Follar en Català

  • Iniciador del tema Iniciador del tema acm2
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
bdsm

EvaSexsardana rebuznó:
I dius que gaudeixes amb la simplicitat? jo no veig molta simplicitat en tot el que has escrit.Ara si que m'has fotut!!!!!pensava que follar en Català tenia el mateix objectiu que fer-ho en Castellà: Disfrutar,sentir....i al final tenir un orgasme.Mes simple que això... i a la vegada mes maco.. ¿patir en Català deu de ser igual que en Castellà no? no m'agrada patir en cap llengua.

Hola EvaSexsardana

En castellà, català, anglès, rus, xinès... fins i tot en llatí.

El sexe, sigui convencional o alternatiu és millor si utilitzes la llengua adequada.

I de patir gens, les relacions BDSM sempre són consensuades, si es provoca el dolor és perquè la part dominada així ho vol, i el suposat dolor es transforma en plaer.

Referent a l'orgasme, funciona de la mateixa forma, fins i tot reforçat per l'acció de les endorfinas.

No menyspreïs el que no coneixes.

Al
 
EvaSexsardana rebuznó:
Albert,estas a tot arreu.

Fica-me-la fins al fons,dura,forta,seguix,no t'aturis,dóna-me-la tota,te la xuclare fins que et torni boig,ardam la boca fins a la gola mmmmmmmmmmm fica-me-la,fica-me-la,seguix,soc la teva puteta,dona'm la teva llet,no t'aturis mmmmmmmmmmmmmm

Metemela hasta el fondo,dura,fuerte,sigue,no te pares,damela toda,te la voy a chupar hasta que te vuelvas loco,follame la boca,hasta la garganta,mmmmmmmmmmmmmm metemela,metela mas,sigue asi mmmmmmm soy tu putita,dame tu leche,no pares mmmmmmmmmmm

No se que pensar,potser es mes llarg en catala.

T´estava buscant; i ara que sé on ets, no em mouré, si no és per acompanyar-te. :1:1

Jo penso que en català sona més dolç!!
 
no era menyspreu,era curiositat amb una mica de broma,ho sento,mai dic d'aquesta aigua no beurè,i per tant no es questio de menyspreo res,mai se sap.
 
bdsm

EvaSexsardana rebuznó:
no era menyspreu,era curiositat amb una mica de broma,ho sento,mai dic d'aquesta aigua no beurè,i per tant no es questio de menyspreo res,mai se sap.

Hola EvaSexsardana

No et preocupis, estic acostumat que confonguin el BDSM amb els maltractaments, i com és lògic sempre dic que no és així, solament és un joc per a adults, res mes.

La normalitat en les preferències sexuals són relatives, tot depèn de la mentalitat de les persones.

Tens raó, mai es pot dir d'aquesta aigua no beuré ;-)

Al

BDSM - Wikipedia, la enciclopedia libre
 
Al Meja rebuznó:
Hola EvaSexsardana

No et preocupis, estic acostumat que confonguin el BDSM amb els maltractaments, i com és lògic sempre dic que no és així, solament és un joc per a adults, res mes.

La normalitat en les preferències sexuals són relatives, tot depèn de la mentalitat de les persones.

Tens raó, mai es pot dir d'aquesta aigua no beuré ;-)

Al

BDSM - Wikipedia, la enciclopedia libre

Si la memòria no em falla el BDSM és una pràctica que es realitza de mutuo acord, per tant no hi ha d´haver cap problema, i com totes les altres pràctiques sexuals, és una pràctica més.
 
albert1714 rebuznó:
Si la memòria no em falla el BDSM és una pràctica que es realitza de mutuo acord, per tant no hi ha d´haver cap problema, i com totes les altres pràctiques sexuals, és una pràctica més.

Hola Albert

Doncs si, tens bona memòria ;-)

Però ja saps que moltes persones rebutgen el que no coneixen, i el que és pitjor, les religions, la moral mal entesa i els tabús impedeixen que moltes pràctiques sexuals puguin considerar-se normals.

