuevas respuestas.
Atrás
Arriba Pie