Follar en Català

  • Iniciador del tema Iniciador del tema acm2
  • Fecha de inicio Fecha de inicio
A mí el que hem posa es sentir: "apreta fort que no te la sento", jua, jua

Es el que me agrada sentir. I si estic a França m´entusiasme que hem diguin: " Fort, cochon, comme je juice..." :)
 
hi ha una noia que s'anuncia a loquo, Judyth, que es catalana, simpatica i implicada, jo hi he estat un parell de cops i t'alegra la nit sentir una veu catalana...
 
csiputeril rebuznó:
hi ha una noia que s'anuncia a loquo, Judyth, que es catalana, simpatica i implicada, jo hi he estat un parell de cops i t'alegra la nit sentir una veu catalana...


pot donar alguna pista mes si us plau

gracies


Pots posar-te avatar, si us plau? tens 48 hores. Salutacionsss. foiemicuitcontrufa
 
mi pequeña aportación, son catalanas anunciadas en loquo, tal vez alguna la hallais nombrado ya :

CRISTINA. 20 ANYS. UNA MIQUETA TIMIDA, PERO MOLT DOLÇA. REBO SOLA (( ( ( (catalana)))))
**CRISTINA. 20 ANYS. UNA MIQUETA TIMID...  | Anuncios Eróticos | Barcelona

Em dic Laia, la més vicioseta de Manresa (Bages)
Em dic Laia, la més vicioseta de Manre...  | Anuncios Eróticos | Barcelona

Catalana 22 años rubia un capricho....
Catalana 22 años rubia un capricho....  | Anuncios Eróticos | Barcelona
 
roll rebuznó:
Saps de quina zona és? Barcelona ciutat?

Fa un temps només feia sortides o anava a uns apartaments al carrer Breda de Barna. Ara diu que té un pis propi, el que si és segur és que és a Bcn ciutat.

Albert.
 
Jo l'he visitat un cop. Realment, va ser fantastic. La noia es molt simpàtica, vam estar xerrant una bona estona parlant de tot. Ella es molt predisposada i atenta, s'implica molt.
Fa molt de temps d'això era el seu començçament però espero que no hagi canviat. Llàstima que no acostuma anar mole per Sabadell.

Si no és molèstia, podries descriure amb més detalls com et va anar amb ella? Així ens podem fer una idea de si val la pena anar-hi. A primera sembla que valgui la pena. Dius que no acostuma a anar per Sabadell?


Si no és molèstia,
Pots posar-te avatar, si us plau? tens 48 hores. Salutacionsss. foiemicuitcontrufa
 
mi pequeña aportación, son catalanas anunciadas en loquo, tal vez alguna la hallais nombrado ya :

CRISTINA. 20 ANYS. UNA MIQUETA TIMIDA, PERO MOLT DOLÇA. REBO SOLA (( ( ( (catalana)))))
**CRISTINA. 20 ANYS. UNA MIQUETA TIMID...  | Anuncios Eróticos | Barcelona

Em dic Laia, la més vicioseta de Manresa (Bages)
Em dic Laia, la més vicioseta de Manre...  | Anuncios Eróticos | Barcelona

Catalana 22 años rubia un capricho....
Catalana 22 años rubia un capricho....  | Anuncios Eróticos | Barcelona

alguno sabe algo de cristina
parece interesante.
hece media hora , frances como etc
 
En CatalÀ, A Manresa

L'altre dia vaig estar al PONT DE FERRO, de Manresa, i vaig estar amb la ROSA, una madureta exuberant i implicada, catalana-catalana. Una més a afegir a la curta llista de lumis catalanes.

El local, net, normalet i digne, sense luxe. 50€ 30 minuts, molt bona relació qualitat-preu, sobretot si us agraden les maduretes i/o les grassonetes.
 
albert1714 rebuznó:
Bé he estat mirant pel Loquo i de moment he trobat aquests enllaços de noies que diuen ser catalanes. He trucat a alguna noia i realment, de catalana, no en tenen gaire. Quan hem parlat per telèfon amb elles et responen en castellà. Per tant penso que diuen catalanes per què viuen a Catalunya, però no parlen català. Les penjo igualment per si algú hi està interessat.

