Follar en Català

  • Iniciador del tema Iniciador del tema acm2
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
Ja hi haurá algun gilipollas que per fer-me la guitza t'ho dirá per mp... però jo he dit sempre que aquí opino com una forera més i no hi faig clients... escric al foro a mode d'entreteniment y no amb la finalitat de fer clientela...

Sento ser directa, però si el meu objectiu aquí no es el de fer clients, no tinc per què dir a on treballo, qui soc o a on em poden trobar...igual que suposo que no ho farás tú oi? Doncs llestos...
 
passa d'ella.

blackax rebuznó:
Doncs perdona, no es per fer cap comentari, pero si et dediques a aixo m'agradaria saber de tu per a quedar. Tens alguna pagina personal, t'anuncies a algun lloc,...?

T'esta dient que no vol cap comentari mes....tan dificil es d'entendre? troba el que busques a un altre lloc.

salutacions

Mr Putato
 
princessa rebuznó:
Ja hi haurá algun gilipollas que per fer-me la guitza t'ho dirá per mp... però jo he dit sempre que aquí opino com una forera més i no hi faig clients... escric al foro a mode d'entreteniment y no amb la finalitat de fer clientela...

Sento ser directa, però si el meu objectiu aquí no es el de fer clients, no tinc per què dir a on treballo, qui soc o a on em poden trobar...igual que suposo que no ho farás tú oi? Doncs llestos...
d'acord, perdona doncs
 
Princessa, ens hauras de perdonar a tots els que t'hem envia't algun mp algun dia... la temptació és tant gran...
 
princessa rebuznó:
Ya estamos con las mismas gilipolleces de siempre...
La verdad es que a mí me da absolutamente igual que haya un hilo que sea en catalán... pero ya que está, lo utilizaremos no?:oops: Que tampoco hace daño a nadie y es un hilo entre tropecientos mil... y si a los señores moderadores no les parece inapropiado, pues a los que les moleste, no sé, pues que no entren, pero es que aquí siempre son siempre los de siempre los que provocan y los que se dejan provocar....

Y comentant el tema del fil he de dir una cosa... a mí m'encanta follar en català, més ben dit... si haig d'escollir entre follar en català o en cAstelláà... sempre en català. A més, jo sempre ho dic a tots els catalans que baixen a Barcelona desde els pobles, o desde Lleida, Tarragona o Girona... que m'encanten pq el tracte que tenen amb mí i la manera educada, simple y sensible que tenen amb mí i que no es comparable amb els "barcelonins" ( no amb tots eh, com sempre estic gneralitzant) que ja están més prevertits que res... que ja s'ho han recorregut tot a barcelona i que tant els hi fa una china, que una catalana, que una rusa, que a una chilena...
Personalment... jo m'hi sento més a gust i punt... serà la cultura catalana? Nu sé...:oops:

Hola, Princessa
Estic molt content que participis en aquest fil que he obert i estic molt d'acord amb les teves opinions.
Jo, que he tingut el plaer d'haver estat amb tú i de poder follar amb tú en catalá, m'estranya molt que hi hagi algú que sigui capaç de no tractarte de una manera educada, simple i sensible, perquè penso que qui et coneix només poc tractarte així, donat el carácter tan dolç i la gran implicació que poses en el teu treball quant ets tractada d'una manera normal.
Un petó del teu........acm2.
 
prinssesa igual tens que cambiarte el avatar i posar-te una tia una mica menys agraciada
 
aps

Aqui va una expe catalana, al final sempre vaig a petar allá, encara que la veritat es que no m'agrada massa el lloc.

DIRECCION: crec que era aribau 41
TELEFONO: ni idea
NOMBRE 'ARTÍSTICO': gemma
NACIONALIDAD: catalana
EDAD: 18 y encara gracies
WEB: ni guineu (ni zorra en catala)
FECHA DE LA EXPE: ahír
TARIFAS APLICADAS: 60 euros 1/2 hora
TIEMPO QUE DURÓ EL SERVICIO: 1/2 hora i encara gracies
DESCRIPCIÓN FÍSICA: noia que semblaba que tenia menys anys, a sobre anava vestida de colegiala, no tenia pit, rosa.
¿FUMA?: no crec
VESTIMENTA: colegiala
AMBIENTACIÓN: normal
TATUAJES : sip, el conill de playboy a prop de la pantxa.
BESA EN LOS LABIOS ?: nop
FRANCES: si, amb...
IMPLICACIÓN: normal
CHICA RECOMENDABLE ?: la noia si, pero jo no
¿PARA REPETIR?:no m'agrada el pis