Afortunadament, l'època de la inquisició ja pertany a la història (però no cal oblidar que es passaven quantitat en nom del seu deu) les tortures psicologicas i fisicas s'utilitzaven per a reprimir, fins i tot utilitzaven la foguera per a "purificar" als quals no eren de la seva secta, això és sadisme pur i dur.

La repressió catòlica/feixista va durar fins que va morir el dictador colpista, que per cert duien sota pal·li els capellans, els mateixos que s'atreveixen a predicar el que ells no fan... no oblidem que en l'actualitat encara queden reaccionaris/as que consideren el sexe brut.

La ciència, concretament la psiquiatria ha avançat molt en els estudis de les parafilias, i mentre les pràctiques sexuals no es converteixin en un problema patològic, totes les persones són lliures de fer el que vulguin.

Bé, com no pretenc donar la "pallissa", que cadascun/a tregui les seves conclusions.

Salut i força
 
Hola Albert

Doncs si, tens bona memòria ;-)

Però ja saps que moltes persones rebutgen el que no coneixen, i el que és pitjor, les religions, la moral mal entesa i els tabús impedeixen que moltes pràctiques sexuals puguin considerar-se normals.

Afortunadament, l'època de la inquisició ja pertany a la història (però no cal oblidar que es passaven quantitat en nom del seu deu) les tortures psicologicas i fisicas s'utilitzaven per a reprimir, fins i tot utilitzaven la foguera per a "purificar" als quals no eren de la seva secta, això és sadisme pur i dur.

La repressió catòlica/feixista va durar fins que va morir el dictador colpista, que per cert duien sota pal·li els capellans, els mateixos que s'atreveixen a predicar el que ells no fan... no oblidem que en l'actualitat encara queden reaccionaris/as que consideren el sexe brut.

La ciència, concretament la psiquiatria ha avançat molt en els estudis de les parafilias, i mentre les pràctiques sexuals no es converteixin en un problema patològic, totes les persones són lliures de fer el que vulguin.

Bé, com no pretenc donar la "pallissa", que cadascun/a tregui les seves conclusions.

Salut i força

Collons nomes vaig fer una broma,espero que tots aquests comentaris sobre la in no siguin per mi,si hi ha alguna persona obertes de mires pots tenir clar que soc jo,i ames soc gnòstica,d'esquerres i lluitadora nata per la llibertat de escollir i pensar,soc del 65,les dones de la meva edat,de jovenetes o lluita-vem amb ungles i dents per poder realitzar-se com a persones i no com "la dona de... ". o ens casa-vem als 18.No pensaràs que jo vaig ser de les que es van casar als 18 no?d'avegades la gent rebutge el que no coneix i no vol conèixer el que no entén,a mi m'ha passat moltes vegades,afortunadament soc curiosa,com ja he dit alguna vegada i acabo sempre provant o si mes no escoltant o llegint o informant-me per desprès poder escollir si m'agrada o no,i rectificar es de savis diuen no?
Aquí no es fant mai bromes?tot es tan seriós?<O:p</O:p​
 
bromes?

EvaSexsardana rebuznó:
Collons nomes vaig fer una broma,espero que tots aquests comentaris sobre la in no siguin per mi,si hi ha alguna persona obertes de mires pots tenir clar que soc jo,i ames soc gnòstica,d'esquerres i lluitadora nata per la llibertat de escollir i pensar,soc del 65,les dones de la meva edat,de jovenetes o lluita-vem amb ungles i dents per poder realitzar-se com a persones i no com "la dona de... ". o ens casa-vem als 18.No pensaràs que jo vaig ser de les que es van casar als 18 no?d'avegades la gent rebutge el que no coneix i no vol conèixer el que no entén,a mi m'ha passat moltes vegades,afortunadament soc curiosa,com ja he dit alguna vegada i acabo sempre provant o si mes no escoltant o llegint o informant-me per desprès poder escollir si m'agrada o no,i rectificar es de savis diuen no?
Aquí no es fant mai bromes?tot es tan seriós?<O:p</O:p​

Hola EvaSexsardana

No tens gens que veure, a més pel que dius ets una dona lliure.

