Follar en Català

  • Iniciador del tema Iniciador del tema acm2
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
princessa rebuznó:
Mira que jo ho he pensat a vegades de anar-me'n a viure a Girona o a Tarragona... em montaria un pis per mi soleta i em faria d'or. Pq veig que están molt demandades per aquestes terres... jejeje

Jo m'he donat compte que desde que tinc la web, amb la majoria d'homes amb els que estic son de Tarragona, de Girona, de Lleida, de Reus, de Berga, de pobles del interior... i a mi m'encanta...i sempre em diuen el mateix... que les volen catalanes i han de baixar a Barcelona a buscar-les... no , si al final faré un pensament i me'n aniré cap algun poblet amagat d'aquests juas juas
Mira princesa ul que triis sempre sera venvingut per la comarca on vulguis estar. Pero posem un eixemple. Si trias Girona ¿Saps lo lluny que estera per els de Tarragona o Lleida? I a l´inreves el mateix.
Ara estas en terra de tots. I tots els que et coneixem ens "sacrifiqem" agafan el rodalies.
A banda pensa en els de "can fanga". ¿Te imagines les cuas de transit que faran per veure´t ?
No sé, tú mateixa.
Salutacions a tothom.
 
hansy rebuznó:
Mira princesa ul que triis sempre sera venvingut per la comarca on vulguis estar. Pero posem un eixemple. Si trias Girona ¿Saps lo lluny que estera per els de Tarragona o Lleida? I a l´inreves el mateix.
Ara estas en terra de tots. I tots els que et coneixem ens "sacrifiqem" agafan el rodalies.
A banda pensa en els de "can fanga". ¿Te imagines les cuas de transit que faran per veure´t ?
No sé, tú mateixa.
Salutacions a tothom.


Noiiiiiiiiiiiis, (recordeu Magnum?),
això se'n va de mare.
La nostra princesa es convertirà aviat en reina davant tanta adulació. No dic pas que no s'ho mereixi (que segur que sí), però si jo fos ella, em farieu pujar els colors.
Tot i així, m'agrada aquest respecte per les decisions alienes. Mai m'he divertit tant llegint comentaris parlats en la nostra llengua com ho feu aquí. Només hi ha un QUE. Si us plau, donem una mica d'exemple, i no aprofitem l'anonimat per desvariar en temes xenòfobs. Podem estar farts o no de trovar-nos amb persones que no ens entenguin, però no crec que haguem de caure en l'insult. Ens desacreditem nosaltres mateixos.
Dit això, apa a gaudir que son quatre dies, i un i mig ens el passem dormint.

Salutacions.
 
Reflexió

Estic molt content de veure que aquest fil es va animant, de mica en mica. Amb el nom i l'avatar que tinc, és obligat que jo hi intervingui. Agraeixo al company que el va iniciar (malgrat el malestar, els insults i la mala llet dels primers dies), així els catalans tenim un raconet on escriure sobre el tema que tant ens entusiasma (el "dolç follatge"), en la nostra parla.

Un altre tema és que, REALMENT, es parli de putes aquí. Per a mi, el problema és que la xifra de putes catalanoparlants és tan minúscula que no dóna gaire marge de maniobra. Però endavant, val la pena intentar-ho!!!
 
Endavant amb aquest fil

Companys:

En un dia com aquest, gens nostrat, al menys per a mi, poso el meu primer " post " en aquest fil per a manifestar que endavant amb el tema i que té tota la meva acceptació.

Salut i a follar.
 
Ceballut rebuznó:
Amb el nom i l'avatar que tinc, és obligat que jo hi intervingui.

Un altre tema és que, REALMENT, es parli de putes aquí.


No és obligada la seva intervenció, si no té res a dir d' important sobre putes, cardar i aportar experiències. Jo de vostè m' ho prendria amb més prudència.

I clar, és evident que s' hagui de parlar de putes aqui, o és que no ha vist el cartell abans d' entrar per la porta?
 
em sembla que l'enllaç es aquest, pero la foto ni de la broma. Aquesta gent del telefon te 2 pisos y si truques 2 o 3 vegadas et van dien alguna vegada el pis aquest d'aribau (aribau es al costat de la plaça universitat ¿no? es que no soc de barna) y un altre pis al costat de plaça españa . Salutacions



https://www.loquo.com/ps/contactos/...tes-boniques-t-enamorarem-pis-de-luxe/5471751

A Aquest pis del C/Aribau, per la tarda i ha una tal Lluna, catalana de 25 anys primeta,no molt implicada, pero amb molt bon rollo que et fá una bona feina.
 
erpetayayas rebuznó:
Aquí una nova web de noies. No se si parlaran en català; el que m'ha sobtat es que la web fos en català. Encara no m'he pogut arribar a fer una ullada però els preus son prou módics com perquè ho faci el dia menys pensat. Si algú se m'adelanta que redacti l'anàlisi.

https://www.complaciendo.com/diosas/diosas_presentcat.html

Salut
Estará redactado en catalan pero alli no hay catalanas. Es el cutre piso de la calle Desfar, cerca de virrei amat.