RESUMEN EXPERIENCIA donc, el poc recomenaple soc jo, tenia presa ( per que cony vaig entrar) y vaig durar menys que la meva 1ª vegada, vamos un fiasco.... La noia la veritat sigui dita no parlaba molt ve el catalá (es notaba que el parlaba nomes al colegi, pero bueno, es va esforçar)
VALORACION FINAL
 
Omartoni, no ens has dit com possar.nos en contacte amb aquesta noia.
 
catalanas catalanas

si t agrada follar en catala et recomano que passis per GRANOLLERS per avinguda Francesc Maciá 97 la plantilla de senyoretes de la casa la majoria son catalanas y molt seleccionades...trovaras unes 12 o 15 noies per escollir de les cuals unes 8 son catalanas...es una casa molt higienica que está molt bé...una gran implicassió de les noies y molt bon rollo...jo soc un clien assiduo....las noies son molt jovenetes de 18 a 25 anys y molt boniques....les catalanes que actualment et poden atendre son: ALBA,LUCIA,GEORGINA,RAQUEL,LORENA,MIREIA,NURIA,ANNA,...el telefon es el 93 8707899 y et poden atendre de dilluns a divendres de 11 a 20.30...VAL LA PENA ANAR-HI.....
 
sperm-69, quan cobren en aquest pis de Granollers?
I els horaris?
Gràcies!
 
si t agrada follar en catala et recomano que passis per GRANOLLERS per avinguda Francesc Maciá 97 la plantilla de senyoretes de la casa la majoria son catalanas y molt seleccionades...trovaras unes 12 o 15 noies per escollir de les cuals unes 8 son catalanas...es una casa molt higienica que está molt bé...una gran implicassió de les noies y molt bon rollo...jo soc un clien assiduo....las noies son molt jovenetes de 18 a 25 anys y molt boniques....les catalanes que actualment et poden atendre son: ALBA,LUCIA,GEORGINA,RAQUEL,LORENA,MIREIA,NURIA,ANNA,...el telefon es el 93 8707899 y et poden atendre de dilluns a divendres de 11 a 20.30...VAL LA PENA ANAR-HI.....
Ja ho he fet, amic Sperm69, i no una vegada, sino unes quantes. He tingut la sort de coneixer noies que son tota una institució a la casa, com son la Nerea, la Daniela, etc., que per desgracia tinc entés que ja no hi son. Amb elles he tingut les millors experiencies en aquesta casa.
Contestant també a IloveAlbania, els preus son a partir de 60 euros la 1/2 hora, i l'horari no ´sé perquè el pregunta, doncs ja l'has dit.
Salutacions.
 
Follar en catalá

Nois, aquest fil s'ha quedat parat, si us plau foro-folladors, expliqueu bones experiencies en catalá.
 
A mi follar en català no me pone en absoluto. Cuando follo me gusta que no hablen, y detesto a las teareras: ni el gustoso, ni el oh, oh, ni nada de esto me pone. Las prefiero calladitas, y si hay que gemir, que sea de verdad, no mariconadas.

En fin, que para los que les gusta que les follen en catalan, teneis a Mireia de C/Valencia (Encants) o la que se anuncia en loquo con cara de enfarlopada y ultramaquillada. Y luego teneis a las chinas, que por 20 euros de suplemento os hacen lo que querais (no sé si esto incluye hablar en catalán...).
 
Lorena, del pis de LLaura.com

He preguntat sobre aquestes noies de LLaura, pero ningu en respon clarament com treballen, excepte Sandra que es excepcional i dona un tracte excellent.
Ha arrivat una noia nova que es Lorena, diuen que es catalana. Podeu veure les fotos a la web www.llaura.com. M´agradaria sapiguer si coneixeu aquesta noia, que sembla que te un cos molt bonic.
 
Re forma no gratuita un cop a Reus amb una estudianta de Girona que estava alla estudiant però fa messos, me va dir que se'n anava a Barcelona a fer paractiques i el seus anunci ja no surt ni al diari de Tarragona ni al loquo així que m'imagino que segueix alla.
 