SOC MADURA CATALANA Y TINC MOLT DE PIT... | Anuncios Eróticos | Barcelona

NO TE LO PIERDAS!!!!!!MANRESA!!!!!!! | Anuncios Eróticos | Barcelona

G __e__m__a__ catalana...........TE C... | Anuncios Eróticos | Barcelona

:::::::KYRA... JOVENETA I CATALANA::::... | Anuncios Eróticos | Barcelona


!!!!!CATALANA ESPECTACULAR!!!!! @@@ M... | Anuncios Eróticos | Barcelona


N´hi ha moltes més però de moment és el que hi ha, ja miraré d´altres adreces.
JO HE TROBAT A AQUESTA I ÉS MOLT CATALANA,I FA UN FRANCES QUE DÓNA IGUAL QUIN IDIOMA PARLI JEJE,M'HA AGRADAT MES CALLADETA JEJE ENCARA QUE ES UNA TIA MOLT MACOTA,SIMPATICA Y ESTA MOLT BONA,S'EM FA ESTRANY QUE NO L'ANOMENEU PER AQUI.MIRARE QUE RECOMENEU QUE ESTIC MOLT VERD EN EL TEMA,ENCARA QUE SI HI HA ALGO MILLOR QUE L'EVA AQUESTA(QUE HE FLIPAT AMB ELLA) EM POSARE AL DIA DESEGUIDA http://www.loquo.com/es_es/post/8508366.
 
paula - oasis

Edad del cliente: 43
Nombre "artístico": Paula
Nacionalidad: catalana
Edad: 45 ?
Dirección: (valorar discrecion,se aparca facil?) Muntaner 28 bajos ? Oasis (hay timbre con el nombre)
Teléfono: -
Horario: --24 horas
Web: ----
Fecha de la experiencia: dissabte 29/03/08 22:00
Tarifas: (ofertadas y contratada) 50e / 30 min (també tenen 80e / 1 hora)
Duración del servicio: 30 min (inclos dutxa final)
Descripción física: (fotos reales/retocadas?, altura/peso aprox.?) Es una dona rosa amb cueta, alta (pels tacons), de molt de pit i ulls grisos-blavosos, amb una mica de panxa – a mi em posen …
Fuma?: si (se li nota molt poc la olor)
Vestimenta: vestit negre curtet per poder ensenyar pit i cames
Ambientación: escala que fa por, rebedor una mica cutre, escala interior per pujar al pis de dalt; llit ample i confortable amb mirall al costat
Tatuajes (valorar discrección) no
Da besos/morreos?: li vaig preguntar i es veu que depen de qui; pero sí em va fer encara que molt suaus
Francés: (con/sin goma, garganta profunda?) sense, bo
Griego: no ho se
Implicación: 9
Chica recomendable?: (repetirias?) si
Resumen experiencia: vaig anar a aquest pis per primera vegada sense saber què em trovaria; es un pis de llatines de30 i pocs i ja estava a punt de marxar-me, pero en veure una dona rosa tan gran em va impactar i no vaig dubtar en tastar-la; va ser quan em va preguntar d´on era i en dir-li que de Barcelona ja vam estar xerrant tota la estona en català; anava molt excitat esperant veure-la nua i no em va decebre; despres molt dolça tota la estona; es deixa tocar
Valoración final: (lo mejor/lo peor)
Lo mejor : jo soc molt petoner i es va deixar fer sense problemes
Lo peor: potser esta una mica pasada de quilos
 
megaloputero rebuznó:
JO HE TROBAT A AQUESTA I ÉS MOLT CATALANA,I FA UN FRANCES QUE DÓNA IGUAL QUIN IDIOMA PARLI JEJE,M'HA AGRADAT MES CALLADETA JEJE ENCARA QUE ES UNA TIA MOLT MACOTA,SIMPATICA Y ESTA MOLT BONA,S'EM FA ESTRANY QUE NO L'ANOMENEU PER AQUI.MIRARE QUE RECOMENEU QUE ESTIC MOLT VERD EN EL TEMA,ENCARA QUE SI HI HA ALGO MILLOR QUE L'EVA AQUESTA(QUE HE FLIPAT AMB ELLA) EM POSARE AL DIA DESEGUIDA http://www.loquo.com/es_es/post/8508366.

