Follar en Català

  • Iniciador del tema Iniciador del tema acm2
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
princessa rebuznó:
Tenemos chica nueva en la oficina:lol::lol::lol::lol: ....

Princessa, des de que no posem res en aquest fil ningú el visita.

Qué pasa? Ja no es folla en català o qué??
 
acm2 rebuznó:
Princessa, des de que no posem res en aquest fil ningú el visita.

Qué pasa? Ja no es folla en català o qué??

Jo fa temps que no cardo amb cap idioma, amb les peles del seguro per l´accident follaré en tots els idiomes de la geografia mundial jijijijj:1
 
sextogether rebuznó:
Jo fa temps que no cardo amb cap idioma, amb les peles del seguro per l´accident follaré en tots els idiomes de la geografia mundial jijijijj:1


Has patit un accident????Espero que no es tracti de res greu.....

De totes maneres, tal i com has quedat a la foto del teu "avatar", pot ser culpa del accident?

Fins aviat
 
acm2 rebuznó:
Has patit un accident????Espero que no es tracti de res greu.....

De totes maneres, tal i com has quedat a la foto del teu "avatar", pot ser culpa del accident?

Fins aviat

Ostia que bo portu una bona estona desconyonant-me.........que bo.
Doncs si que vaig aterrizar com a la foto, un fill de puta em va embestir amb el coche i jo que anava amb moto doncs imaginat. Mes i mig a l´hospital i fet una merda.
pero ara ja estic mig recuperat i la part mes preciada no va pateixer danys, menos mal.

Estic dubtan entre dos perque vinguin a casa meva a mamarme-la, poca cosa puc fer mes ara per ara. Ja us explicaré la expe.
 
sextogether rebuznó:
Ostia que bo portu una bona estona desconyonant-me.........que bo.
Doncs si que vaig aterrizar com a la foto, un fill de puta em va embestir amb el coche i jo que anava amb moto doncs imaginat. Mes i mig a l´hospital i fet una merda.
pero ara ja estic mig recuperat i la part mes preciada no va pateixer danys, menos mal.

Estic dubtan entre dos perque vinguin a casa meva a mamarme-la, poca cosa puc fer mes ara per ara. Ja us explicaré la expe.

Veiam!! Que et portin unes cervesses, i una bona mamada!!
Aixo es la concentracio de la felicitat en estat pur!!!
anim company!
 
Cardar en català

Bona tarda, fa poc temps que volto pel foro aquest, avui he estat llegint aquest fil i la veritat potser ja n´hi ha prou de discutir entre nosaltres (potser direu que hem poso allà on no hem demanen però aqui estic, tothom pot opinar, o no?).
Que us semblaria començar a penjar enllaços de noies catalanes que carden en català, posar experiències amb noies catalanes, on podem trobar noies catalanes ....

En fi, que mentres discutim poc cardarem i menys en català !!!!

Vinga una abraçada a tots i a veure qui s´hi posa, jo demà o demà passat posaré alguna coseta per aqui.

Albert.
 
lokokoko rebuznó:
Para follar en polaco mejor irse a Polonia.

M´acompanyes? Mai hi he estat a Polònia, si tens alguna expe d´alguna dona de Polònia penja-la ( Ah! no oblidis posar la ciutat polonesa). Gràcies
 
jO NO SER SI PODRIA FOLLAR EN CATALA, ja que ho faig així amb la meva amiga....i per tant es com trair-la.
 
Anuncis noies catalanes

Bé he estat mirant pel Loquo i de moment he trobat aquests enllaços de noies que diuen ser catalanes. He trucat a alguna noia i realment, de catalana, no en tenen gaire. Quan hem parlat per telèfon amb elles et responen en castellà. Per tant penso que diuen catalanes per què viuen a Catalunya, però no parlen català. Les penjo igualment per si algú hi està interessat.

SOC MADURA CATALANA Y TINC MOLT DE PIT... | Anuncios Eróticos | Barcelona

NO TE LO PIERDAS!!!!!!MANRESA!!!!!!! | Anuncios Eróticos | Barcelona

G __e__m__a__ catalana...........TE C... | Anuncios Eróticos | Barcelona

:::::::KYRA... JOVENETA I CATALANA::::... | Anuncios Eróticos | Barcelona


!!!!!CATALANA ESPECTACULAR!!!!! @@@ M... | Anuncios Eróticos | Barcelona


N´hi ha moltes més però de moment és el que hi ha, ja miraré d´altres adreces.
 
lokokoko rebuznó:
Para follar en polaco mejor irse a Polonia.