El comentari per la bona memòria, es va convertir en una declaració anarquista, ni déu, ni amo (polític) ni estat.

De tant en tant surto amb el rotllo llibertari, perque a la meva edat mes val recordar que el alzheimer.

Bromes? quan vulguis, si ens prenem la vida de debò la caguem.

I si ets curiosa, ens veiem, prenem un coffee, o millor una copa i parlem una estona del sexe alternatiu ;-)

Al
 
Al Meja rebuznó:
Hola EvaSexsardana

No tens gens que veure, a més pel que dius ets una dona lliure.

El comentari per la bona memòria, es va convertir en una declaració anarquista, ni déu, ni amo (polític) ni estat.

De tant en tant surto amb el rotllo llibertari, perque a la meva edat mes val recordar que el alzheimer.

Bromes? quan vulguis, si ens prenem la vida de debò la caguem.

I si ets curiosa, ens veiem, prenem un coffee, o millor una copa i parlem una estona del sexe alternatiu ;-)

Al

NO passaran!!!!!! Ei jo també vull venir a la xerradeta aquesta :roll:
 
Ceballut rebuznó:
I el meu, que no t'agrada?...

És que sóc "de la ceba", saps?

Una abraçada, compatriota!

Parlant d'avatars de la ceba, veig que no soc l´únic i sort que aquest avatar aquí passa desapercebut, perquè alguna vegada que he postejat en el foro "talante", més d'un m'ha saltat a la iugular ràpidament.

Ja comentant sobre el que he pogut llegir per aquí, si em permeteu la meva opinió, el fet de follar en català és òbviament tan satisfactori com pot ser-ho en castellà, alemany o arameu.

Però és evident que en el món de la prostitució és poc freqüent trobar-se noies catalanes (vull dir que parlin català) i per això per els que encara valorem una mica aquesta pàtria i aquesta llengua, és un plus afegit quan en trobem alguna.

En definitiva, trobar-me una noia de l'ofici amb la que pugui parlar en català, em produeix la mateixa satisfacció que poder parlar en català amb un taxista, amb un cambrer d'un bar de copes, amb un operador del servei d'informació de telefònica o en qualsevol altre entorn en que és poc habitual (per cert, en realitat, mai he pogut parlar en català amb el servei d'informació de telefònica :)

I això no vol dir que sigui millor taxista, millor cambrer o millor puta (i torno a obviar volgudament l'operador/-a de telefónica)

Salut
 
Lacroix rebuznó:
Parlant d'avatars de la ceba, veig que no soc l´únic i sort que aquest avatar aquí passa desapercebut, perquè alguna vegada que he postejat en el foro "talante", més d'un m'ha saltat a la iugular ràpidament.

Passa desapercebut perque aquest foro no es per liar la troca,igualment a mi tant se me'n fot el teu avatar de la ceba o no,aquest foro no es de politica,per tant esta de mes parlar d'aquest tema.....
Tambè et dic que es normal que et saltin per l'avatar,pero cada vegada més s'esta fomentant l'odi anticatalà....
Ara ja,als catalans ni aigua......
Per una part entenc la volguda independencia d'alguns,pero com alguns ja saben,jo mes be soc de l'altra banda,ja saps,del Cierra España......
 
Mala_Vida rebuznó:
Passa desapercebut perque aquest foro no es per liar la troca,

Precisament, aquesta és una característica que m'encanta d'aquest foro, cadascú diu la seva i rarament et surten amb improperis i si algú es pasa de la ratlla, deseguida els moderadors posen ordre.

I també totalment d'acord amb tu: aquest no és el lloc per parlar de políitica i aixó que m'agrada molt debatre de política però, per tant, aquí no ho farem.