tens tota la rao
a mes a mes pots fer dos polvos en mitja hora
pel mateix preu
 
tens tota la rao
a mes a mes pots fer dos polvos en mitja hora
pel mateix preu
TU TAMBE HAS ESTAT AMB ELLA?JO NO VAIG FER DOS POLVOS,VAIG PENSAR QUE 30 MINUTS ES UNA RELACIO NO?EM VAIG QUEDAR AMB EL FRANCES,UN ALTRE DIA JA ME LA FOLLARE,EM VA AGRADAR MOLT,SAPS D'ALGUNA MADURETA DEL ESTIL?
 
megaloputero rebuznó:
JO HE TROBAT A AQUESTA I ÉS MOLT CATALANA,I FA UN FRANCES QUE DÓNA IGUAL QUIN IDIOMA PARLI JEJE,M'HA AGRADAT MES CALLADETA JEJE ENCARA QUE ES UNA TIA MOLT MACOTA,SIMPATICA Y ESTA MOLT BONA,S'EM FA ESTRANY QUE NO L'ANOMENEU PER AQUI.MIRARE QUE RECOMENEU QUE ESTIC MOLT VERD EN EL TEMA,ENCARA QUE SI HI HA ALGO MILLOR QUE L'EVA AQUESTA(QUE HE FLIPAT AMB ELLA) EM POSARE AL DIA DESEGUIDA [URL="https://www.loquo.com/es_es/post/8508366."]http://www.loquo.com/es_es/post/8508366.[/URL]


Si vols, hi ha alguna experiència penjada. Si no recordo malament, totes les experiències que hi ha seves son bones. A més té cara de vici, molt vici.
Albert.
 
m'agrada haver trobat aquest fòrum i concretament aquest fil.

Fa anys que vaig semi-freqüentment de putes (quan dic semi-freqüentment vui dir 2-3 cops al mes) i només en 2 ocasions he pogut parlar amb català i pq elles em vang preguntar k d'on era que si nó re...

Ara ja fa temps que m'ha donat pel rollo inmigrant: Xines, sudakes, europa de l'est, brasileires, etc. i quan em diuen: ¿Español? jo dic: "No, catalán".

m'agradaria follar amb noies d'akí i poder parlar la meva llengua i tal, però no és possible a no sé que sigui rollo high-level o "alt standing", és a dir, k si vas en llocs normals no en trobaràs mai cap.

Un colega meu va anar a follar l'altre dia amb un prostíbul amb espanyoles (em sembla k era per Villaroel) i va follar amb una tia k tenia ************* tatuat al braç o no sé on, i que li va fer molta ràbia, però gràcies a això se la follar amb més potència (ràbia en realitat), i la tia li diu al final: "Te gusta follar, eh?" i diu el meu colega: "No, es que odio ******", jajaja...

Akest divendres (demà) anirem al Riviera, no és algu k em faci molta gràcia anar a llocs coneguts (on sempre et pots trobar algun conegut), jo sóc més discret, més de pisos i sempre hi he anat sol excepte 2 o 3 ocasions. I no en parlo mai amb ningú e lu k faig, és com si tingués doble personalitat o doble moral, però en fi, k el meu colega ja fa anys k vol anar al Riviera i com k és el seu cumple pues hi anirem, a veure k tal... no crec k pugi, l'esperaré a la barra o algu i em guardaré les energies per diumenge tarda amb les xines, k per 40€ et llepen el cul i et pots corre a la seva boca (com diuen elles: "tu poder correr donde tu querer" ;)
 
Funboy rebuznó:
Ara ja fa temps que m'ha donat pel rollo inmigrant: Xines, sudakes, europa de l'est, brasileires, etc. i quan em diuen: ¿Español? jo dic: "No, catalán".

