Follar en Català

  • Iniciador del tema Iniciador del tema acm2
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
Hola companys!

Aquesta tarda he estat amb la Bea (link de loquo), una noieta catalana molt simpàtica i complaent (Implicació de 0 a 10: 15).;)

Suposo que la seva amiga Andrea també s'expressarà en la nostra llengua.

Hi ha un fil dedicat a elles (link).

Salut i peles!

Lo Embossat.
 
Embossat rebuznó:
Hola companys!

Aquesta tarda he estat amb la Bea (link de loquo), una noieta catalana molt simpàtica i complaent (Implicació de 0 a 10: 15).;)

Suposo que la seva amiga Andrea també s'expressarà en la nostra llengua.

Hi ha un fil dedicat a elles (link).

Salut i peles!

Lo Embossat.

Jejeje muchas gracias por tus comentarios y felicidades por la expe! me alegro un monton de que quedeis agusto con nosotras. Y si ambas somos catalanas :)

Un besazo y hasta pronto muacks!
 
CLÀUDIA (Pont de Ferro - Manresa)

CLAUDIA CATALANA PARTICULAR.....SIMPLEME...  | Anuncis EròTics | Barcelona

Bona nit, companys. Aquest fil està molt quiet, inexistent gairebé...

Bé, us puc confirmar que la noia de l'anunci és catalana-catalana, amb un bell accent de la Catalunya central.

No cregueu que n'estic fent publicitat gratuïta. La noia és molt simpàtica i enraonadora, però res dels 34a que diu: jo n'hi faria als voltants dels 45. És molt alta, rossa tenyida, duu ulleres, més o menys bufona. És pleneta i madureta, per a qui ens agraden les dones així (si us agraden joves i primes, oblideu-la).

El pis és correcte, per 50€ 30m no es pot demanar més. Si n'he de fer una crítica, va massa a la idea, penso que perquè s'està sola i entra un client rere l'altre (hi té un mariconàs, però és únicament el "secretari" o assistent).

Una abraçada i bon estiu.
 
ceballot

Hola escric aqui referent a una noia de manresa, una tal claudia.

Segons he lleigit a la web posava que treballava al pont de ferro però a mi em va citar al carrer sèquia? podries donar mes informació de com és , on visitia , si hi han mes noies? si es discret o alguna cosa mes ceballot?¿?

gràcies
 
Clàudia

asasdasad rebuznó:
Hola escric aqui referent a una noia de manresa, una tal claudia.

Segons he lleigit a la web posava que treballava al pont de ferro però a mi em va citar al carrer sèquia? podries donar mes informació de com és , on visitia , si hi han mes noies? si es discret o alguna cosa mes ceballot?¿?

gràcies

Hola, company. Prinmer de tot, dir-te que em dic CEBALLUT i no Ceballot...

El pis del carrer de la Sèquia pertany a la mateixa empresa que el PDF. Al PDF, on jo vaig anar, la Clàudia treballava sola, mentre que la Sèquia és un pis amb diverses noies. Penso que les encarregades són sempre discretes, cap problema.

Quant a la Clàudia, ja la vaig descriure en la meva intervenció anterior. És una madura molt simpàtica, d'uns 45a, no t'esperis res de l'altre món, però per 50€, a Manresa, no trobes res més.

Una abraçada, i que hi hagi sort.
 
merxi

ostres perdona ceballut, ho vaig escriure malament, en fi gràcies per l'informació per casualitat ningú no ha catat el pis?¿?

es una tia que em va posar maxim x telèfon però seria la primera vegada i no m'agradaria que hi hages masa gent al pis.

gràcies a tothom.

dww
 
Et dono resposta respecte als pisos....
Yo he anat a mots, y mai, mai, mai he vist a ningú.
Es mes en un dels ultims, mentre estaven fent el pasi, just entrar una noia a l'habitació van trucar a la porta, era un altre client, doncs el van fer passar a una altra habitaciò, vaig acabar de veure les noies, vaig triar la que mes m'agradava, y despres van anar a veure l'altre client.

Ha de passar una cosa mol especial per que et trobis a algú.
Aixi que tranquil.
 
Hola

Qué pasa, nois?
La crisi fa que es folli menys en catalá?
S'ha retirat la PRINCESSA i ja no quedan noies catalanes o qué?
Fins aviat
 
He penjat una expe a madures.
Te el seu propi fil. Es diu Montse.
Intentare posar el link. 85247-montse-madurita-particular-amateur.htm
 
Kailash rebuznó:
Molt interessant, aquesta Montse. I dieu que és de Girona i ve a Barcelona? Curiòs... :roll:

No vol trobar cap conegut.
Girona es petita en comparació amb Barcelona i te por de trobar un conegut en una cita.
Li vaig preguntar de quedar a Girona, a mi amb el cotxe no em costa pas tant i va dir que no coneixia llocs que llogesin per hores
 
La Montse

Lucero52 rebuznó:
No vol trobar cap conegut.
Girona es petita en comparació amb Barcelona i te por de trobar un conegut en una cita.
Li vaig preguntar de quedar a Girona, a mi amb el cotxe no em costa pas tant i va dir que no coneixia llocs que llogesin per hores

