Follar en Català

  • Iniciador del tema Iniciador del tema acm2
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
:1
Avui he comprat cosetes en un sex-shop
I ara que et llegeixo el parrús em fa xop,xop
segur que t'he somiat,jo era la princesa i tu...
tu res de ser el Príncep,¡es el somni d'una hostessa!!!!
si tinc que somiar contes,prefereixo el cavall
així et muntaria fins i tot de cap per vall
Jo no somiaré mai que el príncep blau ve a rescatar-me
m'estimo mes que el poltre de l'Albert vingui a follar-me
:roll: :oops:

estimada Evasexsardana
ja et pots espavilar
que hauràs de ser ben meva
un bon polvo hem de cardar
et faré una filigrana.
que mai podràs oblidar..........



jejeje un petò.....i un tel per contactar amb tu
 
EvaSexsardana rebuznó:
jaja si.
Si em tastes veuràs que be et sento,per dins i per fora
ejem...
Tastar-te per mi sería
una total bojeria
amb la meva debil voluntat
a tu estaria ben lligat
i com tothom ja sap
als homes ens mana el nab (sic)
segur que no podré estar-me
de dintre de poc
amb tu allitar-me
.....ole,ole!!!
 
SAKI rebuznó:
als homes ens mana el nab (sic)


jajajaja quina gràcia el sic... Jo també m'he agafat alguna llicència castellanitzada per a poder rimar, jeje.

amics del follar en català
vull dir-vos abans de marxar
que a fer versos m'hi tornaré a posar
però ja us dic que ara no serà
perque vull anar a nadar
i així aquest cos cuidar
que em permet follar sense pagar

muahaha
 
Com diuen al meu poble: un forat és un forat i en temps de guerra tot forat és trinxera!!!!!!
 
HERMESS rebuznó:
Com diuen al meu poble: un forat és un forat i en temps de guerra tot forat és trinxera!!!!!!

jojojojojojo! molt bo! sapiencia popular 100%.
Ay!ostia...com en sabien els nostres avis....
 
HOLA!!! heu tastat a la Tània de Sabadell???

HERMESS rebuznó:
Com diuen al meu poble: un forat és un forat i en temps de guerra tot forat és trinxera!!!!!!
Hola!!! M'ha sorprès veure un foro de nenes que ho fan en catala, i era per recomenarvos a la Tània. :121:121:121. Ara ha canviat d'ubicacio. si la busqueu pel loquo la trobareu. Em vaig fer un tip de riure quan em va dir menjam la xona, jajajaja

TANIA, UN 10!!! SENSE CAP TIPUS DE DUB...  | Anuncios EróTicos | Barcelona
937267553 "VIP131"
 
xooonaaa

lokkkko rebuznó:
Hola!!! M'ha sorprès veure un foro de nenes que ho fan en catala, i era per recomenarvos a la Tània. :121:121:121. Ara ha canviat d'ubicacio. si la busqueu pel loquo la trobareu. Em vaig fer un tip de riure quan em va dir menjam la xona, jajajaja

TANIA, UN 10!!! SENSE CAP TIPUS DE DUB... | Anuncios EróTicos | Barcelona
937267553 "VIP131"

ostres! a mi fa molts anys em van dir una variant: la "pona" ...que també
ho vaig trobar molt còmic
 
De fet res com cardar en català....sembla una collonada però....joder,els que som de poble i acostumem a parlar el 100% en català,en un moment com el de la cardamenta,es fa estrany explicar cosetes intimes en una altre llengua(digue-me rarot,però...)
 
SAKI rebuznó:
Ostia! he anat llegint intervencions teves en aquest i altres temes i...
a tu no se t'acaba la inspiració,guapa!,vaja peaso de pico!! vaja labia,
quin porte,quina caracter!!(ensabonada).:121:1
si m'ensabones has de venir a esbandir-me,no triguis,se m'arrugara la pell
 
si m'ensabones has de venir a esbandir-me,no triguis,se m'arrugara la pell
JOJOJOJOJOO,el que deia a tu no t'enganxen mai...jojojoo...sempre l'has de fotre,jajajajaja,buenu,buenu no m'agradaria que se t'arrugués res.
N'haurém de parlar,jojojooo:1
 
eva

Eva, guapa, fas sado? :oops::oops:

O només fas serveis normals?

Depén el que em contestis dilluns t' estic trucant per quedar a l' hora que em diguis.;)
 
HERMESS rebuznó:
Sí, molt marrano.


<HR style="COLOR: #d1d1e1" SIZE=1><!-- / icon and title --><!-- message -->
Vaja, del que promet.
Hermess,la culpa de tot la te la primavera,és una época molt fotuda per la testosterona:twisted:jejejjejeje
 
Hermess,la culpa de tot la te la primavera,és una época molt fotuda per la testosterona:twisted:jejejjejeje
El què realment passa a la primavera és que les noietes comencen a treure's la roba, van amb tirantets, se'ls insinua el "canalillo" i clar, a nosaltres ens puja la temperatura, testosterona, bilirrubina o digues-li com vulguis.
 
HERMESS rebuznó:
El què realment passa a la primavera és que les noietes comencen a treure's la roba, van amb tirantets, se'ls insinua el "canalillo" i clar, a nosaltres ens puja la temperatura, testosterona, bilirrubina o digues-li com vulguis.
Jo em trec la roba en totes les estacions del any,jaja
 
kaiserwilhelm rebuznó:
Eva, tens una experiencia sobre una trobada entre tu i jo, al fil obert sobre tu al foro... Com et vaig dir, aquí la tens...
Doncs men alegro que t'ho passesis be,gracies per exposar-ho,(ja et pagaré el que vam pactar per deixar-me be jajaja es broma)sempre es bo que parlin be de tu sense exageracions,la veritat i punt.Espero que tornis algun dia,desde avui faig una rebaixeta als foreros jaja,sempre que estiguin inscrits,i he promès que no parlaré de ningú encara que em faixin una mala expe,sempre que no insultin i respectin la veritat.
La propera vegada et sortiré mes barateta,50 euros 45 minuts i 100 euros 75 minuts (no crec que mels aguanti ningú jaja).
Les meves tarifes normals son 60 euros 30 minuts i 120 euros una hora.
Visca el marketing jaja
 
Oh!

EvaSexsardana rebuznó:
Doncs men alegro que t'ho passesis be,gracies per exposar-ho,(ja et pagaré el que vam pactar per deixar-me be jajaja es broma)sempre es bo que parlin be de tu sense exageracions,la veritat i punt.Espero que tornis algun dia,desde avui faig una rebaixeta als foreros jaja,sempre que estiguin inscrits,i he promès que no parlaré de ningú encara que em faixin una mala expe,sempre que no insultin i respectin la veritat.
La propera vegada et sortiré mes barateta,50 euros 45 minuts i 100 euros 75 minuts (no crec que mels aguanti ningú jaja).
Les meves tarifes normals son 60 euros 30 minuts i 120 euros una hora.
Visca el marketing jaja
Dèu meu! aquesta oferta és irrenunciable!!!! jo porto l'ampolleta de vi!
oooh!
 
Atrás
Arriba Pie