A mi solo una chica me ofreció hablarme catalán pero a pesar que le dije que me daba igual se pasó al castellano que es lo que hablo normalmente. Excesiva cortesía, creo. Por otra parte me hace gracia cuando chicas de otros países utilizan expresiones y frases hechas en catalán. Pues eso.


PD: por un momento al enviar el mensaje he pensado si en este tema habría un corrector que transforme todos los textos al catalán, jeje. Ya veo que no.
 
per cert, una opcio interessant per follar parlant en catala pot ser la Ginna: https://www.girlsbcn.net/girls_archivos/gbginna.htm
La noia es canaria, pero segons el seu anunci parla en catala. Encara no he estat amb ella, pero he llegit bons comentaris d'ella. Si algu la prova, ja ens informara

Crec haver llegit comentaris molt bons sobre aquesta Ginna, en aquest foro i en altres que he visitat. Suposo que es deu tractar de la mateixa Ginna.
Salutacions. Ja ens explicarás.
 
Excepcional Ginna

He estat amb ella diverses vegades, i només puc que corroborar els excel·lents comentaris que hi ha sobre ella, és la implicació feta dona, espectacularment sensual, morbosa, complaent......... i un cos i uns pits, un cul............. Es nota que em té totalment enganxat ????


Ja,ja,ja no de veritat val molt la pena, aconsello agafar el servei de 200 €, que és hora i quart, molt més tranquil i amb temps de fer de tot. El francès és d'alta gramatica.

Salut i gaudiu-la !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Lextor rebuznó:
Estará redactado en catalan pero alli no hay catalanas. Es el cutre piso de la calle Desfar, cerca de virrei amat.

A mi solo una chica me ofreció hablarme catalán pero a pesar que le dije que me daba igual se pasó al castellano que es lo que hablo normalmente. Excesiva cortesía, creo. Por otra parte me hace gracia cuando chicas de otros países utilizan expresiones y frases hechas en catalán. Pues eso.


PD: por un momento al enviar el mensaje he pensado si en este tema habría un corrector que transforme todos los textos al catalán, jeje. Ya veo que no.

Exacto, es un piso de sudacas. Puedes hablar en catalan con ellas, la otra es que te entiendan. Creo que algunas chinas en loquo también ponen anuncios en catalan, así que podeis probar a ver si suena la flauta y alguna sabe decir algo (aunque su español es de barrio sésamo)
 
princessa rebuznó:
Si us plau... no més comentaris... aquí soc una forera més i punto.

ma sembla molt be que siguis una forera mes pero si reps a girona fes mho saber
 
princessa rebuznó:
Mira que jo ho he pensat a vegades de anar-me'n a viure a Girona o a Tarragona... em montaria un pis per mi soleta i em faria d'or. Pq veig que están molt demandades per aquestes terres... jejeje

Jo m'he donat compte que desde que tinc la web, amb la majoria d'homes amb els que estic son de Tarragona, de Girona, de Lleida, de Reus, de Berga, de pobles del interior... i a mi m'encanta...i sempre em diuen el mateix... que les volen catalanes i han de baixar a Barcelona a buscar-les... no , si al final faré un pensament i me'n aniré cap algun poblet amagat d'aquests juas juas

No, No princessa no t´en vagis ara que has tornat. T'enrecordas quan es varem trovar en el Caprabo mentras feiem cua a la caixa i estaves compran uns tangas Princesa?
 
M'ha semblat interessant aquest fil, per ser diferent de l'habitual.
Es cert que a mi també em dona un morbo especial follar en català, però més que per l'idioma en si mateix (si fos per l'idioma, també em puc entendre perfectament amb una sudamericana) és pel fet que les noies que parlen en català, són d'aquí i, per tant, sembla que estas amb una noia qualsevol que has pogut coneixer a la feina, al super o a qualsevol lloc i no amb una noia d'un pais de l'est o de brasil que ha vingut aquí, potser enganyada per qualsevol xarxa de mafiosos.

També es veritat que noies catalanes no abunden, però per la meva experiència, hi ha alguns pisos on hi ha alguna possibilitat de trobar-ne (oblidem-nos dels clubs, on mai, mai he vist cap noia catalana):

- Com ja s'ha comentat, el pis de Francesc Macià de Granollers.
- Hi havia un pis a Figueres (que no se si està encara obert) al carrer Mendez Núñez, on tabé hi havia noies catalanes. Recordo que vaig estar amb una que em va explicar que era de Figueres mateix i que abans de fer el "paseillo" (no se, com ho podriem dir en català) espiava que el client no fos algun conegut del mateix Figueres.
- També n'he trobat alguna a algun pis de Vic i de Girona.

