Follar en Català

  • Iniciador del tema Iniciador del tema acm2
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
albert1714 rebuznó:
En fi, que aquí no és per parlar de politica. Ja sabia jo que responent una cosa així algú hem diria alguna cosa.
Només vull parlar de follar en català, la politica pels politics i les putes (amb tots els respectes) per els puteros com nosaltres.

Com diu la cançó:
I si tens un orgasme, torna a començar !!!!!

Doncs si,millor deixem la politica.......
Que no es el lloc ni el moment
Albert,sense acritud....:8
 
OASIS (Paula)

tigrepon rebuznó:
Edad del cliente: 43
Nombre "artístico": Paula
Nacionalidad: catalana
Edad: 45 ?
Dirección: (valorar discrecion,se aparca facil?) Muntaner 28 bajos ? Oasis (hay timbre con el nombre)
Teléfono: -
Horario: --24 horas
Web: ----
Fecha de la experiencia: dissabte 29/03/08 22:00
Tarifas: (ofertadas y contratada) 50e / 30 min (també tenen 80e / 1 hora)
Duración del servicio: 30 min (inclos dutxa final)
Descripción física: (fotos reales/retocadas?, altura/peso aprox.?) Es una dona rosa amb cueta, alta (pels tacons), de molt de pit i ulls grisos-blavosos, amb una mica de panxa – a mi em posen …

Tigrepon, moltes gràcies per l'expe. És justament el tipus de dona que a mi i a algun company ens agrada.

Vist que hi vas anar un dissabte a la nit, m'agradaria saber si la Paula hi és un dia de diari a la tarda, per exemple.

ALGÚ POT PUBLICAR EL TELÈFON D'AQUEST LOCAL????

Gràcies, companys.
 
contrase rebuznó:
Per tant extrapolar i associar un tatuatge a una professió es com dir gairebé q una noia pell rotja es puta perque un cop vaig llegir q un forero es va follar una pell rotja o una noia amb marques d'agné també es puta pq també ho he llegit per internet. No exagerem home.
Quina bajanada! Com podem comparar un tatuatge, i ademés un tatuatge tan específic com el d'aquesta noia, amb el fet de tenir marques d'acné a la cara o ser pèl-roja ?(perquè suposo que és això el que vols dir quan dius la paraula "pell rotja", a no ser que vulguis dir que la puta es sioux, comantxe o apatxe).

Ademés, quin sentit té que el post del Funboy tingui la descripció del tatuatge esborrada si el quote del contrase encara surt el missatge sense editar? :twisted:
 
Elsa rebuznó:
Quina bajanada! Com podem comparar un tatuatge, i ademés un tatuatge tan específic com el d'aquesta noia, amb el fet de tenir marques d'acné a la cara o ser pèl-roja ?(perquè suposo que és això el que vols dir quan dius la paraula "pell rotja", a no ser que vulguis dir que la puta es sioux, comantxe o apatxe).

Ademés, quin sentit té que el post del Funboy tingui la descripció del tatuatge esborrada si el quote del contrase encara surt el missatge sense editar? :twisted:

Home bonica, serà q no deuen haver tatuatges del real madrid??
Certament i segurament deuen haver més putes amb marques d'acné
q putes amb el tattoo del madrid pero vaja continuo mantenint q associar o dictaminar q una amiga meva deu ser puta pq duur l'escut del real madrid
crec q es massa arriscat.

I si. Em referia a les putetes sioux, apatxes i comanxes.
Sens dubte les millors amb les q he tingut el gust d'estar.
No puc expressar en paraules el q se sent quan arriben a l'orgasme i comencen a fer el crit de grerra HOHOHOHOHOHOHO i fan els gestos amb la ma per fer el crit. Però a més a més ofereixen un servei extra molt divertit
q consisteix en fer el crit del HOHOHOHOHO però per contes de posar-se la ma amb intervals ho fan amb el penis.:shock::shock::shock::shock::shock::shock:
Però lo realment espectacular es quan et cavalguen.
Acostumades elles a muntar cavalls sense montura....BUFFFF:lol::lol::lol:

Vale m'has pillat, era pel-roja.:1:1:1:1
 
contrase rebuznó:
Home bonica, serà q no deuen haver tatuatges del ....
Doncs jo no n'he vist gaires, la veritat, i no perquè no m'hi fixi, perquè si estan en un lloc visible, es veuen deseguida.

Pots fer tota la broma que vulguis amb el tema dels tatuatges, però són molt identificatius, sobretot el que portava aquella noia. Si tú estiguèssis a l'altre costat de la trinxera, segur que aquesta qüestió te la prendries més seriosament.
 