Les brasileires no son "sudakes"??:53:53:53

Funboy rebuznó:
Un colega meu va anar a follar l'altre dia amb un prostíbul amb espanyoles (em sembla k era per Villaroel) i va follar amb una tia k tenia l'escut del real madrid tatuat al braç o no sé on, i que li va fer molta ràbia, però gràcies a això se la follar amb més potència (ràbia en realitat), i la tia li diu al final: "Te gusta follar, eh?" i diu el meu colega: "No, es que odio Madrid", jajaja...

Collons, quin nivell.:shock::shock::shock:

Funboy rebuznó:
Akest divendres (demà) anirem al Riviera, no és algu k em faci molta gràcia anar a llocs coneguts (on sempre et pots trobar algun conegut), jo sóc més discret, més de pisos i sempre hi he anat sol excepte 2 o 3 ocasions. I no en parlo mai amb ningú e lu k faig, és com si tingués doble personalitat o doble moral, però en fi, k el meu colega ja fa anys k vol anar al Riviera i com k és el seu cumple pues hi anirem, a veure k tal... no crec k pugi, l'esperaré a la barra o algu i em guardaré les energies per diumenge tarda amb les xines, k per 40€ et llepen el cul i et pots corre a la seva boca (com diuen elles: "tu poder correr donde tu querer" ;)

Al Riviera parla en català q totes t'entendran.:lol::lol::lol:
 
Funboy rebuznó:
Ara ja fa temps que m'ha donat pel rollo inmigrant: Xines, sudakes, europa de l'est, brasileires, etc. i quan em diuen: ¿Español? jo dic: "No, catalán".

Vaja,ja tenim per aquí al graciós de turn.......:twisted::twisted::twisted:
Si tant de la Terra et sents,carda solament amb catalanes,no?
 
Mala_Vida rebuznó:
Vaja,ja tenim per aquí al graciós de turn.......:twisted::twisted::twisted:
Si tant de la Terra et sents,carda solament amb catalanes,no?

Vinga Mala Vida pose´ns alguns exemples de noies que ho fagin en català (xerrar i cardar, és clar) :lol::lol::lol::lol:

PD: Si entre tots hi posem un granet de sorra, tindrem un gran repertori de noies catalanes que follin en català!!!!(millor si són vicioses).

Visca la terra!!!!
 
Funboy rebuznó:
m'agrada haver trobat aquest fòrum i concretament aquest fil.

Fa anys que vaig semi-freqüentment de putes (quan dic semi-freqüentment vui dir 2-3 cops al mes) i només en 2 ocasions he pogut parlar amb català i pq elles em vang preguntar k d'on era que si nó re...

Ara ja fa temps que m'ha donat pel rollo inmigrant: Xines, sudakes, europa de l'est, brasileires, etc. i quan em diuen: ¿Español? jo dic: "No, catalán".

m'agradaria follar amb noies d'akí i poder parlar la meva llengua i tal, però no és possible a no sé que sigui rollo high-level o "alt standing", és a dir, k si vas en llocs normals no en trobaràs mai cap.

Un colega meu va anar a follar l'altre dia amb un prostíbul amb espanyoles (em sembla k era per Villaroel) i va follar amb una tia k tenia ************* al braç o no sé on, i que li va fer molta ràbia, però gràcies a això se la follar amb més potència (ràbia en realitat), i la tia li diu al final: "Te gusta follar, eh?" i diu el meu colega: "No, es que odio *****", jajaja...

Akest divendres (demà) anirem al Riviera, no és algu k em faci molta gràcia anar a llocs coneguts (on sempre et pots trobar algun conegut), jo sóc més discret, més de pisos i sempre hi he anat sol excepte 2 o 3 ocasions. I no en parlo mai amb ningú e lu k faig, és com si tingués doble personalitat o doble moral, però en fi, k el meu colega ja fa anys k vol anar al Riviera i com k és el seu cumple pues hi anirem, a veure k tal... no crec k pugi, l'esperaré a la barra o algu i em guardaré les energies per diumenge tarda amb les xines, k per 40€ et llepen el cul i et pots corre a la seva boca (com diuen elles: "tu poder correr donde tu querer" ;)