Es veritat que a Barcelona ciutat és menys habitual trobar noies catalanes i crec que resulta més fàcil a pisos de "comarques".

Salut companys,
 
Lacroix rebuznó:
També es veritat que noies catalanes no abunden, però per la meva experiència, hi ha alguns pisos on hi ha alguna possibilitat de trobar-ne (oblidem-nos dels clubs, on mai, mai he vist cap noia catalana):


Ara m´has fet recordar.

Deu fer uns 7 o 8 anys, a Lleida, al club Eva´s, si hi havia una noia catalana.
Crec recordar que era de la província de bcn.
Es l´única que hi he vist a un club.

També, a un pis del c/ villarroel, deu fer 4 anys, també vaig estar amb una noia que era catalana.
Hi vaig tornar algun un altre cop, i no la vaig tornar a veure mes :(

Però el fet de ser del país, si que els hi dona un altre aire, més que el fet de que parlin català.

Si us motiva el fet de que parlin català. feu com jo, que sempre els hi parlo , i per sorpresa meva, algun cop, alguna m´hi respon i ja no canvia de llengua.
Si tots fem igual, al final aprenen la llengua.

L´ultim lloc on he parlat i follat (bé, va ser un massatge) amb català va ser al c/ sagues.


salut
 
Lacroix rebuznó:
que abans de fer el "paseillo" (no se, com ho podriem dir en català)

Segons el termcat.cat desfile és desfilada. Pero clar si el voleu fer derivar de pasadís serà més complicat. Amb el temps ja ens sortirà un nom.
 
Segons el termcat.cat desfile és desfilada. Pero clar si el voleu fer derivar de pasadís serà més complicat. Amb el temps ja ens sortirà un nom.

Suposo que la derivada directa seria més aviat de "paseo" que no de "pasillo", per tant, si utilitzem l'arrel "passeig", podriem fer servir l'expressió "PASSEJADA"... en fi, és una idea que si prospera, espero que algun dia m'ho reconegui l'Institut d'Estudis Catalans :)
 
birloque rebuznó:
No, No princessa no t´en vagis ara que has tornat. T'enrecordas quan es varem trovar en el Caprabo mentras feiem cua a la caixa i estaves compran uns tangas Princesa?


Jooo??????? Comprant un tanga al Caprabo? Tu flipes! o es un missatge subliminal dels teus? pq no ho pillo...
 
Ah... y per cert.... Jo tinc dues amigues catalanes que les 3 estem a la mateixa pàgina on ens anunciem... tan difícil de trobar no son... i una es veïna meva... que a la que algun em digui que li fa falta una segona noia, només cal picar-li a la porta de dalt y que baixi je je je
 
princessa rebuznó:
Ah... y per cert.... Jo tinc dues amigues catalanes que les 3 estem a la mateixa pàgina on ens anunciem... tan difícil de trobar no son... i una es veïna meva... que a la que algun em digui que li fa falta una segona noia, només cal picar-li a la porta de dalt y que baixi je je je


Doncs xata, ja tardes...en donar detalls.
M'apunto a la veina des de ja...
 
princessa rebuznó:
Ah... y per cert.... Jo tinc dues amigues catalanes que les 3 estem a la mateixa pàgina on ens anunciem... tan difícil de trobar no son... i una es veïna meva... que a la que algun em digui que li fa falta una segona noia, només cal picar-li a la porta de dalt y que baixi je je je

Jo també estic amb el Sr. Carlos Mandoni. Va Princessa, informa quines són. Suposo que una és Mireia, però l´altra ...?.

Un petonet.
 
cilantro rebuznó:
Jo també estic amb el Sr. Carlos Mandoni. Va Princessa, informa quines són. Suposo que una és Mireia, però l´altra ...?.

Un petonet.

Hi ha una tal Laia a Girlsbcn (que és d'on parlem) que diu que és de Barcelona...amb aquest nom, suposo que parla català...
 
princessa rebuznó:
Ah... y per cert.... Jo tinc dues amigues catalanes que les 3 estem a la mateixa pàgina on ens anunciem... tan difícil de trobar no son... i una es veïna meva... que a la que algun em digui que li fa falta una segona noia, només cal picar-li a la porta de dalt y que baixi je je je

Vinga, princessa, digue'ns quina es la vostra pagina web, que ja tinc ganes de fer-vos una visita...
 
Arriba Pie