Ja m´agradaria ser de Girona i a sobre coneixe-la !!!!! Quin punt!!!!
 
companys

Bona nit a tots

Refeent a la zona de Terrassa, que potser teniu alguna catalana localitzada, ja que les darreres visites que he fet a la zona han estat per inmigrants sudamericanei de l'est...
Cada cop el tema autòcton està més dificl a la zona de BCN i rodalies més directes.
Per cert, sabeu d'algun club ue tingui catalanes?
Siau
 
specialk rebuznó:
Bona nit a tots

Refeent a la zona de Terrassa, que potser teniu alguna catalana localitzada, ja que les darreres visites que he fet a la zona han estat per inmigrants sudamericanei de l'est...
Cada cop el tema autòcton està més dificl a la zona de BCN i rodalies més directes.
Per cert, sabeu d'algun club ue tingui catalanes?
Siau


Aqui tens això, si vas a Loquo posa terrassa, al buscador i trobaràs noies catalanes en aquesta zona.


CATALANA FOGOSA,ARDIENTE Y COMPLACIENT...  | Anuncios EróTicos | Barcelona. Telf: 605 873 580


CATALANA (TERRASSA)  | Anuncios EróTicos | Barcelona. Telf:627 692 570

CATALANA EN TERRASSA PÀRTICULAR  | Anuncios EróTicos | Barcelona Telf. 675 683 632 ( Em sembla que volta per el foro, no sé si té fil propi, peró em sona d´haber vist algun missatge seu

També hi ha el Xalet de Sabadell 652 459 231 C/ Transversal 133, és una casa.

Em sembla que de moment en faràs prou.
 
També hi ha el Xalet de Sabadell 652 459 231 C/ Transversal 133, és una casa.

Em sembla que de moment en faràs prou.
Algú sap quelcom d'aquest nou lloc a Terrassa?
Vaig veure anunciat que hi han catalanes, espanyoles i de tot......
Salutacions
 
Madures

Bé ara que ja no hi ha ladilles per aquí a part de l´Eva i la Montse coneixeu alguna madureta catalana de la terra? I posats a demanar que símpliqui i amb bon cos i bararteta :1:1:1
 
Madures catalanes

Kailash rebuznó:
Bé ara que ja no hi ha ladilles per aquí a part de l´Eva i la Montse coneixeu alguna madureta catalana de la terra? I posats a demanar que símpliqui i amb bon cos i bararteta :1:1:1


Fa uns dies volia explicar-vos la meva darrera escapada, però vaig quedar estupefacte amb els insults i foroxat, totalment allunyats de la filosofia d'aquest fil. Per sort, entro avui i tota aquella porqueria havia desaparegut. Gràcies, moderadors.

L'altre dia vaig ser a un pis de la Travessera de Gràcia x Hospital de Sant Pau. El pis està molt net, és de madures. N'hi ha tres de catalanes: la Mabel, la Mireia i l'Anna. Jo vaig estar amb l'Anna i, la veritat, en vaig sortir més que content. De les altres altres dues hi ha opinions diverses però, PER 30 EUROS 30 MINUTS, val la pena provar.

Per localitzar-les, cerqueu a www.complaciendo, o bé busqueu "Mireia" al loquo.

Us ho recomano.

Una abraçada a tots, compatriotes!
 
Ceballut rebuznó:
Fa uns dies volia explicar-vos la meva darrera escapada, però vaig quedar estupefacte amb els insults i foroxat, totalment allunyats de la filosofia d'aquest fil. Per sort, entro avui i tota aquella porqueria havia desaparegut. Gràcies, moderadors.

L'altre dia vaig ser a un pis de la Travessera de Gràcia x Hospital de Sant Pau. El pis està molt net, és de madures. N'hi ha tres de catalanes: la Mabel, la Mireia i l'Anna. Jo vaig estar amb l'Anna i, la veritat, en vaig sortir més que content. De les altres altres dues hi ha opinions diverses però, PER 30 EUROS 30 MINUTS, val la pena provar.

Per localitzar-les, cerqueu a www.complaciendo, o bé busqueu "Mireia" al loquo.

Us ho recomano.

Una abraçada a tots, compatriotes!

Precissament, avui he anat a aquest petit i cutre (pero net, aixo si) piset de travesera al costat de l'hospital de sant pau.

Hi ha hagut una mica de "caos" quan i he entrat perque estaban quasi totes les habitacions agafades i, de fet, m'ha tocat la mes petita. Pero es igual. He triat la Maribel (o Mabel o MªBel, tant se me'n fot). 45min 50€.
La dona no esta gens malament, una madureta de las que m'agraden, amb bastant bon tipet, i amb molt de morbo. No m'arrepenteixo. Ah, era la primera vegada que provava amb una madura!

En resum, bon pis pero fer un polvet rapid a un preu raonable.
 
Tu ho has dit

Roy Scheider rebuznó:
Ah, era la primera vegada que provava amb una madura!

En resum, bon pis pero fer un polvet rapid a un preu raonable.