Elsa rebuznó:
Pots fer tota la broma que vulguis amb el tema dels tatuatges, però són molt identificatius, sobretot el que portava aquella noia. Si tú estiguèssis a l'altre costat de la trinxera, segur que aquesta qüestió te la prendries més seriosament.

Aquest és el problema.
Que pasa q sou putes?? Aquest és el vostre problema??
Quin collons es el problema de ser puta??

Esteu obsessionades amb el tema q no us descobreixin q no us associin etc
Aviam si us llibereu d'una puta vegada.
Aviam per quan comenceu a duur samarretes amb el lema
SOC PUTA Q PASA!

Moltes van de lliberades , van de putes enrollades q ho porten de puta mare però no es cert, quan les coneixes t'adones q no ho encaixen bé.
Elles si poden fer una brometa de tan en tan del estic "soy muy puta" per autoconvenciment i per donar la imatge de q ho porten de collons.
Pero EP!!! El moment en q a tu et ve de gust fer brometa q si puteta i tal sense cap mena de malicia sinó pq jo entenc q ser puta no hauria de suposar cap problema i ben al contrari s'hi pot fer broma doncs és clar llavors resulta q ara no toca i s'ofenen.

Vinga va home una mica d'alegria collons.
Que l'unic q feu es fer feliços als homes.
Hi ha quelcom més digne q això??
Aviam per quan supereu aquesta merda i us allibereu d'una puta vegada davant la societat i sobretot davant vosaltres mateixes pq sinó us passeu la puta vida vivint amagades amb por i sota una absurda vergonya.
 
contrase rebuznó:
Aviam per quan supereu aquesta merda i us allibereu d'una puta vegada davant la societat i sobretot davant vosaltres mateixes pq sinó us passeu la puta vida vivint amagades amb por i sota una absurda vergonya.


Pot ser el dia que nosaltres fem el mateix o elles siguin reconegudes per l´estat com a treballadores deixaran de passar aquestes coses.
 
Pot ser el dia que nosaltres fem el mateix o elles siguin reconegudes per l´estat com a treballadores deixaran de passar aquestes coses.

Jo crec q hi ha molts puteros q no tenen cap mena de prejudici ni pudor.
Jo almenys entro amb el cap ben alt a qualsevol lloc. No hi ha res d q avergonyir-se però és cert q molts puteros tb duen aquesta creu i es passen la vida amagant-se entre els ascensors, les escales, els cotxes....una mica més i entren al lupanar arrastrant-se per terra com si fossin un comando de assalt.

Mira que han tingut segles per legalitzar aquest aspecte i en canvi es quelcom q continua allà. Com un cagarro q no vol sortir i sempre està allà tocant els collons. I els polítics per contes d'agafar el toro per les banyes
i normalitzar i dignificar una professió tan necessaria com la que més resulta q prefereixen i toleren q la societat es dediqui assenyalar amb el dit amb tota la hipocresia del món i una mica més.

No obstant si els polítics no prenen la iniciativa i no prenen cartes en el tema i prefereixen mirar a un altre banda i perdre montanyes de diners llavors ha de ser cada individu i cada persona per ella mateixa q dignifiqui el q està fent i vagi amb el cap ben alt pel món donat q la mateixa societat influenciada per actituts e ideals ultraconservadors i eclesiastics sempre a pretés estigmatitzar i denigar la feina de puta i assenyalar amb el dit al puteru.

Després aquests que ataquen desmesuradament als puterus i a les putes amb comentaris del estil q si esclavitud sexual q si denigrar la dona etc son els fills de puta q van més de putes de tots i tenen la caradura d postular-se com a defensors de la puresa i el amor.Quina vergonya!!
 
Mira, més val que ho deixem estar perquè ens estem desviant del tema d'aquest fil i ens cridaran l'atenció. Ara bé, estic força d'acord amb el que dius en el teu últim post, perquè, contrase, arribes al moll de l'òs del problema, que no és altre que la doble moral i la hipocresia i el que és políticament correcte. Fins que no arribi el dia en què aquesta professió estigui normalitzada i dignificada, com tu dius, no queda més remei que viure aquesta doble vida (nosaltres i vosaltres) de la millor manera possible. I no crec que aquest dia arribi mai.
 
Doncs si ens estem desviant tornem al tema; qui s´atraveix a fer propostes de dones maduretes i catalanes??

Fa uns dies es van posar uns quants enllaços de noies catalanes i la cosa a quedat força aturada.