Salut
 
Jo que sempre he sigut radical i d'esquerre i lluitadora per poder gaudir de la meva llengua(i no parlo del Francès animalons,que se el que esteu pensant jajaja)ara tinc un dilema i encara que em costa començar a pensar que potser ens equivoquem.El "no passaran"ja no te raó de ser,realment "no passaran" moltes coses que a mi personalment m'interesse que passin,n'hi han obres de teatre que aquí no es poden veure per que no les deixem passar,la cultura deuria ser benvinguda en totes les llengües.
El perquè em panteixo aquestes qüestions ara,amb 42 anys (apart de perquè si vas a Madrid veus la quantitat de teatre a la que tens accés i aquí ni parlar-ne)es que tinc dos filles de 9 anys,elles tenen una educació escolar molt diferent de la que jo vaig tindre,tot ho fan en català i tenen un parell d'hores de castellà a la setmana,tot el contrari que tenia jo.
Jo parlo català i castellà,i escric les dos coses correctament,elles no sabent parlar castellà,i de llegir-lo ni ganes.
El castellà(i mai hages pensat que jo podria dir això)es una llengua rica,la mes parlada en tot el mon,amb un lèxic infinit.
A mi m'agrada molt llegir,en català m'encanta,pero ni han llibres que no hi son en català,i també uns altres que no tenen raó de ser en català,es tant ridícul llegir a en Delibes en català com a Rodoreda en castellà.
Les meves nenes no gaudiran de la meitat de la meva biblioteca si no s'espavilen en castellà,i a mes,no els interessa gens,encambi nosaltres ho parlem tot i ho llegim tot,ens varem preocupar de que la nostra llengua no es quedes enrere.
En fa una mica de vergonya plantejar-me aquestes coses,em fa mal al cor veure que potser ens equivoquem.Les estaques son dolentes sempre,els radicalismes no son bons,i ho tinc clar ara que les meves filles no sabent el que vol dir "conversar,incongruencia,convivir,aceptar,amanecer,opinar,contradiccion,solidaridad,

criterio,equivocacion,rectificar,ofrecer,recibir,aprender,compartir,lexico...."
què-n penseu ?

 
EvaSexsardana rebuznó:
Jo que sempre he sigut radical i d'esquerre i lluitadora per poder gaudir de la meva llengua(i no parlo del Francès animalons,que se el que esteu pensant jajaja)ara tinc un dilema i encara que em costa començar a pensar que potser ens equivoquem.El "no passaran"ja no te raó de ser,realment "no passaran" moltes coses que a mi personalment m'interesse que passin,n'hi han obres de teatre que aquí no es poden veure per que no les deixem passar,la cultura deuria ser benvinguda en totes les llengües.
El perquè em panteixo aquestes qüestions ara,amb 42 anys (apart de perquè si vas a Madrid veus la quantitat de teatre a la que tens accés i aquí ni parlar-ne)es que tinc dos filles de 9 anys,elles tenen una educació escolar molt diferent de la que jo vaig tindre,tot ho fan en català i tenen un parell d'hores de castellà a la setmana,tot el contrari que tenia jo.
Jo parlo català i castellà,i escric les dos coses correctament,elles no sabent parlar castellà,i de llegir-lo ni ganes.
El castellà(i mai hages pensat que jo podria dir això)es una llengua rica,la mes parlada en tot el mon,amb un lèxic infinit.
A mi m'agrada molt llegir,en català m'encanta,pero ni han llibres que no hi son en català,i també uns altres que no tenen raó de ser en català,es tant ridícul llegir a en Delibes en català com a Rodoreda en castellà.
Les meves nenes no gaudiran de la meitat de la meva biblioteca si no s'espavilen en castellà,i a mes,no els interessa gens,encambi nosaltres ho parlem tot i ho llegim tot,ens varem preocupar de que la nostra llengua no es quedes enrere.
En fa una mica de vergonya plantejar-me aquestes coses,em fa mal al cor veure que potser ens equivoquem.Les estaques son dolentes sempre,els radicalismes no son bons,i ho tinc clar ara que les meves filles no sabent el que vol dir "conversar,incongruencia,convivir,aceptar,amanecer,opinar,contradiccion,solidaridad,

criterio,equivocacion,rectificar,ofrecer,recibir,aprender,compartir,lexico...."
què-n penseu ?