Para hacer eso comentarios,mejor no te molestes en teclear,vaya a ser que muera en el intento tu ultima neurona,de arrancar una carcajada a alguno....:twisted::twisted::twisted::twisted:
 
albert1714 rebuznó:
Bé he estat mirant pel Loquo i de moment he trobat aquests enllaços de noies que diuen ser catalanes. He trucat a alguna noia i realment, de catalana, no en tenen gaire. Quan hem parlat per telèfon amb elles et responen en castellà. Per tant penso que diuen catalanes per què viuen a Catalunya, però no parlen català. Les penjo igualment per si algú hi està interessat.

SOC MADURA CATALANA Y TINC MOLT DE PIT... | Anuncios Eróticos | Barcelona

NO TE LO PIERDAS!!!!!!MANRESA!!!!!!! | Anuncios Eróticos | Barcelona

G __e__m__a__ catalana...........TE C... | Anuncios Eróticos | Barcelona

:::::::KYRA... JOVENETA I CATALANA::::... | Anuncios Eróticos | Barcelona


!!!!!CATALANA ESPECTACULAR!!!!! @@@ M... | Anuncios Eróticos | Barcelona


N´hi ha moltes més però de moment és el que hi ha, ja miraré d´altres adreces.
Perdona maco, però si em truquen parlant-me en castellà, per educació contesto en castellà, m'es completament igual castellà o català, i sí sóc nascuda a Barcelona, no tens ni punyetera idea...
 
Perdona maco, però si em truquen parlant-me en castellà, per educació contesto en castellà, m'es completament igual castellà o català, i sí sóc nascuda a Barcelona, no tens ni punyetera idea...

JAJAJAJA Cony Albert!! La millor manera de saber si es catalana és parlant-li en català!!!
Es que tu em sembla que preguntes "Eres catalana??" "Si si soy catalana". PONG (cuelgas el telefono). "OSties com enganyen aquestes ties del loquo"!!!jejejeje

De fet diuen q català es tothom qui viu i treballa a Catalunya.
Ergo totes les putes de Barcelona son catalanes!!!!jeje
 
contrase rebuznó:
JAJAJAJA Cony Albert!! La millor manera de saber si es catalana és parlant-li en català!!!
Es que tu em sembla que preguntes "Eres catalana??" "Si si soy catalana". PONG (cuelgas el telefono). "OSties com enganyen aquestes ties del loquo"!!!jejejeje

De fet diuen q català es tothom qui viu i treballa a Catalunya.
Ergo totes les putes de Barcelona son catalanes!!!!jeje
Jajaja, Contrase, es que ja es el que em faltava per escoltar, que no sóc catalana... Ostia, no si ara haurem d'ensenyar el dni... No et fot!!...
No , no sóc catalana, soy mora, de marruecos y me llamo Hakima jasjas...
 
BlueRose rebuznó:
Jajaja, Contrase, es que ja es el que em faltava per escoltar, que no sóc catalana... Ostia, no si ara haurem d'ensenyar el dni... No et fot!!...
No , no sóc catalana, soy mora, de marruecos y me llamo Hakima jasjas...

No ho has entés.
Mira-t'ho bé pq jo en cap moment dic que no siguis catalana.
Estava generalitzant pero no dubto que tu siguis catalana o com a mínim ets una morita
molt integrada .jeje ;-)
 
Ja ho sé, no ho dic per tú, ho dic per l'Albert...

Morita integrada? aixó no existeix ...jiji
 
Ja ho sé, no ho dic per tú, ho dic per l'Albert...

Morita integrada? aixó no existeix ...jiji


Perdona BlueRose, hem sembla que no m´has entès i tampoc és la meva intenció molestar a ningú, ni criticar.

Jo tan sols busco dones que parlin català i follin en català ( mira una mania que tinc... què hi farem).
Quan truco a algú normalment li parlo en català sempre, si hem diuen que no m´entenen canvio d´idioma i ja està, cap problema.

I que consti que amb la majoria de dones que he estat són castellano parlants. Segurament podria contar amb els dits de la mà, les dones amb les que he anat.

I tant m´és si son negres, brasileres o d´on vinguin, si és atarctiva i m´hi entenc doncs endavant!!!!!

I perdona si t´he ofès a tu o d´altres, no és la meva intenció ni molt menys.

Vinga fins aviat.
 
albert1714 rebuznó:
Perdona BlueRose, hem sembla que no m´has entès i tampoc és la meva intenció molestar a ningú, ni criticar.

Jo tan sols busco dones que parlin català i follin en català ( mira una mania que tinc... què hi farem).
Quan truco a algú normalment li parlo en català sempre, si hem diuen que no m´entenen canvio d´idioma i ja està, cap problema.