Albert.

Ultim dessig: a l´oli. :1 :1 :1 :1
 
Hola a tothom

En el seu moment vaig obrir aquest fil perquè es puguin explicar expes amb noies catalanes donat que cada vegada ni han menys en aquest mon, i vaig creure que sería interesant per una serie de "foreros" explicar experiencies que s'hagin pogut "viure" en català. No vaig pensar en motius polìtics ni reivindicatius.
Es per aixó que agraeixo a tots els qui han penjat les seves "expes" en català per coneixement i aprofitament de tots els que puguin aprofitar els comentaris d'altres "puteros".
Però també voldria demanar a tots els qui volen fer servir aquest fil per altres motius que busquin altres fils més adients per les seves pretensions.

Elsa: benvinguda al foro. T'haig de confesar que si t'assembles mínimament al teu "avatar" m'encantaria poder-te coneixer, de la mateixa manera que tinc la gran sort i orgull de coneixer a Princessa. O potser també et conec?

Moltes gracies a tots per la vostra col.laboració i ánims i a follar en català, que cada vegada es més dificil.
 
Elsa rebuznó:
Mira, més val que ho deixem estar perquè ens estem desviant del tema d'aquest fil i ens cridaran l'atenció.


Que no pari la festeta.... ja era hora de tenir sang nova entre nosaltres, sobretot per als grans clàssics contrase, albert, MalaVida, Ceballut i cia...

A veure si els hi dones canya lady Elsa...

acm2: tens raó, pero ja va be una miqueta de vidilla... no siguis "rancio"...
 
Que no pari la festeta.... ja era hora de tenir sang nova entre nosaltres, sobretot per als grans clàssics contrase, albert, MalaVida, Ceballut i cia...

A veure si els hi dones canya lady Elsa...

acm2: tens raó, pero ja va be una miqueta de vidilla... no siguis "rancio"...

Dons vinga, donem vidilla, que de "rancio" no en tinc rés.


EDIT MOD: ;-) ja ho se per això m'havia semblat raro el teu post... jueguen, jueguen... ;-) FOIE.
 
acm2 rebuznó:
Dons vinga, donem vidilla, que de "rancio" no en tinc rés.


EDIT MOD: ;-) ja ho se per això m'havia semblat raro el teu post... jueguen, jueguen... ;-) FOIE.


I ...dons, a què voleu jugar nens i nenessss? :1 :1 :1
 
Aquest fil sembla una reserva apache.
Té collons que havent-hi fils d'àmbil local no s'hi pugui escriure en les dues llengues
 
Aquest fil sembla una reserva apache.
Té collons que havent-hi fils d'àmbil local no s'hi pugui escriure en les dues llengues

I sempre ho serà amic Cabron2. No t´ho agafis malament, però podries començar pel teu nom; és en castellà, no??
I per escriure en català en un lloc d´àmbit estatal, el més fàcil és que algú tiri a matar fent foc a discreció :109, que algú parli del polac, que, fins hi tot t´insultin, però la reserva apache resistirà, COLLONS SI HO FARÀ!!!!!!
Però, també és cert, que si hi ha algú que es passa, ja hi ha quei el posa a lloc.

Aqui per mi no hi ha problema per escrire en polac, perdò, català, però en d´altres fils vaig amb peus de gat, que hi ha molt sonat per aquest món de Déu!!!

En fi que som minoria i les minories... ja se sap, són molestes!!! :twisted::twisted::twisted::twisted:

I al què anavem no hi ha expes de catalanes o consells d´alguna noia catalana???? fa temps que ningú en diu res d´això!!!:53:53:53

I Cabron2 que la lingüistica no et fagi perdre les ganes de cardar !!!!!!


VISCA LA TERRA I LES DONES D´AQUESTA TERRA!!!!!!
 
... aquí un altre apache ¡¡¡

camarades puteros (...... i "susodichas")..... es presenta un altre apache més .... ¡¡¡¡

Per cert, que se sap de la nostra musa Gisela, està desapareguda en combat, o què?

I parlant de muses......... aquesta Elsa.... s'ho està currant de fàbula........ m'esta despertant les ganes ¡¡¡

salut i likis companys ¡¡¡


Joan-Barcelona, he editat el teu post. Pots donar dades publicades de les muses que vulguis però no dades que et puguin donar elles en privat, encara que siguin dades sobradament conegudes per molts de nosatres... Graixxx. foiemicuitcontrufa
 
Follar Amb Catala Dificil???????