El nivell de castellà dels alumnes de selectivitat de catalunya es superior al d'espanya, estigui tranquila que quant els seus fills acabin la seva formació académica sabran perfectament el castellà.
Quin percentatge de cinema i teatre es fa en català?
PD: em sembla q escolta massa la cope.
 
kmp9 rebuznó:
El nivell de castellà dels alumnes de selectivitat de catalunya es superior al d'espanya, estigui tranquila que quant els seus fills acabin la seva formació académica sabran perfectament el castellà.
Quin percentatge de cinema i teatre es fa en català?
PD: em sembla q escolta massa la cope.

JA!!!
Y tu em sembla que veus massa la tele.....
 
No us sembla que ens estem desviant del tema del fil?

A qui politícament tothom pot pensar el que vulgui i li sembli, i aquest no és un foro de politíca. Jo alguna vegada m´he encès i he opinat per aquí i la cosa sempre acaba igual. No hi donem més voltes, i deixem de discutir de coses que no venen al cas entre nosaltres.

I si algú provoca, ja es retrata ell tot sol. Li diem el que creiem per mp i sante pasques.

Deixem que els politics fagin política i nosaltres a lo nostre, CARDAR EN CATALÀ !!!!


Visca la terra!!!!!
 
Sóc partidari de l'autogestió dels fils. Però si això no s'endreça, caldrà posar ordre com diu el camarada albert1714.

Se suposa que aquí es ve a parlar del que es ve a parlar.

Per a discusions político-filològiques, busquin un altre forat, si us plau...
 
Fa uns mesos vaig tenir una experiència amb una noia catalana, tot i que no ho vaig descobrir fins que ja haviem acabat i vaig accedir a acompanyar-la amb cotxe i aleshores ens vem posar a parlar en català.

L'experiència concreta la tinc linkada al fil de peep-shows, ja que ens ho vem fer a una de les cabines del sex-hop (era una de les fantasies que tenia ganes de provar i amb aquesta noia vaig fer-ho).

Si algú li interessa l'expe: https://foropl.com/2235167-post421.html


Avui he vist que encara tenia el telèfon i fent una recerca pel google, m'ha sortit aquest anunci del Loquo:

ESPAÑOLA CATALANARUBIA DE 25A CON 110 ... | Anuncios EróTicos | Barcelona
TLF 655167505

La de les fotos és ella: com veieu es una noia fisicament molt normaleta, grasseta, però no enganya i és catalana i parla català. Per més detalls, en cocnret parla en la versió dialectal de català occidental.

Salut !

 
Tècnicament s'hauria de dir "m'escorro" quan et corres, però jo no ho dic i afortunadament no ho ha dit mai cap nòia amb qui hagi estat. Us ha passat alguna vegada que alguna tia us ho hagi dit? ufff Jo és que m'ho imagino i crec que se m'abaixaria...
 
Tècnicament s'hauria de dir "m'escorro" quan et corres, però jo no ho dic i afortunadament no ho ha dit mai cap nòia amb qui hagi estat. Us ha passat alguna vegada que alguna tia us ho hagi dit? ufff Jo és que m'ho imagino i crec que se m'abaixaria...

A mi m´ho han dit moltes vegades, això si, a la zona del gironès. allà parlan un català molt català:shock:

Tampoc diuen follar sinó cardar.

La veritat que quan una tia està bona m´importa una merda com s´expressin jijimuahahamuahaha
 
Estare encantada si em truques i fem un cafe(jo preferiria una birra)ja saps el meu telefon i si no doncs al loquo.M'encantaria tenir mes clar el que exposes,soc curiosa,com dic sempre,mai se sap....
 
Estare encantada si em truques i fem un cafe(jo preferiria una birra)ja saps el meu telefon i si no doncs al loquo.M'encantaria tenir mes clar el que exposes,soc curiosa,com dic sempre,mai se sap....


òstia, o personalitzes a qui va destinat el missatge o haurem de pensar que "tenir més clar el que exposes" es refereix a les diferents expressions catalanes de "m'escorro" "cardo" etc... muahaha
 
Arriba Pie