Disyuntor rebuznó:
He preguntat sobre aquestes noies de LLaura, pero ningu en respon clarament com treballen, excepte Sandra que es excepcional i dona un tracte excellent.
Ha arrivat una noia nova que es Lorena, diuen que es catalana. Podeu veure les fotos a la web www.llaura.com. M´agradaria sapiguer si coneixeu aquesta noia, que sembla que te un cos molt bonic.
Jo del pis de llaura nomes he estat amb la raquel, i estic encantat amb ella. He repetit dues vegades mes i ara m'agradaria provar amb unes quantes noies mes, pero segur que algun dia tornare amb ella. Per mi, en cos i implicacio mereix un 9
 
Monica - Td

Hola nois:
Temps enrrera hi havía una tal Monica al St Eusebi, catalana, roseta, d'uns 30 i tots, que inclús es deixava donar pel rulé.
Fa temps que no n'he sapigut res més, peró, es fa dificil avui dia trobar pilinguis que cardin, en lloc de foyar...
Tinc a les envistes una tal Alba, catalana, que s'anuncia a LOQUO, que com que quasi som veïns, tinc ganes de tastar-la. Pero ha de ser un día que la seva companya de pis no hi sigui, perque soc client seu i no vull males históries entre elles o amb mi.
Ja us explicaré si cau.
De moment a cardar amb el que toqui, que ja es molt.
Salut.
 
princessa rebuznó:
Ja hi haurá algun gilipollas que per fer-me la guitza t'ho dirá per mp... però jo he dit sempre que aquí opino com una forera més i no hi faig clients... escric al foro a mode d'entreteniment y no amb la finalitat de fer clientela...

Sento ser directa, però si el meu objectiu aquí no es el de fer clients, no tinc per què dir a on treballo, qui soc o a on em poden trobar...igual que suposo que no ho farás tú oi? Doncs llestos...

pues a mi me gustaria ser cliente tuyo, como lo hago?
 
catalanas a girona

hola soc un putero de girona la veritat es que a girona el tema de folla en catala esta molt malament,hi alguna señora catalana que pasa dels 40 anys ,pero noies juvenetes catalanes
no sen troven esta la cosa molt magra,si algu sap alguna noia catalana joveneta de girona digueume alguna cosa estic fart de follar-me romanes,brasileñas peruanas...etc i les uniques catalanes tenen mes de 40 anys ,mercis
 
Al gironi fart

"estic fart de follar-me romanes,brasileñas peruanas"
Collons col.lega,quina sort que tens! A mi em fa l'efecte que no podria mai fer-me un fart de follar-me peruanes,brasileres,colombianes,veneçolanes,uruguayanes,paraguayanes,ecuatorianes,panamenyes,argentines (osti,tu,aquestes no),mexicanes,bolivianes,xilenes....a mi em sembla que ets una mica xenofob,oi?
No mes he conegut tres o cuatre "catalanes" que s'impliquin com totes les de les altres nacionalitats que he esmentat...i una d'elles es forera d'aquesta casa....o sigui que tu ves buscant catalanes,que jo m'anire "raspatllant" a la resta....

un saludo


Mr Putato
 
Mira que jo ho he pensat a vegades de anar-me'n a viure a Girona o a Tarragona... em montaria un pis per mi soleta i em faria d'or. Pq veig que están molt demandades per aquestes terres... jejeje

Jo m'he donat compte que desde que tinc la web, amb la majoria d'homes amb els que estic son de Tarragona, de Girona, de Lleida, de Reus, de Berga, de pobles del interior... i a mi m'encanta...i sempre em diuen el mateix... que les volen catalanes i han de baixar a Barcelona a buscar-les... no , si al final faré un pensament i me'n aniré cap algun poblet amagat d'aquests juas juas
 
Si,si..." les volen catalanes i han de baixar a Barcelona a buscar-les... ".el mes curios,es que despres diuen que a Bcn no es parla catala...
A mi em sembla no tenir gaire sentit anar a buscar a Barcelona noies "catalanes" que no parlant catala,sino "xarnego",(que es el que diuen que parlem a Barna...)
 
si et vas

princessa rebuznó:
Mira que jo ho he pensat a vegades de anar-me'n a viure a Girona o a Tarragona... em montaria un pis per mi soleta i em faria d'or. Pq veig que están molt demandades per aquestes terres... jejeje

Jo m'he donat compte que desde que tinc la web, amb la majoria d'homes amb els que estic son de Tarragona, de Girona, de Lleida, de Reus, de Berga, de pobles del interior... i a mi m'encanta...i sempre em diuen el mateix... que les volen catalanes i han de baixar a Barcelona a buscar-les... no , si al final faré un pensament i me'n aniré cap algun poblet amagat d'aquests juas juas

avisam, preciossitat, la veritat jo conec alguna altre catalana, i li passa lo mateix que tu , ja poden dir el que vulguin que la gent d'aqui esta farta de les sudaques i altres llocs, volen noies d'aqui, encara que no siguin superesculturals, que tu si que estas prou bona, en fi si ten vas avisam, sisplau, un peto
 
Arriba Pie