No crec que li faci ni puta gracia a la chavala que hagis dit en aquest foro públic que et vas follar a una tía amb el tatoo que dius que té.... no el torno a escriure pq exigeixo que algun moderador t'ho borri! Pq no crec que n'hi hagin moltes de putes amb aquest mateix tatoo i segurament que si hi ha algú per aquí que la conegui, gràcies a tú , ja sap al que es dedica :53

És aquí, més que mai, on els moderadors haurien de actuar també... no només borran post i banejant a foreros...:53
 
princessa rebuznó:
No crec que li faci ni puta gracia a la chavala que hagis dit en aquest foro públic que et vas follar a una tía amb el tatoo que dius que té.... no el torno a escriure pq exigeixo que algun moderador t'ho borri! Pq no crec que n'hi hagin moltes de putes amb aquest mateix tatoo i segurament que si hi ha algú per aquí que la conegui, gràcies a tú , ja sap al que es dedica :53
És aquí, més que mai, on els moderadors haurien de actuar també... no només borran post i banejant a foreros...:53

Home Princesa meva tampoc exageris ara.
Si es que tu el tema de la intimitat el tens atravessat des que a FM97 et feien passejar pel recinte sense dur mascara o antifaç.:1:1:twisted::twisted::lol::lol:

Entenc que tota prudencia es poca pq això ho llegeix molta i molta gent.
Es cert q sovint es fan comentaris massa explicits d'aspectes personals i intims però vaja, no porto reconte de les noies q porten un tatuatge del ******** però t'asseguro q deuen ser unes quantes.
Per tant extrapolar i associar un tatuatge a una professió es com dir gairebé q una noia pell rotja es puta perque un cop vaig llegir q un forero es va follar una pell rotja o una noia amb marques d'agné també es puta pq també ho he llegit per internet. No exagerem home.;););)

Només q hi hagi 2 noies al món amb un tatuatge del real madrid ja
tens la meitat de probabilitats de pifiar-le.
Un altre tema es que el company denoti una mica de retard però segurament deuen ser coses de l'edat i les palles.:lol::lol::lol::lol:
Encara que d'altra banda i ben mirat cal ser molt puta per duur un tatuatge del real Madrid no??:137:137:137

Tatoo del Madrid= PUTA
Tatoo del Barça= MONJA DE CLAUSURA :lol::lol::lol::lol:
 
Doncs mira, jo no crec que n’hagi tantes que portin un tatoo com aquest.
Potser menys probable que l’agradi llegir un fil de puteros en català, però segur la possibilitat existeix.
També se’m passa pel cap que si busques la màxima discreció seria recomanable un petit pegat o alguna mesura de protecció.
De totes maneres n’hi ha d’altres que no només no amaguen els seus tatoos si no que els mostren com a garantida d’autenticitat.

^^^^^^RUSA.....@@@@@@@...BESUCONA DE 2... | Anuncios Eróticos | Barcelona

LARA JOVENCITA REAL EXESTUDIANTE Y AHO... | Anuncios Eróticos | Barcelona
 
Tatoo

A mi que una noia porti un tatoo o un altre tan me fot, jo tan sols vull FOLLAR EN CATALÀ. Ara pot ser si, que si en porta un de FN o espanyolista a saco no vagi amb ella, i es que clar aquesta segur que de catalana no en té gaire o no si sent gens.
 
albert1714 rebuznó:
Ara pot ser si, que si en porta un de FN o espanyolista a saco no vagi amb ella, i es que clar aquesta segur que de catalana no en té gaire o no si sent gens.

Es que no té res a veure el que dius,jo em sento igual de espanyol que de català....
Y de moment,Catalunya no es un país per més que alguns ho desitgin....
Quan convé seguem cadenes!!!! :twisted:
 
Mala_Vida rebuznó:
Es que no té res a veure el que dius,jo em sento igual de espanyol que de català....
Y de moment,Catalunya no es un país per més que alguns ho desitgin....
Quan convé seguem cadenes!!!! :twisted:

En fi, que aquí no és per parlar de politica. Ja sabia jo que responent una cosa així algú hem diria alguna cosa.
Només vull parlar de follar en català, la politica pels politics i les putes (amb tots els respectes) per els puteros com nosaltres.

Com diu la cançó:
I si tens un orgasme, torna a començar !!!!!
 
Arriba Pie