Preu raonable i polvet ràpit, tu ho has dit; però quan provis segons quines maduretes que corren per aquí, ja diràs després el que... que n´hi ha cada una...:84

PD: Per cert bona el·lecció el teu avatar, se´t felicita.
 
AVATAR

Preu raonable i polvet ràpit, tu ho has dit; però quan provis segons quines maduretes que corren per aquí, ja diràs després el que... que n´hi ha cada una...:84

PD: Per cert bona el·lecció el teu avatar, se´t felicita.



I el meu, ¿que no t'agrada...? És que estic gelós...
 
Ceballut rebuznó:
Fa uns dies volia explicar-vos la meva darrera escapada, però vaig quedar estupefacte amb els insults i foroxat, totalment allunyats de la filosofia d'aquest fil. Per sort, entro avui i tota aquella porqueria havia desaparegut. Gràcies, moderadors.

L'altre dia vaig ser a un pis de la Travessera de Gràcia x Hospital de Sant Pau. El pis està molt net, és de madures. N'hi ha tres de catalanes: la Mabel, la Mireia i l'Anna. Jo vaig estar amb l'Anna i, la veritat, en vaig sortir més que content. De les altres altres dues hi ha opinions diverses però, PER 30 EUROS 30 MINUTS, val la pena provar.

Per localitzar-les, cerqueu a www.complaciendo, o bé busqueu "Mireia" al loquo.

Us ho recomano.

Una abraçada a tots, compatriotes!

Escolta, company, pots possar bé l'enllaç si us plau... :lol:

Per cert, i l'hora a quant va?, ya'te'digo, 30minuts 30€ :shock:

Salut,
 
avatar

Ceballut rebuznó:
I el meu, ¿que no t'agrada...? És que estic gelós...


Jajajajajaj si el teu també està bé, però seria millor un avatar amb la foto d´alguna noieta i tu embolicats amb la senyera. :1:1:1
 
per una primera vegada

Hola,

<o:p></o:p>
Per a on començo? No rieu massa!! Jeje<o:p></o:p>


La veritat, es que jo mai he estat amb una “puta”, però ara voldria anar-hi per primera vegada per “X” motius, treure’m tabús, la experiència, etc…<o:p></o:p>


He seguit aquest post perquè m’estimaria més anar amb una catalana/espanyola, no voldria anar a qualsevol lloc a on no se si la noia estrangera ho fa perquè vol o perquè esta obligada.<o:p></o:p>


He donat una ullada també al blog http://follaencatala.blogspot.com<o:p></o:p>


M’ha donat bona impressió Laia (massatgista), però no he trobat cap anunci seu a Loquo.<o:p></o:p>


Si us plau si algú te alguna sugerencia més a fer –me us ho agrairia, clar, també m’ha d’agradar fisicament, m’estimaria que tingues entre 23 i 34 anys (jo en tinc 32 anys), que estigues bé fisicament de cos, (m’agraden les noies que estan primes o normals), i si pot ser que no sigui molt cara, (ops, massa coses??) I sobretot que sigui maca! Que es la primera vegada que vaig! (i millor si va per lliure i no per agencia).<o:p></o:p>


Moltes gràcies per els post i per el blog!<o:p></o:p>
 
NOIBCN rebuznó:
Hola,

<o:p></o:p>
Per a on començo? No rieu massa!! Jeje<o:p></o:p>


La veritat, es que jo mai he estat amb una “puta”, però ara voldria anar-hi per primera vegada per “X” motius, treure’m tabús, la experiència, etc…<o:p></o:p>


He seguit aquest post perquè m’estimaria més anar amb una catalana/espanyola, no voldria anar a qualsevol lloc a on no se si la noia estrangera ho fa perquè vol o perquè esta obligada.<o:p></o:p>

He donat una ullada també al blog http://follaencatala.blogspot.com<o:p></o:p>


M’ha donat bona impressió Laia (massatgista), però no he trobat cap anunci seu a Loquo.<o:p></o:p>


Si us plau si algú te alguna sugerencia més a fer –me us ho agrairia, clar, també m’ha d’agradar fisicament, m’estimaria que tingues entre 23 i 34 anys (jo en tinc 32 anys), que estigues bé fisicament de cos, (m’agraden les noies que estan primes o normals), i si pot ser que no sigui molt cara, (ops, massa coses??) I sobretot que sigui maca! Que es la primera vegada que vaig! (i millor si va per lliure i no per agencia).<o:p></o:p>


Moltes gràcies per els post i per el blog!<o:p></o:p>

Hola company,

Sento dir-te que amb aquestes condicions que peses no han conec cap.
De mes grans, independents o semi particulars en podriem parlar, tindria de repasar l'agenda.
Joves de la edat que indiques son una incognita, s'han de anar probant. Moltes son presa de pel.
Et recomanaria que miris a contactes ocasionals al les pàgines d'anuncis de mundoanuncio o loquo i que experimentis.
Sort i explica les expes
 
hola, NOIBCN, jo crec que et podria ajudar, en conec algunes, nomes fa falta saber quin tipus de servei vols, i en quin rang de preus et mous, pero la nois que busques.... et puc assegurar que existeix.
 
Arriba Pie