I que consti que amb la majoria de dones que he estat són castellano parlants. Segurament podria contar amb els dits de la mà, les dones amb les que he anat.

I tant m´és si son negres, brasileres o d´on vinguin, si és atarctiva i m´hi entenc doncs endavant!!!!!

I perdona si t´he ofès a tu o d´altres, no és la meva intenció ni molt menys.

Vinga fins aviat.
Ok, però abans de dir algo sobre algú, asegura't...
Salutacions!!
 
albert1714 rebuznó:
Perdona BlueRose, hem sembla que no m´has entès i tampoc és la meva intenció molestar a ningú, ni criticar.

Jo tan sols busco dones que parlin català i follin en català ( mira una mania que tinc... què hi farem).
Quan truco a algú normalment li parlo en català sempre, si hem diuen que no m´entenen canvio d´idioma i ja està, cap problema.

I que consti que amb la majoria de dones que he estat són castellano parlants. Segurament podria contar amb els dits de la mà, les dones amb les que he anat.

I tant m´és si son negres, brasileres o d´on vinguin, si és atarctiva i m´hi entenc doncs endavant!!!!!

I perdona si t´he ofès a tu o d´altres, no és la meva intenció ni molt menys.

Vinga fins aviat.

Bé ara m'endinsaré en un terreny pantanós i punyent.jeje
Dintre les que anuncien i parlen català cal diferenciar les catalanes de pura cepa de les que son xarneguetes i si filem més prim dins les catalanes les que son de pagès altrament conegudes com a provincianes i les que son de ciutat.jajaja

Que ningú s'ofengui i espero que cap es doni per aludida però a vegades n'hi ha alguna que quan es posa a parlar català li dius" bé millor que parlem en castellà no??"jajaja.
Llavors ella et diu "si la varitat es q yo amb la mea familia palo castellà" mentre per dins penses.."no no si no cal que ho juris". jeje.

PARLA SENSE VERGONYA PARLA CATALA!!jejeje
 
contrase rebuznó:
Bé ara m'endinsaré en un terreny pantanós i punyent.jeje
Dintre les que anuncien i parlen català cal diferenciar les catalanes de pura cepa de les que son xarneguetes i si filem més prim dins les catalanes les que son de pagès altrament conegudes com a provincianes i les que son de ciutat.jajaja

Que ningú s'ofengui i espero que cap es doni per aludida però a vegades n'hi ha alguna que quan es posa a parlar català li dius" bé millor que parlem en castellà no??"jajaja.
Llavors ella et diu "si la varitat es q yo amb la mea familia palo castellà" mentre per dins penses.."no no si no cal que ho juris". jeje.

PARLA SENSE VERGONYA PARLA CATALA!!jejeje




Bones Contrase, potser no m´he explicat bé i tu ho has fet millor que jo.

El que vull dir quan cerco follar en català hem referia a això; a catalanes de la terra, és igual si són de ciutat o provincianes (tampoc vull ofendre a ningú, que també sóc de poble, jo).

És que hi ha algun mal en cercar dones catalanes, n´hi ha que en busquen de l´Est, d´altres de Brasil, d´altres.... que cony sé que busquen, però com que cerquem en català ja l´hem cagada fillet !!!!! Doncs no!!! cadascú cerca el que vol i tot és igual de normal o no???????

Salutacions a tothom!
 
contrase

Per cert Contrase, estàs millor o encara t´hem de fustigar un xic més?
 
Cony!! i també hi haurà que parlin les dues coses ,no? Ara hem d'especificar als anuncis´"Sóc catalana, a casa parlo català, amb els meus amics també, m'agraden els calçots i menjar pà amb tomàquet" jajaja, com es nota que ja arriven les vacances...
Per cert, jo no m'he ofés, però les coses com son... I que sapigueu que a casa no parlo català, parlo raheliano :mrgreen:
 
BlueRose rebuznó:
Cony!! i també hi haurà que parlin les dues coses ,no? Ara hem d'especificar als anuncis´"Sóc catalana, a casa parlo català, amb els meus amics també, m'agraden els calçots i menjar pà amb tomàquet" jajaja, com es nota que ja arriven les vacances...
Per cert, jo no m'he ofés, però les coses com son... I que sapigueu que a casa no parlo català, parlo raheliano :mrgreen:


Bé per part meva tot aclarit i espero que no se m´interpreti malament. Demano disculpes a tothom i a cardar en castellà, català, en raheliano o com es vulgui. Que en realitat per cardar no calen els idiomes!!!!

Vinga una abraçada a tothom!!!!

Qui no carda a Olot no carda enlloc
 
Arriba Pie