Companys la llista no es com d'altres nacionalitats pero tampoc es tan curta per ser nomes 6 millions ara casi 7, vinga una recopilacio - de les conegudes per mi-

- MARTA de C/BEJAR
- LAIA de AIGUAS/DIAGONAL
- LAIA "la massatgiste" de Lesseps
- MERITXELL de Sra. Rius
- NURIA de Diagonal-Bruc
- NURIA la madura de exmadame clara, ara per el C/Berlin
- HELENA que estava una epoca a VALENCIA 452


i aqui podeu afegir moltes mes ....que jo no conec, com la GISELA,ELSA,MARIEN i mes ... si penseu una mica aixo segur que es fa molt mes llarg

Salut¡¡¡¡¡
 
Elsa rebuznó:
Canya? No home, no. Si en el fons, són bons nois.

acm2: si a tú t'agrada el meu avatar, a mí m'agrada el teu. Molt suggeridor...:razz:

Moltes gracies, Elsa.

Caray, quin català.....¡¡¡¡¡suggeridor"!!!!!! que bé sona aixó.....
 
ya una xina que enten be el catala pero el parla fatal
i si no als campaments hippies es folla be ,o als macroconcerts
 
Avatars

Elsa rebuznó:
Canya? No home, no. Si en el fons, són bons nois.

acm2: si a tú t'agrada el meu avatar, a mí m'agrada el teu. Molt suggeridor...:razz:


I el meu, que no t'agrada?...

És que sóc "de la ceba", saps?

Una abraçada, compatriota!
 
Albert,estas a tot arreu.

Fica-me-la fins al fons,dura,forta,seguix,no t'aturis,dóna-me-la tota,te la xuclare fins que et torni boig,ardam la boca fins a la gola mmmmmmmmmmm fica-me-la,fica-me-la,seguix,soc la teva puteta,dona'm la teva llet,no t'aturis mmmmmmmmmmmmmm

Metemela hasta el fondo,dura,fuerte,sigue,no te pares,damela toda,te la voy a chupar hasta que te vuelvas loco,follame la boca,hasta la garganta,mmmmmmmmmmmmmm metemela,metela mas,sigue asi mmmmmmm soy tu putita,dame tu leche,no pares mmmmmmmmmmm

No se que pensar,potser es mes llarg en catala.
 
Sexe alternatiu

Cardar en català està bé, però "jugar" amb una submissa en la llengua vernacla té moltes avantatges i és més divertit.

Els jocs (i festes) de rol o roleplay tracten d'escenificacions en les quals l'Amo/a o la submissa/o, o altres actors prenen un paper determinat amb el qual desenvolupen una fantasia sexual sadomasoquista. Aquests escenaris de regressió són altament terapèutics com han demostrat els estudis de Freud, Ferenczi o Ariel Arango.

Segons els psiquiatres, els jocs de rol són satisfactoris perquè suposen una regressió a estats perinatales, relacionats amb el naixement o amb la infància. També són una transgressió del tabú imperant, la qual cosa produïx un alleujament psicològic. És el plaer del prohibit representat ritual i realment.

Hi ha altra raó que explica la gratificació mental que provoca un joc de rol, i és la simplicitat de les identitats. Normalment en el món objectiu la nostra identitat no està clara i està sotmesa a moltes eventualitats i dicotomies. No obstant això en la sessió de BDSM la identitat se simplifica i clarifica al màxim: o ets Amo/a, o submissa/o. Tot és més senzill i t'identifiques temporalment en un fàcil paper virtual que t'excita i et fa oblidar-te del teu jo problemàtic.

En el joc de rol ets altre i gaudeixes amb la simplicitat de la teva identitat en un context de poder o submissió, o manes o obeïxes; o ets actiu o ets passiu i aquest teatre et produïx un plaer secret molt particular.

Recordeu la frase de Freud: "la perversió és el negatiu de la neurosi". Això vol dir que només els perversos executen les seves fantasies real o virtualment, estan lliures de la neurosi i dels transtorns mentals. Ser "pervertit/da" és un reláx magnífic per a la nostra atabalada ment.

És altament terapèutic ;-)
 
I dius que gaudeixes amb la simplicitat? jo no veig molta simplicitat en tot el que has escrit.Ara si que m'has fotut!!!!!pensava que follar en Català tenia el mateix objectiu que fer-ho en Castellà: Disfrutar,sentir....i al final tenir un orgasme.Mes simple que això... i a la vegada mes maco.. ¿patir en Català deu de ser igual que en Castellà no? no m'agrada patir en cap llengua.
 
Arriba Pie